LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De app van PostNL

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De app van PostNL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Opmerkelijk dat DPD dat uit weet te rollen en PostNL op dat punt achterblijft.

Mixima18
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2020 07:32

Re: De app van PostNL

Ongelezen bericht door Mixima18 »

Voorheen kreeg ik in de app te zien welke post ik zou ontvangen en op welke dag, inclusief foto van het poststuk. De laatste weken krijg ik alleen te zien dat er post onderweg was naar mij. Maar geen foto meer van het poststuk. Vaak kreeg ik ook te zien dat er post naar mij onderweg was maar die poststukken had ik later nooit ontvangen. Was toch belangrijke post. Klacht ingediend. Waar die post bleef. Ja, kwijt geraakt. PostNL kon niets voor mij doen. Nog meer mensen die problemen hebben met die app, dat poststukken niet meer gefotografeerd in de app staan?

Moneyman
Berichten: 30102
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: De app van PostNL

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jep. Maar er is geen peil op te trekken: de ene dag wel, de andere dag niet.

Tedjooo
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 mei 2018 17:18

Re: De app van PostNL

Ongelezen bericht door Tedjooo »

Heb een pakketje via Post NL vorige week aangetekend op laten sturen naar Colombia. Ben volgens de APP in fase 2.... Transit in NL dus sinds de 17e, kan natuurlijk want er gaan weinig vliegtuigen deze tijd. Ben benieuwd wanneer ik het hier krijg aangeleverd en of de app dit ook netjes aangeeft. Vooralsnog geloof ik wel dat mijn post nog in NL is.

Gesloten