LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

NTI

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb ook een cursus willen volgen bij de NTI maar werd werkeloos en had gevraagd of mijn cursus 2 maanden opgeschort kon worden omdat ik dan een nieuwe baan had ik heb ze toen zo vaak gemaild maar kreeg ook alleen maar een email dat het zo druk was.

tot mijn verbasing kunnen ze ons geen mail sturen maar sturen ze je zonder waarschuwing wel een deurwaarder op je dak of je alles ineens wil betalen.

gelukkig heeft de deurwaarder wel begrip en gaat met NTI praten maar sond die tijd hoor ik niets

Gast

Re: NTI

Ongelezen bericht door Gast »

heb vanaf dag een problemen gehad met mijn studie onderwijsassistent, het was een zogehete web opleiding, kreeg mijn boeken niet op tijd, kreeg verkeerde boeken, kreeg daarna verkeeerde onderwijsovereenkomst, kon de opleiding ineens niet per e-mail volgen, wat volgens de brochures wel moest kunnen, werd afgescheepd door een telefoniste die me doodleuk vertelde dat ik daar dan maar een verzoek voor in moest gaan dienen, na 4 weken kreeg ik een email- adres van een andere docent, hebben verkeerde bedragen afgehouden maaandelijks, want de nti dacht dat ik het in 16 maanden zou doen terwijl ik het toch echt 24 had aangekruist, in dit alles gebeurde vanaf september vorig jaar en vorige maand heb ik besloten dat ik verder studeren geen goede zaak vond en heb een aangetekende brief verzonden, jullie raden het zeker al tot op heden nog niets vernomen!!! nooit meer studeren via de NTI, groetjes annet...p.s als jullie mijn brief nog eens willen nalezen die ik aan de NTI verstuurd heb mag!

lucinda hardorff

Re: NTI

Ongelezen bericht door lucinda hardorff »

geachte heer, mevr. van radar. wij zijn ouders van lucinda hardorff. lucinda wilde een cursus volgen, kinderopvang.wij moesten een aanbetaling doen, dat deden wij , toen kreeg ze een klein doosje met wat boeken opgestuurd. zij was minderjarig op dat moment. aangezien ze zwanger raakte, heeft ze het opgezegt,wij hebben een paar keer opgebeld, en geschreven, maar ze waren niet voor reden vatbaar. wij moesten het hele bedrag in korte termijn betalen.Want ze bedreigden steeds met een deurwaarder.Wij hebben in totaal zo,n 1000,00 gulden moeten betalen, voor iets waar ze niets voor gekregen hebt.Alleen dat kleine pakketje boeken. ik weet dat ik het geld kwijt bent,het is niet meer terug te draaien, maar ik heb u dit bericht gestuurd , omdat ik heel boos :twisted: bent :twisted: op nti.dus voor u weer een klacht erbij. w.f hardorff (vader van lucinda)

brouwerteiwes

Re: NTI

Ongelezen bericht door brouwerteiwes »

geachte Radar,

Ook ik ben ooit begonnen aan een opleiding kinderverzorging bij het NTI en ben vroegtijdig gestopt doordat zowel begeleiding , inhoud van de examens en de uitslag van de examens niet overeenkwamen met wat men had beloofd.
Sterker nog, op de dag van een volgend examen was ik door prive omstandigheden verhinderd en heb mij afgemeld.
Een vriendin van mij deed op dat moment ook examen en belde mij daarna om te zeggen dat ik niet eens examen had kunnen doen,omdat ik niet eens op de precentielijst in de examenhal werd vermeld.
Nadat ik de opleiding beeindigd had,heb ik wel mijn examengeld en teveel betaald curcusgeld terugontvangen.Dit was slecht een pleister op de wonde

Gast

Re: NTI

Ongelezen bericht door Gast »

NTI zijn een van de alle grootste oplichters in de wereld van cursussen en zg erkende opleidingen. De @$(%@ naaien je waar je bij staat en de kwaliteit is beneden 0 oftewel kan alleen maar in complexe getallen uitgedrukt worden. Boeken/spullen etc zijn van zeer lage kwaliteit, begeleiding wordt volgens mij door een stelletje polen gedaan die zelf nog nederland moeten leren. Het is gewoon ROMMEL.

Gesloten