LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belasting uitbetaling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ellen52
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 mei 2009 13:40

belasting uitbetaling

Ongelezen bericht door ellen52 »

Op 25 februari hebben wij via internet onze belasting aangifte gedaan, tot op heden nog niets gehoord, iedereen in onze omgeving hebben allang iets vernomen, nu ben ik bang dat er weer eens een keer iets verkeerds is gegaan bij de belasting, zal niet de 1ste keer zijn. Moet ik nu echt nog een week geduld hebben voor ik kan bellen? Of bestaat er ook via internet een klachtenlijn?

meela
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 nov 2011 21:18

Re: belasting uitbetaling

Ongelezen bericht door meela »

volgens de website (belastingdienst) moet je dan voor 1 Juli bericht krijgen, ik kreeg 'm vandeweek.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: belasting uitbetaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Rond die tijd heb ik ook mijn aangifte gedaan, 2010 en 2011 tegelijkertijd.
2010 is afgewerkt en heb ik terug. 2011 ook nog niets gehoord.
Moet ik nu echt nog een week geduld hebben voor ik kan bellen? Of bestaat er ook via internet een klachtenlijn?
Een klacht lijkt me alleen terecht als de belastingdienst zich niet aan de afspraak (1 Juli) houdt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: belasting uitbetaling

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Moet ik nu echt nog een week geduld hebben voor ik kan bellen? Of bestaat er ook via internet een klachtenlijn?
Waarom zou je nu een klacht willen indienen als je weet dat de termijn tot 1 juli loopt.. :?

ellen52
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 mei 2009 13:40

Re: belasting uitbetaling

Ongelezen bericht door ellen52 »

Wil geen klacht indienen vroeg me alleen af of zoiets bestaat of dat je het altijd per telefoon moet doen?

Maar als je jaren en jaren in mei een blauwe enveloppe krijgt dan duurt het deze keer wel heel erg lang.

Gesloten