LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nieuw

wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

inzake dat mlm bedrijven onder noemer staan van piramide spelen.
Ik heb een groot twijfel dat mensen van de tros radar enkele deskundigheid hebben over het kwestie mlm. Ik had tros wel wat hoger in geschat laat staan dat al vele bekende bedrijven niet eens meer komen in de tv programma van tros radar om hun weer woord te geven,omdat tros het laatste woord toch wilt hebben.

Laten we mlm even er buiten ,in mijn omgeving,mensen zeer goede functies en ondernemers hebben met allerlei onderwerpen die tros radar in hun tv programma behandelt geen hoge pet meer van.

Ik vind het ook zeer gevaarlijk,wanneer iemand iets post over een bedrijf of produkt zomaar bla ba bla verhalen kan spuien zodoende een bedrijf /merk/produkt in een slechte daglicht te zetten.
Ze laten MAAR EEN KANT VAN DE VERHAAL ZIEN.!
Er kan iemand hier op de forum eindeloos onzin/negatieve verhalen gaan spuien wat helemaal niet waar is zodoende dat iedereen het gaat geloven. ik zeg erbij dat het geen enkel probleem is om iedereen de vrijheid te geven om zijn of haar te spuien mits dat ook de andere kant mogelijk is. (of goed geregelde forum) Omdat iederen hier onder geen enkele naam of e-mail adres aangepakt kan worden dat die leugens kan vertellen over een bedrijf om zodoende iemand aan te klagen voor smart!!!!

Misschien moeten we een forum gaan bedenken over de omroepen tros en de vara en in bijzonder over hun programma's zodat constant de TROS met leugens beledigd wordt ook zonder naam en en e-mail adres.

beetje flauw niemand op dit forum zonder na te denken alles kan publiceren zonder daarbij risico's aan verbonden zijn.

ten tweede jullie ruimen zeer oude post niet op.wanneer misschien al een bedrijf zich heeft verbetert Zodoende denkt een consument nog steeds misschien dat het bedrijf slecht.

Tip kom met een aparte postitieve en een negstieve forum
met registratie. Want ik ook niet alles in de krant zetten zonder daarbij een claim aan mijn broek te krijgen

Media kan veel kapot maken zonder met feiten aan te komen.(macht)
leuk idee misschien om jullie ledental te gaan verminderen onder die van BNN.zodoende een b ststus te krijgen. Hoe kunnen we beginnen om TROS zwart te maken.

laten we vast beginnen om de mensen die op de forum algemeen komen over onderwerp veel post te plaatsen.Graag eens weten hoe anderen hier over denken.

Bart1999

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Dit leest op de één of andere manier niet zo lekker.

MAXIEM

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag nieuw,
Je post met moeite gelezen. :wink: Ben het niet met je eens. Wel vind ik dat sommige (vaak dezelfde) gasten er een sport van maken om elkaar af te z..ken zonder inhoudelijk iets aan het topic toe te voegen. Ook is er naar mijn mening veel te veel aandacht voor Legio Lease onderwerpen en reacties. Maar een markt laat zich nu eenmaal niet sturen. :idea: Groeten, Ton.

Gast

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Gast »

Nee ik denk ook dat ie er snel weer wordt uitgekickt. En terecht, dit forumheeft al diverse malen zijn diensten bewezen! Juist een goed forum zonder registratie geeft iedereen de mogelijkheid zijn mening te geven. Geen drempels dus ALLE meningen. En alle onzin wordt er wel uitgefilterd.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Keesjan »

wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Goed. Onderwerpen worden bespreekbaar gemaakt en iedereen kan zijn mening geven.
Ik heb een groot twijfel dat mensen van de tros radar enkele deskundigheid hebben over het kwestie mlm.
Leg uit. Waarom? Daarbij zijn het meestal de bezoekers die topics openen.
Ze laten MAAR EEN KANT VAN DE VERHAAL ZIEN.!
Natuurlijk. Dat doet iedereen. Daarom komen er ook voor- en tegenstanders die ieder hun standpunten verdedigen in een gezonde discussie.
Omdat iederen hier onder geen enkele naam of e-mail adres aangepakt kan worden dat die leugens kan vertellen over een bedrijf om zodoende iemand aan te klagen voor smart!!!!
Simpelweg een bedrijf over de kling jagen wordt over het algemeen niet geaccepteerd. Een goede discussie waarin de deelnemers hun stellingen, beweringen en meningen kracht zetten door middel van doorslaggevende argumenten wel. Overigens merk ik dat je een beetje hypocriet bezig bent. Aan de ene kant beweren dat er leugens worden verteld, maar jou post staat vol met aannames en dergelijke beweringen.
beetje flauw niemand op dit forum zonder na te denken alles kan publiceren zonder daarbij risico's aan verbonden zijn.
Die risico's zijn er wel degelijk. Als je over de schreef gaat dan zijn er mogelijkheden om je provider te waarschuwen. Eventueel kan er aangifte gedaan worden als er dingen gebeuren die onwettig zijn. Ken de mogelijkheden van het internet. Daar kampt niet alleen dit forum mee. Zeker je eerste forum waar je ooit komt?
ten tweede jullie ruimen zeer oude post niet op.wanneer misschien al een bedrijf zich heeft verbetert Zodoende denkt een consument nog steeds misschien dat het bedrijf slecht.
Ik vind dat geen probleem. Een bedrijf die zijn naam te grabbel gooit heeft dat aan zichzelf te wijten. Ik ben voor openheid van zaken. Verknalt een bedrijf het? Dan is het jammer. Goede naam kwijt en zeg maar dag tegen je imago. Zo is het leven. Wat mij betreft hoeven we geen dingen in de doofpot te stoppen omdat er toevallig een paar mensen de fout zijn ingegaan. Draag de verantwoordelijkheid voor eigen acties zou ik zeggen.
Graag eens weten hoe anderen hier over denken.
Geen censuur. Geen achterbaks gedoe. Openheid. Eerlijkheid en discussies voeren op basis van argumenten.

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

Ooit eens meegedaan aan een Piramidespel? En u heeft er slechte of goeie ervaringen mee? Geef hier uw mening.

Deze opmerking staat bij forum piramidespel?
Wanneer kan er iemand een goeie ervaring hebben met een verboden,oplichterij praktijken????
Dus de Tros maakt er ook al geen onderscheid mee. Blijkbaar vinden ze het ook nog mooi dat het gemengd wordt met mlm.

waarom zetten jullie geen waarschuwing erbij dat er een onderscheid gemaakt moet worden tussen een illegale spel en een multinational???
in vele europese bedrijven gaat de media veel professionle meer om en
er zijn veel meer internet websites tot tijdschriften toe over MLM.
Lopen we niet een beetje achter??? zoals nu ook met kennis economie en een van de slechtste economiische groei van Europa hebben.

Weten we het weer beter in Nederland zoals alle 16 miljoen experts over EK voetbal hadden.
MlM heeft niets uit staan omdat we een klein land (wel veel inwoners) zijn omdat mlm internationaal gehanteerd kan worden. Kent geen grenzen.

In nederland staan vele hoofdkantoren van mlm bedrijven waarbij duizenden mensen in dienst zijn.!!! Dus banen scheppers!!(ik heb het hier over de de distributeurs) Sterker nog er komen steeds meer internationale bedrijven die marketing concept mlm hanteren.

Het is alleen al goed voor de economie waarbij weer banen geschept wordt op de kantoren. Zeker nu!!

Dat er minder goede bedrijven tussen zitten is niet zo normaal als bij conventionele bedrijven. De slechte bedrijven zullen op lange termijn zich zelf it gesorteerd hebben.

een begin van een nieuw discussie?

Gast

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het niet met je eens en wel om de volgende redenen;

A.

B.

C.

D.

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

ik bedoelde in het vorige post dat de banen scheppers in vaste dienst zijn .DUS EXCLUSIEF DE DISTRIBUTEURS!!!!

Gast

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Gast »

En alweer zo'nlekker leesbaar verhaal van "nieuw". Dit maakt het forum er niet beter op, haha

Gast

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Gast »

ik bedoelde in het vorige post dat de banen scheppers in vaste dienst zijn .DUS EXCLUSIEF DE DISTRIBUTEURS!!!!

Zoiets dacht ik al wel. Bedankt voor de correctie.
Heb je misschien zin om iets meer over jezelf te
vertellen? Waarom deze boosheid (zo voel ik dat)?
En dan zonder al die HOOFDLETTERS en uitroeptekens! (!!!) graag.

Vr. gr.
Bart

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

boosheid Nee hoor.
gewoon een leuke discussie.
en wat maakt het uit dat je een keer capslock gebruikt.
ik zal er wel rekening mee houden.
overigens het gaat om de discussie.

Slim

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Slim »

Deze opmerking staat bij forum piramidespel?
Wanneer kan er iemand een goeie ervaring hebben met een verboden,oplichterij praktijken????
Dus de Tros maakt er ook al geen onderscheid mee. Blijkbaar vinden ze het ook nog mooi dat het gemengd wordt met mlm.
Dringt het nu nog niet tot je door?

MLM is niets anders dan een verkapt pyramidespel, verkapt in de zin dat er weliswaar producten worden verhandeld maar dat de financiële structuur er uit ziet als een pyramide. Met andere woorden: de top verdient bakken met geld ten koste van de mensen onderin die er alleen maar op toeleggen.

Gast

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Gast »

onzin en als je vind dat het wel een piramidespel is moet je gewoon aangifte doen. Maar ja, slim is slimmer dan alle juristen bij elkaar. Duhhhh

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

slim

leg mee eens uit wat mlm is dan?
je weet het toch zo goed zonder enige ervaring te hebben.

een manager van een bedrijf wordt betaalt naar zijn of haar productie die gedraaid wordt waarbij hij of zij de leiding over heeft?
Geen omzet Geen resultaat Personeel weg Manager weg!

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

Misschien kunnen we ook Tros radar juridisch aanpakken wegens te gaan suggeren dat MLM piramide spelen zijn.Want er staan hier op de forum van piramidespelen enkele grote bedrijven die zeer goede namen hebben. Tros radar werkt mee aan suggeren!! indirect hebben distibuteurs er hinder van. Omdat er van die ondeskundige mensen zijn die het van horen hebben (kennis,buurman) direct conclusie trekken of eenmalig een presentatie gezien hebben het direct op deze forum met naam en al gaan schreeuwen zonder daarbij te weten wat het onderscheid tussen een mlm bedrijf en een piramidespel is.

het verhaal van die honden kan ik goed begrijpen! wie de presentatie doet bij tros radar is lid van de dierenbescherming. Dus niet neutraal.

En nogmaals als tros radar neutraal wilt blijven is het een kleine moeite
om een topic aan te maken voor MLM ,beter gezegd networkmarketing bedrijven die lid zijn van de vereniging directe verkoop.
Nu werken ze aan mee dat mlm bedrijven piramide spelen zijn.
Niet neutraal. Zodoende mensen bang maken die voor het eerst in aanraking komen met goede mlm. Want vele mensen die langer met een goede mlm bedrijf bezig zijn hadden het onmogelijk kunnen weten dat dit zo leuk werk was als zij nooit aan begonnen waren.
Geen enkele reactie hier op deze forum gaat niet over mensen die met deze bedrijven een contract hebben getekend laat staan slechte ervaring mee hebben. Het is allemaal van ik heb het van horen roepen.
of mlm is een piramidespel wat al verboden is bij wet.

Slim

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Slim »

slim is slimmer dan alle juristen bij elkaar. Duhhhh
Ooit gedacht aan de engelse betekenis van slim?
je weet het toch zo goed zonder enige ervaring te hebben.
Aanname: een loze en een onjuiste.

Slim

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Slim »

Het is allemaal van ik heb het van horen roepen.
Hahaha, lees eerst de thereads eens door voordat je weer iets roept.
En probeer eens wat beter te schrijven, want je verhalen zijn nauwelijks te volgen.

nieuw

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door nieuw »

slim,
welke ervaring heb jij bij een GOEDE networkmarketing bedrijf.
hoe lang ervaring beter gezegd en welke bedrijf is het?


Mr.Robin

Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??

Ongelezen bericht door Mr.Robin »

weliicht kun u net als de honden handelaars hebben gedaan een klacht indienen bij de raad voor de journalistiek.

meer info op www.rvdj.nl

Zullen ze niet blij mee zijn bij de tros aan gezien de uitspraken van deze raad opk gepubliceerd worden in het vakblad voor journalisten : de Journalist

een honden handelaar heeft een kort geding aan gespannnen tegen tros radar dit zou dienen gisteren vrijdag 9-juli te amsterdam echter de tros heeft inmiddels met deze handelaar de kwestie in de minne geschikt en alles over de malafide hondenhandelaren verwijderd van deze site en de tros heeft de proces ksten betaald iets meer dan € 1000,- hier mee geeft de tros radar redactie toch ewel mee aan dart ze niet altijd zorgvuldig zijn met het samenstellen van hun programma's

Gesloten