LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datingsites

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Aggeus
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2013 00:43

Datingsites

Ongelezen bericht door Aggeus »

Geachte deelnemers,

Graag wil ik met jullie delen wat jullie ervaringen zijn met dating
sites. Ik heb ervaren dat ze je bestoken met zogenaamde geïnteresseerden om je het lidmaatschap te laten betalen en dat dan blijkt dat het allemaal gebakken lucht is. Ik heb die ervaring nu met Lexa en eDarling. Zijn er meer mensen die dat ook hebben ervaren ?

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

Ja als je zoekt via google duizenden.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Moet bekennen dat ik ook meerdere datingsites heb 'beproefd', en na lang zoeken eindelijk eentje gevonden waar je niet hoeft te betalen, en toch alle functies kunt gebruiken. Je kúnt wel betalen, dan krijg je als 'extra' dat je geen reclames in de zijbalken ziet, en dat je kunt zien welke gebruikers jou '5 sterren' hebben gegeven, 2 functies die ik met mijn onbetaalde profiel nog nooit gemist heb, en ik moet zeggen dat ik er al een aantal leuke afspraakjes van heb meegemaakt, zelfs een paar keer een relatie (helaas is dat over, maar daar kan die site niets aan doen :lol: ). Het is van origine wel een Amerikaanse site, dus veel vragen en tekst zijn in het Engels, maar er zitten meer dan genoeg Nederlandse mensen op, en je kunt ook gewoon invullen dat je in Nederland woont en je profiel in het Nederlands invullen. Site heet okcupid.com, ik heb er zelf veel plezier van gehad, zéker omdat je gewoon alles kunt zien en doen zonder dat je jezelf scheel betaalt aan een lidmaatschap.

Klokkeluider 56
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2014 13:33

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Klokkeluider 56 »

Nou we zijn meer dan een jaar verder, maar Lexa heeft nog steeds fake members. In mijn geval 20 jaar jongere vrouwen, geen kinderen, universitaire opleiding. Na een reactie krijg je gelijk een of ander mailadres waar ze verder willen chatten. Als je niet reageert zijn is de mail geschiedenis binnen een paar uur weg. Zelfs als je met Lexa er over mailt, krijg je geen antwoord en is ook die geschiedenis weg.
En ook erg, ze doen namens jou gewoon flirten bij anderen. Nou ik vind het in en in triest dat daar geen regels voor zijn in Nederland.
Tip. Ga naar Paig , goeie dating site. En zonder fakemembers denk ik. Ja je weet t nooit hier in ons kikkerlandje. Gr kl. Luider 56

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste Klokkeluider 56,

Uit uw bericht maak ik op dat u enkele problemen heeft ondervonden met het gebruik van Lexa.nl.
Allereerst vind ik het spijtig om te horen dat u incorrecte of ongepaste profielen op onze website heeft aangetroffen. Ons toezichtsteam controleert 24 uur per dag profielen, en werkt er hard aan om een ieder die ongepast gedrag op de website vertoont te vinden.
Indien u denkt dat een profiel ongepast of incorrect is, of indien een member de algemene gebruiksvoorwaarden niet respecteert, wil ik u verzoeken om gebruik te maken van één van onderstaande manieren om contact met ons op te nemen:

1. Wanneer u een profiel bezoekt klikt u onderaan de pagina, onder de omschrijving, op de optie "Maak een melding".
2. Ontvangt u een ongepast bericht, dan kunt u na het openen van het bericht klikken op de optie "Maak een melding van dit bericht".
3. Tijdens een chat heeft u de optie "Agents waarschuwen" om een melding van het gesprek te maken.

In uw bericht geeft u ook aan problemen te ondervinden met flirts die verzonden zouden worden vanaf uw profiel. Ik kan u garanderen dat Lexa.nl geen enkele invloed heeft op de flirts, of andere activiteit op uw profiel.

Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met ons kunt u via www.lexa.nl naar de optie "Help/Contact". Vervolgens klikt u op "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie van één van mijn collega´s.

Met vriendelijke groet,

Marieke van het Lexa Team.

hoogie35
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2011 23:57

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door hoogie35 »

laats heb ik een proefabo bij Another love genomen (kostte niets), maar heb er niets mee omdat ik voel dat ik bedonderd word. krijg steeds vrienschaps verzoeken (alsof vrouwen niet eerst willen weten waar ze mee te maken hebben) en als je op het profiel klikt is er niets ingevuld....fake dus!
Ook krijg ik constant mail van een andere SITE met zgn. vrouwen die vragen waarom ik niet meer terug mail en of ik snel met ze naar bed wil, achterlijk gewoon.
Die sites zijn allemaal nieuw voor me dus maw: another love speelt mijn email adres door (verkoop). is dit niet strafbaar? zou het wel moeten zijn, want kom hier nooit meer vanaf.

mvg

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door aerox »

Ik zit sinds kort op Tinder maar merk ook dat de meeste matches (90%) fake zijn. Je heb een match en krijg daarna een chatbericht met: 'ik ben zo speels' , enz enz ga naar deze link om in contact met mij te komen voor een spannende avond blablabla. Het is jammer dat die datingsites dat niet kunnen uitsluiten.

olaf42
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2014 19:09

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door olaf42 »

pas geleden hen ik me inlaten schrijven bij Lexa .nl , en daar heb ik een abonnement afgesloten en betaalt bij full memberschip maar ik heb het af gevinkt bij control premium schip toen ik akoordt wou drukken kwam het vinkje bij het vakje control en premium .ik dacht dat ik hoef maar een keer betalen via ideal .Wat blijkt naar een week hebben ze weer een bedrag af gehaald .(Control en premium had besteld .dus zonder incasso hebben ze z omzaar 44,95,van mijn rekening gehaald. Gelukkig ben ik optijd want bij de bank kon je het geld terug halen als binnen de 56 dagen melding geeft.en niet bij 14 dagen wat Lexa zegt . DUS LAAT JE NIET MISSLEIDEN DOOR LEXA DATINGSITE .EN GA NAAR DE BANK OM JE GELD TE HALEN.Het zijn oplichters.En nog iets als je lid ben ga niet op de persoolijksraport drukken want dan kom je op lexamore een zuste bedrijf.Ik raad iedereen om geen lid te worden van LEXA

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door dhc »

Het zijn oplichters
Gaan we weer...en is uw toetsenbord stuk?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door encore »

Gaan we weer...en is uw toetsenbord stuk?
nou euh.. als-ie zoiets schrijft durf je dat nog te vragen?
pas geleden hen ik me inlaten schrijven bij Lexa .nl , en daar heb ik een abonnement afgesloten en betaalt bij full memberschip maar ik heb het af gevinkt bij control premium schip toen ik akoordt wou drukken kwam het vinkje bij het vakje control en premium .ik dacht dat ik hoef maar een keer betalen via ideal .Wat blijkt naar een week hebben ze weer een bedrag af gehaald .(Control en premium had besteld .dus zonder incasso hebben ze z omzaar 44,95,van mijn rekening gehaald. Gelukkig ben ik optijd want bij de bank kon je het geld terug halen als binnen de 56 dagen melding geeft.en niet bij 14 dagen wat Lexa zegt . DUS LAAT JE NIET MISSLEIDEN DOOR LEXA DATINGSITE .EN GA NAAR DE BANK OM JE GELD TE HALEN.Het zijn oplichters.En nog iets als je lid ben ga niet op de persoolijksraport drukken want dan kom je op lexamore een zuste bedrijf.Ik raad iedereen om geen lid te worden van LEXA

RiaH2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2015 10:07

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door RiaH2015 »

ik heb deze zelfde ervaring met Lexa,

2 jaar lang onterecht geld afgeschreven omdat mijn profiel was opgeschort ipv verwijderd, bleek nu.
ik weet toch zeker dat ik hem verwijderd had !!
Ik heb er al verschillende mails aan besteed maar niks helpt. Ze hebben gewoon 500 euro verdient aan iemand die er niet was. Of mijn profiel al die tijd online heeft gestaan weet ik niet maar dat denk ik niet want heb nooit iets gehoord.

het vervelende is dat je wel ziet dat er geld afgeschreven wordt maar dat gaat via worldpay dus eer je er achter komt wie dat doet ben je al maanden verder.
En als je er dan achter bent dan ga je wederom naar die site van Lexa om het probleem te traceren. Je krijgt gelijk de boodschap dat je account opgeschort is (iets wat ik niet wilde). Toch maar weer geactiveerd om de hele proceduren opnieuw te doen.

Ik heb er iemand bij moeten halen om mij te helpen want je komt er NIET vanaf. Op iedere pagina moet je wel heeel goed lezen wat je aanklikt want bij Lexa is opzeggen geen opzeggen.

Ik heb het hele proces 4 keer doorlopen (ja ja want je krijgt steeds de beginpagina en dat is het misleidende waar denk ik 90% afhaakt omdat ze denken dat het klaar is) en na 4 keer was ik er vanaf (hoop ik).

Ik vind dit echt niet kunnen. Heb never nooit een vinkje gezet achter automatisch verlengen en die stond er nu opeens wel. Ze kunnen doen en laten wat ze willen en de klant krijgt de schuld. HOe kan ik in hemelsnaam nog bewijzen dat ik dat vinkje niet heb gezet.

ik eis gewoon die 500 euro terug want waar heb ik nou in hemelsnaam aan betaald? als ik dan al opgeschort ben geweest dan maakte ik nog steeds geen gebruik dus waarom zou ik betalen.
Sorry maar ik word hier erg boos om dat een goedwillende klant zo in de mailing wordt genomen.

Gesloten