DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Nijogeth »

ZeerPrivé schreef:
09 feb 2024 10:13
Nou, ik lees net dat DHL honderden pakketautomaten gaat plaatsen, waarvan veel bij sportclubs. Er moet dan wel eerst een seizoenkaart worden gekocht...https://www.emerce.nl/nieuws/nu-pakketa ... -eindhoven
Het Philips Stadion is doordeweeks gewoon een plek met bedrijvigheid. Je kunt gewoon binnenlopen en er zitten winkels, restaurants en kantoren in. Daarnaast is het goed bereikbaar en dichtbij de stad.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nijogeth schreef:
09 feb 2024 13:23
ZeerPrivé schreef:
09 feb 2024 10:13
Nou, ik lees net dat DHL honderden pakketautomaten gaat plaatsen, waarvan veel bij sportclubs. Er moet dan wel eerst een seizoenkaart worden gekocht...https://www.emerce.nl/nieuws/nu-pakketa ... -eindhoven
Het Philips Stadion is doordeweeks gewoon een plek met bedrijvigheid. Je kunt gewoon binnenlopen en er zitten winkels, restaurants en kantoren in. Daarnaast is het goed bereikbaar en dichtbij de stad.
Het was vanzelfsprekend ook niet serieus bedoeld. :mrgreen:

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dat snap ik ook wel hoor. Ik neem als Ajax supporter het Philips Stadion ook niet serieus. Als je geen 50.000 supporters kwijt kan, dan ben je geen grote club :wink:

Ook al worden ze met overmacht kampioen dit jaar. :oops:

CBMR
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2024 22:09

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door CBMR »

Pakketje zou bezorgd worden bij het DHL-punt bij mij om de hoek (200 meter lopen).
Ik kreeg ik dit bericht: "jouw pakket is op een ander DHL ServicePoint bezorgd dan aangegeven. Het door jou gekozen ServicePoint zit momenteel vol of is (tijdelijk) gesloten. Onze excuses voor het ongemak."
Natuurlijk heb ik navraag gedaan bij mijn SP. Grote verbazing: wij zijn niet gesloten, en ook niet vol!
Mijn pakketje lag inmiddels 7,5 km verderop in een groezelig kapperszaakje annex geldwisselkantoortje annex groot rommelhok met zakken vol pakketjes.
Fijne club, die DHL!

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Gelukkig kun je bij DHL wel meteen na de bezorging je verhaal kwijt in de app. Dan weten ze meteen waar het over gaat. Het wordt dan ook meteen aan de betreffende bezorger gelinkt.
Had je de volgende dag ook meteen een antwoord erop?

Plaats reactie