LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: up2date

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 19 Sep 2008 22:04 door shewyn

wie heeft er ervaring met just2match?

Naar boven
Dit topic gaat natuurlijkover up2date, voor de leesbaarheid zou het dus veel beter zijn om hier een nieuw topic voor te openen.

Mvg Jor.

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

Jor,

Heb jij ook ervaringen met Up2date?

Zo ja zou je mij persoonlijk willen benaderen?

groetjes

Katinka

knorrie106
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2008 11:27

Re: up2date

Ongelezen bericht door knorrie106 »

Ik ben in oktober 2007 bij up2date in Eindhoven voor een gesprek geweest,was erg leuk. Er werd me verteld dat er zeker een match voor me zou zijn,geen enkel probleem. Toen ik vroeg wat de kosten waren werd er verteld dat het 3500 euro was. Ik sloeg steil :( achter over.De consulente moest even gaan overleggen en na 10 minuten kwam ze terug en ik kon voor 1500 euro inschrijven,moest 300 euro direkt betalen en vervolgens 100 euro per maand 1 jaar lang. :? Veel geld,maar je denkt waar voor je geld te krijgen,dus tekende ik!!
Eind februari 2008 (!!!) kreeg ik mijn eerste matchbrief thuis,ik belde de man op en hij had nog niets ontvangen,ik belde hem de volgende dag en al heel snel merkte ik dat dit totaal geen man voor mij was.
Een vreemd type. :( De volgende dag belde ik up2date en legde uit dat dit geen match voor mij was. Ze vonden het erg jammer en beloofden SNEL voor me verder te zoeken.
Om een lang verhaal kort te maken,het werd augustus...... :evil: nog steeds NIETS gehoord.
Gemaild,gemaild,gemaild,niets terug gehoord.... en ja hoor eindelijk een mailtje terug... ze hadden mijn mails niets ontvangen,(ja,hoor)
Er werd een telefonische afspraak gemaakt en ze zouden me bellen,ik die middag thuisgebleven,weer niets gehoord.
Na weer een boze mail :evil: een nieuwe afspraak gemaakt en zowaar ze belden me... ze wilden samen met mij mijn profiel bijstellen???
Waarom?? Alles was toch al bekend??
Ze vertelden dat alles persoonlijk wordt uitgezocht en dat er niet zo maar gematcht wordt.
Ik snap echt niet waarom het zolang moet duren... ben nu bijna 1 jaar wachtende. Waarom kost het zoveel geld.??? :evil: :evil:
Ik voel me bedrogen en belogen,en zoals ik lees op de site ben ik niet de enige. :(

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

knorrie...

Stuur mij een email....ik kan je misschien helpen.

[email protected]

berabbit
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2008 19:30

Re: up2date

Ongelezen bericht door berabbit »

Ben boos heel boos, maar ook blij haha. Heb me zelf willen inschrijven laatst zaterdag. Na een gesprek van 2 uur kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik niet geschikt ben. Dit basseerde ze op het feit dat ik borde line ben. Bezit dit al mijn hele leven, heb hiermee al een relatie gehad van 9 jaar. heb een eigen zaak in de detachering. Genoeg omgang met mensen, en geen problemen.

Toen ik nee kreeg te horen voelde ik me wel in hokje gedrukt, lichtelijk gediscrimineerd zelfs. Ben in onderzoek of zei hier gerechtelijk sterk in staan. Misschien dat iemand mij er meer info in kan geven, bij voorbaat dank.

Katie73
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 17:41

Re: up2date

Ongelezen bericht door Katie73 »

Ooh, ooh wat erg is mijn eerste reactie als ik op dit forum kijk :(

Ook ik ben in augustus 2007 lid geworden, had ik maar eerder mijn ogen opengedaan! Enkele jaren geleden was ik al door hen benaderd via het kantoor Tilburg. Na het geldbedrag en alle positieve verhalen gehoord te hebben en dat ik toch prima in hun bestand hoorde, heb ik het afgeblazen. Veel te veel geld, daar kon ik toch lekker nog heel veel leuke dingen voor gaan doen.

Maar zoals ook andere al schreven werd ik regelmatig benaderd door hun callcentrum. Alles heel aardig, gezellig en beleefd. En ik was iets te goed van vertrouwen, dus na een leuk telefoongesprek toch maar een afspraak gemaakt in Arnhem.

Het verhaal hoef ik niet uitgebreid te beschrijven. De intake verliep zoals bij ieder ander, duur 2 lange uren, terwijl het buiten 27 graden was :( en natuurlijk enorm goed matchbaar, op mij zaten ze te wachten. En twee uur later was ik in totaal 1500 euro armer. Wel veel geld, maar als ik na een jaar mijn ware had gevonden, was dat toch onbetaalbaar. Wat een gladde praatjes.

Over het aantal dates niet te klagen. De brieven volgden zich in rap tempo op. ik werd er bijna datingmoe van. Vooral omdat de meeste op 2 of 3 na totaal niet bij me paste. Er zaten zelfs 2 van die debielen tussen die op hun blauwe ogen waren gematcht. Heel jammer van mijn tijd, energie en hoop!!

De communicatie is waardeloos. Nooit krijg je een reactie op je evaluatie. Ik had echt het idee dat ze soms zwaar beschonken aan het matchen waren. Nu heb ik zelf eens geïnformeerd wanneer mijn contract afliep. Dat was al 4 augustus terwijl de brieven maar binnen blijven komen.

Ik ben heel blij dat ik zojuist een mail met beëindiging van het contract naar de hier al eerder genoemde Sabrina heb vermeld. Heb ik eind van de week geen reactie binnen, dan bel ik erachter aan.

Nooit meer up to date!

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

Je kijkt even niet op het forum en er staan weer bizarre verhalen op!

Omdat je borderline hebt afgewezen worden????? Hoe bedoel je we discrimeneren niet...maar aan de andere kant mag je blij zijn want het is zonde van je geld.

Mochten er mensen zijn die niet tevreden zijn over dit bedrijf (zijn er heel wat) die kunnen zich melden bij "ons"misschien kunnen we er met z'n allen wat aan doen!

Mail me maar!

Sisimone
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 aug 2008 14:47

Re: up2date

Ongelezen bericht door Sisimone »

In apil dit jaar ben ik dus ingeschreven bij up2date.
ik ben nu druk aan het mailen met hun, want ik heb nog steeds geen match ontvangen en wil mijn geld terug.

Is er al iemand die dat voor elkaar gekregen heeft?

Er werd mij zelfs in het eerste mail contact gezegt dat ik ervoor getekend heb dat mij in de intake niks beloofd is wat niet in het contract staat, dus met andere woorden alles wat je in de intake gehoord hebt geldt niet!!!!
Lekker is dat, hun contract is zo opgesteld dat je eigenlijk geen poot hebt om op te staan.

echt een service van niks!

Sisimone
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 aug 2008 14:47

Re: up2date

Ongelezen bericht door Sisimone »

Mochten er mensen zijn die niet tevreden zijn over dit bedrijf (zijn er heel wat) die kunnen zich melden bij "ons"misschien kunnen we er met z'n allen wat aan doen!

wie is "ons" en wat doen jullie dan?

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

Hey sisimone,

Als je verder had gelezen had je al meerdere verhalen gezien....

Misschien kunnen we helpen zoals er staat dus stuur een email en dan kan ik het misschien uitleggen....

groetjes

SWL
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 16:05

Re: up2date

Ongelezen bericht door SWL »

Hallo iedereen,

Ik ben ook lange tijd lid van up2date en heb nog nooit iets van ze gehoord. Ik heb een aangetekende brief verstuurd maar zelfs die wordt niet aangenomen. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik wil hier zo snel mogelijk af!
Ik heb inmiddels mijn bank de opdracht gegeven om de maandelijkse afschrijvingen te blokkeren, dan loopt mijn schade in ieder geval niet verder op.
Wie o wie kan mij een goede raad geven hoe nu verder?

Groetjes, Stefanie

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

Stefanie,

Stuur mij een emailtje...misschien weet ik wat....

jzj
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:04

Re: up2date

Ongelezen bericht door jzj »

Heeft één van jullie wel eens overwogen om naar "stichting oor" te stappen? Er zijn zoveel klachten, misschien heeft dat zin?

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

jzj,

Heb je de voorwaarden van stichting OOR bekeken?

Je moet geld meenemen om geholpen te worden...mensen zijn al een hoop geld kwijt aan dit bureau en willen natuurlijk niet nog meer geld kwijt.

Dus ja wel de overweging gemaakt maar niet doorgezet!

tinkie

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: up2date

Ongelezen bericht door jor »

Buiten het feit dat hun website uit de lucht is.

http://www.stichtingoor.nl/


Komt niet echt betrouwbaar over en als het ook nog eerst geld kost zou ik het niet doen.

Mvg Jor.

Temp74
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2008 19:35

Re: up2date

Ongelezen bericht door Temp74 »

ALS EX MEDEWERKER VAN UP2DATE KAN IK VERTELLEN DAT.........
het REGELRECHTE OPLICHTERS zijn....!!!!!!!!

Oh wat kan ik me boos maken als ik die koppen van die meiden op de buis zie als de zogenaamde liefdesmakelaar.

Ik heb daar, nu al een aantal jaar geleden, gewerkt. Dit was van korte duur omdat ik erachter kwam hoe manipulerend hun werkmethode is. Dat je veel geld van de kandidaten vraagt tot daar aan toe. Maar dat ze niets waar kunnen maken (en dat het ze ook niet echt boeit), dat gaat me echt te ver.

Als consulente wordt je zo erg gepusht om lidmaatschappen af te sluiten (amerikaans pushstrategie). Hoe je dat doet, kan ze op zich niet veel schelen als er maar centen binnenkomen. Tussen het consult door...(ervaren kandidaten herkennen dit) is de consulent vaak weg en moet ze verslag doen aan de manager in hoeverre je je strategie moet bijstellen om diegene zover te krijgen... is dat niet triest??!!!

Ze kijken eigenlijk ook niet naar de achtergrond van de kandidaat. Als consulent hoef je eigenlijk alleen maar te weten wat ze verdienen. Dat heb je op een formulier al aangegeven.
Daarop wordt je lidmaatschap gebaseerd.

Bijvoorbeeld:
Iemand met een uitkering en 2 kinderen daaraan vraag je het laagste bemiddelingstarief. Meer is er toch niet uit te halen. En als het niet anders kan, mag het in maandelijkse betalingstermijnen.

of..

Iemand die waanzinnig verdient of ouder is en waarschijnlijk een goed pensioen heeft, daaraan vraag je belachelijke tarieven...

HOE?

Door ze psycholoigisch te manipuleren.... De behoefte wordt zo aangewakkerd en versterkt dat je echt begint te geloven dat die 'paar ' centen niets voorstelt als je daarmee de liefde van je leven vindt... (yeah right..kans is zeer klein tot nihil... en tuurlijk zitten er een paar geluktreffers bij). Je wordt aan allerlei knullige testen onderworpen en moet je eens kijken wat er gebeurt als je na 2 uur zegt dat je erover na wilt denken..
haha... Dan zijn de rapen gaar....ONDENKBAAR!

Consulenten worden uitgebuit met slechte arbeidscontracten maar wel met een zogenaamde fee voor het binnenhalen van kandidaten.

Kortom... ik heb voor Up2date geen goed woord. Wil je de liefde van je leven, dan zal je het echt op een andere manier moeten proberen.

Zonde van je geld.....

Heb je nog vragen... ik beantwoord ze graag.....

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: up2date

Ongelezen bericht door brampoes »

Het is mij hetzelfde overkomen Je wordt eerst eindeloos gestalkt door de telefoon door hun maak je dan maar een afspraak en je vraagt naar de kosten willen ze door de telefoon daarover niks zeggen Maar na en verbroken relatie heb ik een afspraak met hun gemaakt Ze deden net of ze speciaal op zaterdag voor mij naar Amsterdam kwamen dat bleek niet zo te zijn ook zeiden ze dat ze veel mannen uit Almere hadden ook niet waar Je wordt in tweeen half uur gewoon gebrainwashed en de laatste 5 minuten komen ze met een kosten plaatje aan dat geld moet je maar over hebben voor jezelf en voor een relatie ook konden ze geen date garanderen voor de feestdagen je moest die nog maar een keer alleen doorbrengen ik was er in september Het internet was volgens hun ook niks maar goed ik had in een vlaag van verstandsverbijstering getekend maar in de trein terug kwam ik tot bezinning na kontakt met consuwijzer waarin mij werd verteld dat ik de overeenkomst binnen 8 dagen na inschrijving van deze overeenkomst bij de kvk kon opzeggen de 25% annuleringskosten betaal ik niet want dat hoeft niet volgens de wet Ik mag zelfs de aanbetaalde 100 euro terugvragen maar dan moet een lange adem hebben dus laat maar Ik heb per aangetekende en gewone post opgezegd krijg 2 weken later een brief van hun dat ze 2 keer bedrag gingen afschrijven maar ik heb ze gelijk laten blokkeren bij de postbank van de week kreeg ik een een brief dat ik binnen 2 weken 531 euro moet btalen dat is snel verdiend voor een bedrijf wat zijn eigen wetten maakt Buiten wettelijke annuleringskosten en geld afschrijven zonder toestemming ik stuur deze laatste brief retour en ik niets meer met deze eersteklas oplichters te maken hebben misschien is dit iets voor trosopgelicht :twisted: :twisted: :twisted:

jzj
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:04

Re: up2date

Ongelezen bericht door jzj »

Het is toch te gek voor woorden, dat deze "dames" ongestoord hun werk mogen/kunnen blijven doen.

Kunnen wij dan nergens heen met onze klachten?

expretium
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 aug 2008 23:16

Re: up2date

Ongelezen bericht door expretium »

ze zijn weer op de buis met de Liefdesmakelaar op de donderdagavond. Ik ken ze niet, heb je me ook nooit ingeschreven bij het datingbureau maar het zijn me veels te bijdehante types om er serieus in te geloven (nog afgezien van alle klachten)

RikSaturnus
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2008 10:07

Re: up2date

Ongelezen bericht door RikSaturnus »

:( Ik ben Rik Poelman en heb ook zo mijn ervaringen met Up2Date.
Deze ervaringen waren absoluut niet prettig. Tijdens het intakegesprek werd mij 'gouden bergen' beloofd, de praktijk was helaas anders.
Mijn dates pasten totaal niet bij mij. Dit heb ik op een geven moment in een schrijven aangegeven en kreeg als reactie dat de fout niet bij hun lag maar dat ik niet duidelijk genoeg was geweest tijdens de intake (?????) Nog maar eens duidelijk aangeven waar ik naar op zoek was en dat heeft niet mogen leiden tot een verbetering. Heb er wel een vriendin aan overgehouden die nog onbeschofter door Up2Date is behandeld dan ik. Zij wordt ineens als moeilijk behandelbaar door deze club bestempeld. Wij hebben nog regelmatig contact en zij denkt er over om een rechtzaak te beginnen. Zo te lezen zijn er honderden in Nederland die belazert zijn. WAT KUNNEN WIJ HIER AAN DOEN??? Niet iedereen heeft een rechtsbijstandverzekering.
Wat nogal wrang is het gegeven dat ik, terwijl ik hunkerde naar het einde van de Up2Date overeenkomst, ik mij ingeschreven had bij een andere datingsite en binnen de kortste keren een date had met een vrouw waar ik nu al 8 maanden een relatie mee heb. Dit was, na een lange vragenlijst ingevuld te hebben wel een goede match. Ik blijf er bij dat Up2Date na het geld gecast te hebben zich er met een 'jantjevanleiden' van af hebben gemaakt en de kluit belazert hebben. Was een hele dure en slechte ervaring die je weinig vertrowen geeft in datingsites.

Gesloten