Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mimibella
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 08:55

Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door Mimibella »

Sinds een paar maanden heb ik een administratie probleem met Bol.com. ik probeer dit telefonisch op te lossen maar niet geslaagd.
Op de website gekeken waar ik een klacht in kan dienen. Dit gedaan te hebben heb ik te maken gehad met 6 verschillende medewerkers en krijg tegenstrijdige antwoorden. Uiteindelijk ben ik geen stap verder en voel dat ik in rondjes draai en ben machteloos. Hoe verder vraag ik me af? Ik vind dat dit echter niet kan.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wat is het probleem dan?

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Wat is je probleem?
Wat zijn de tegenstrijdige antwoorden die je krijgt?
Hoe verder? Leg je probleem is uit want niet negatief bedoeld als je net zo duidelijk tegen de Bol helpdesk bent snap ik dat je niet verder komt

ingrid1961
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2014 16:27

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door ingrid1961 »

Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door rwolters »

ingrid1961 schreef:
08 jan 2024 14:58
Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Dus door 1 foutje laat je een bedrijf waar je best wel tevreden was stikken en ruilt ze in voor een niets ontziende multinational die als voornaamste doel heeft lokale bedrijven uit de markt te drukken met hun veel diepere zakken hebben..... En zodra de concurrentie weg is gedrukt ben je van ze afhankelijk. Ben benieuwd hoe je reageert als een concurrent van jouw werkgever zoiets zou doen.

Erthanax
Berichten: 9699
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bol.com is natuurlijk niet zo groot aks Amazon, maar om ze nou te framen als een lokaal bedrijf dat het beste voor heeft met zijn beminde clientèle gaat wat ver. Ze zetten hun leveranciers net zo goed keihard en nietsontziend onder druk, en proberen net zo goed de detailhandel uit de markt te drukken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door moederslink »

ingrid1961 schreef:
08 jan 2024 14:58
Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Wat was er stuk gegaan dan? Wiens schuld was dat dan?
Misschien heb je te maken gehad met een wederverkoper die het platform Bol.com gebruikt en ben je van het kastje naar de muur gestuurd?
Vervelende ervaring ; voortaan alleen schriftelijk communiceren, dan heb je de dingen zwart op wit.

Zelf heb ik nooit vervelende ervaringen met Bol.com.
Één keer , ook een miscommunicatie met een wederverkoper, maar dat is uiteindelijk prima door Bol.com zelf opgepakt en opgelost.

Mijn advies : probeer het opnieuw , zet de hele casus op papier mét een tijdlijn.
Én naar Bol.com zelf én naar de wederverkoper, indien van toepassing.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

ingrid1961 schreef:
08 jan 2024 14:58
Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Hoe kan Bol nu weten wie er gelijk heeft, als het gaat om een mondeling afgesproken bedrag ??
Ik ben geen fan van Bol (koop het liefst in fysieke winkels) maar dat je van mening bent dat jij gelijk moet krijgen is heel vreemd.

gedupeerdebol
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2024 22:41

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door gedupeerdebol »

Nu reeds 7 weken bezig met tv die via bol.com aangeschaft is en binnen 3 maanden defect is. Reparateur 2x geweest en heeft uitspraak gedaan dat deze tv niet te repareren is. Samsung wijst naar bol en bol wijst naar samsung. En de klant staat met lege handen. Bij klantenservice van bol begin je steeds opnieuw en krijg je hele verschillende antwoorden ( u wordt morgen teruggebeld of u ontvangt een mail of het ligt nu bij afdeling x en een dag later zou het bij afdeling Y liggen. Daarbij ook verschillende uitspraken over de evt oplossing: tv zal omgeruild worden tot geeft u toestemming voor terugstorten van de dagwaarde van de tv op moment dat de tv aangemeld is voor reparatie?
Kortom er zit geen enkele lijn of betrouwbaarheid in de klantenservice. Ben nog nooit teruggebeld (ondanks meerdere toezeggingen).

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door Moneyman »

Stuur ze een ingebrekestelling en ontbindt de overeenkomst.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden

Ongelezen bericht door Speedy123 »

rwolters schreef:
08 jan 2024 21:58
Dus door 1 foutje laat je een bedrijf waar je best wel tevreden was stikken en ruilt ze in voor een niets ontziende multinational die als voornaamste doel heeft lokale bedrijven uit de markt te drukken met hun veel diepere zakken hebben..... En zodra de concurrentie weg is gedrukt ben je van ze afhankelijk. Ben benieuwd hoe je reageert als een concurrent van jouw werkgever zoiets zou doen.
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil tussen de multinationals Ahold en Amazon.

Plaats reactie