LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Antwoord 9004. 9003 Is al naar elders... :mrgreen:

Sja, en dat puffen... het is toch ook een zware bevalling, om naar het zoveelste duizendtal toe te werken? Wat je allemaal moet doorstaan in sommige topics. Pffoe hee.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Wist wel dat jij sneaky 9003 elders zou plaatsen en aan mij antwoord 9004 zou geven. Nou ja, er valt mee te leven. Ik ga naar de dokter: Dokter Deen dan :lol: .

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou ik hebmer nog flink aa tal te gaan 2015 eind ergens zit ii wel aan de 10.000 :lol:

Ach maak het uit,worden er ook weer verwijderderd natuurlijk...kom ie er nooit hahahha

Wa gaat het nog steeds beter

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Jawel, Rozemarijntje, dank je. De koorts is goed gezakt, het zijn alleen nog de naweeën, dus af en toe flink hoesten of snotteren. De drank is alweer opgeborgen. :mrgreen:

Was vandaag even op het werk (vrijwilligerswerk dus). Doe niet meer zoveel, af en toe nog wat. Aankomende week is er de kerstfair (zoals ze dat noemen, het is gewoon puur een commercieel gebeuren), dan zou ik een paar dagen helpen. En ja, dan vindt ik het wel fijn te weten hoe een en ander geregeld is en zo, meestal kom ik toch wel wat aandachtspuntjes tegen, deze keer ook weer... Plus dat er toch een aantal dingen anders waren dan vorig jaar, wat ik nog niet wist, juist daarom is het goed om er toch van tevoren even achteraan te gaan.

Moet zeggen dat iedereen lekker relaxt was vandaag, in vorige jaren moest er altijd nog zo ontzettend veel gebeuren rond deze tijd, maar nu waren ze blijkbaar ruim op tijd begonnen. Alleen morgen, de laatste dag van de voorbereidingen zal het nog erg druk worden, maar dat komt ook wel goed...

Het eten en drinken zal ongetwijfeld goed verzorgd zijn, genoeg kraampjes op de kerstfair waar je voor nop een kop soep of wat dan ook kan krijgen, en dan is er voor de vrijwilligers de hele dag door elders op het landgoed nog aan eten en koffie te komen, dat komt ook wel weer goed.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Slaap lekker forumvrienden.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook van mijn kant welterusten... Voor mijn forumvrienden dus. Hier nog even een jeugdsentiment, op de link:

http://www.youtube.com/watch?v=AVb7jNPI1gg

Afbeelding

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door ciske »

Het eten en drinken zal ongetwijfeld goed verzorgd zijn, genoeg kraampjes op de kerstfair waar je voor nop een kop soep of wat dan ook kan krijgen, en dan is er voor de vrijwilligers de hele dag door elders op het landgoed nog aan eten en koffie te komen, dat komt ook wel weer goed
Leuk WA ,geniet er van. :wink:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Goedemorgen forumvrienden

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Goedemorgen allemaal!

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

ciske schreef: Leuk WA ,geniet er van. :wink:
Ga ik zeker doen, Ciske. En van die discussie rond mijn persoon, waarbij iemand valselijk beweert dat ik nooit meer vrijwilligerswerk zou doen, trek ik me niks aan. Het leven is te mooi om het door bepaalde personen te laten verzieken.

Het leuke daar is: er is een groep jongens met een beperking. De meesten herkenden mij gisteren direct, en hadden meteen zin in een praatje. Gewoon leuk, heel anders dan veel mensen zonder beperking. Vorig jaar was er een die de hele dag aanbood om soep, koffie, broodjes, en weet ik veel wat te halen... Het gaat gewoon weer leuk worden, dat weet ik nu al. Niet voor de versnaperingen, maar de gezelligheid, en de blijdschap van die mensen, dat ze het oprecht leuk vinden om me weer te zien. Want bij hen weet je: het is oprecht, het is puur, het is gemeend.

Overigens wordt ik voor deze klus wel gewaardeerd: ik doe het al een aantal jaren, en men weet dat ik goed werk aflever. De baan ligt er altijd strak bij, de mensen zijn altijd meer dan tevreden. Ook dat is altijd fijn om te ervaren. Kijk en dán is vrijwilligerswerk leuk om te doen. En zó hoort vrijwilligerswerk ook te zijn, naar mijn mening.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Toch wel weer gezellig he als je zo s'avonds nog even buiten rond
loopt en de kerstboomlampjes etc allemaal ziet branden bij de mensen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

froumvriendeneen hele goede morgen
Goh klinkt dat beter als anders he....jak..

@ wa niks van andere aantrekken,dat dingen anders gedraaid worden is algemeen bekent,zo ben ik keer vals beschuldigt in soort van dat ik demente maar uitlach,zo is het niet verwoord ,maar ik nam het niet serieus,terwijl het totaal verdraaid werd,denk dat ik ook maar een externe harde schijf aan ga schaffen om alles op te gaan slaan,van wat er geschreven worden,
Beste wat je kan doen,er flink boven staan...op alle fronten... :D

Zo lekker gevroren hier!maar dit vind ik toch lekker hoor,zonnetje erbij...heerlijk,binnen ook met de cv aan :lol:
Kijken paar van jullie nog naar dat huis vol programma.
Dat downkindje gisteren jarig en idd die krijgt op alle fronten meer aandacht en nu vinden sommige kinderne in gezin dat niet leuk meer,snap ik wel,jongetje jarig komt er een zanger,feest ten top!!
Zelfs laten ze een grote tatoo zetten met zijn naam ,maar je hebt nog elf kinderen,ik vind dan toch dat je je kind anders behandeld als de andere,moet ook,maar gevoel doet er toch niks aan af,
Je houd toch net zoveel van die andere 11,aan de bevallingen nog maar niet te denken..ahhhh
Wat vinden jullie hier nou van.

Goh gtst...oeh anton dacht biecht het maar gelijk op,nou ik had hem nu echt gebonjourd,...die blijft vreemdgaan,nee schat doe het nooit meer ihihiih,ja tuurlijk,maar ja sommige hebben nu eenmaal slechte genen...

Wat ik zag aan spelfouten even aangepast..
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 10 dec 2013 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef:
Ohja, van mij mag het morgen zomer zijn hoor, liefste vandaag nog. :D
:lol: Van mij mag het. :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef: Goh gtst...oeh anton dacht biecht het maar gelijk op,nou ik had hem nu echt gebonjourd,...die blijft vreemdgaan,nee schat doe het nooit meer ihihiih,ja tuurlijk,maar ja sommige hebben nu eenmaal slechte genen...
Rare vent ja, maar die mannen/vrouwen heb je in werkelijkheid ook hoor,
vreselijk als je zo iemand getroffen hebt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:
Chocomelk schreef:
Ohja, van mij mag het morgen zomer zijn hoor, liefste vandaag nog. :D
:lol: Van mij mag het. :lol:
Van 1 januari tot 1 april lente
2 april tot 20 december zomer
21 december tot en met 31 december winter met sneeuw.

Goede oplossing he. :wink:
:lol:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

Chocomelk schreef:
ciske schreef:
Chocomelk schreef:
Ohja, van mij mag het morgen zomer zijn hoor, liefste vandaag nog. :D
:lol: Van mij mag het. :lol:
Van 1 januari tot 1 april lente
2 april tot 20 december zomer
21 december tot en met 31 december winter met sneeuw.

Goede oplossing he. :wink:
:lol:
Afbeelding

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik mis de herfst in dit verhaal. De tijd van weemoed, de wind door de bomen, de herfstkleuren in het bos, de diertjes die zich opmaken voor hun winterslaap (ok, 10 dagen, maar ze zullen héérlijk uitrusten)...

Afbeelding

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Oke oke, tot 1 december zomer.
dan herfst tot 20 december. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja dat is wel goed schema :lol:
Hoewel ik aan dit weer geen hekel heb! Alleen botjes en spieren wel,maar wat ik al zei,als het droog blijft,dan is het wel lekker !

Ciske houd niet van te warm hiihih. Ik wel hoe wamer hoe beter, :lol:
Ik zou ergens warm land moeten wonen,heeeeerlijk..maar ja,loterij wil maar niet komen...

@ wa nou herfst mmmm ja de kleuren enz vind ik heerlijk maar wat ik zei heb hekel aan regen!!! :evil:
Wat ik al zei in smurfentaal,ik haaaaaaaaaaat regen :lol:

@ choco
Oh ja die mannen heb je zeker in echte leven!! Goh..maar de mijne gelukkig niet en daar kan 100% voor instaan nou 400%
Zeg nooit nooit...en nee als ie op reis is...dan weet ii zelfs nog waar die uithangt,wil me alles laten zien...
En heeft er nu voor gekozen om niet meer veel meer te reizen,en dat doe je niet als je wilt scharrelen,maar ja,wat wil je als je leuke vrouw thuis hebt :lol: :lol: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef:[

Van 1 januari tot 1 april lente
2 april tot 20 december zomer
21 december tot en met 31 december winter met sneeuw.

Goede oplossing he. :wink:
:lol:
:lol:
Prima

Gesloten