LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reader digest prijsvraag

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Goossens

Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door Goossens »

Ik heb onlangs een bericht gekregen van reader dogest dat ik wellicht tot de kanshebbers zou kunnen zijn van een gewonnen prijs.
Of ik mijn telefonisch met hun in contact wilde komen.

Ik heb dit gedaan en mijn nummer zou geactiveerd worden.

Met de vraag of ik een boek over gezonde levensstijl wilde kopen voor de helft van de prijs.
Ik antwoorde hierop uitdrukkelijk NEE.

Toch tot mijn grote verbazing ontving ik het met een acceptgiro erbij van 44 euro.

Alles is retour gezonden met vermelding dat ik van zulke praktijken niet gediend ben.

Mogelijk zijn er nog meer mennsen die zoiets meegemaakt hebben ,vond ik het toch noodzakelijk deze klacht te melden


Groeten jack Goossens
Semmelweissstraat 30

4631 LB Hoogerheide

RiaW
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 feb 2005 16:33

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door RiaW »

Nou, voordat ik reageerde heb ik eerst die hele papierhandel van Readers Digest drie keer doorgelezen. Niets meer gehoord. Vast geen prijs.

Gast

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door Gast »

Achossie, weer van die zielepoten die echt denkt dat men een prijs heeft gewonnen. Readers Digest? Kijk voor de aardigheid eens op google, en toets vervolgens het begrip SWEEPSTAKE in.

Je zou wleens kans kun maken op een prijs die je misschien gewonnen zou kunnen hebben. Ja, DIE kans heeft iedereen, overal ter wereld.

Gast

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door Gast »

Readers Digest verdwijnt bij mij direct in het vuilnisvat, of gaat bij het oud papier voor de plaatselijke school,

Bij Readers Digest wint heel Nederland een prijs!, mooie beloften, Mits je wat besteld!,

Bestel je wat hoor je er niks meer van,

Helaas Readers Digest is groot geworden door het goedgelovige volk, dat apatisch weer het bestelbonnetje opstuurd, en maar hopen dat ze een prijsje winnen, in de vorm van een plastic prul van een horloge of een fototoestel.

richard24
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 feb 2005 16:53

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door richard24 »

Ook ik werd "lastig gevallen"door rd. Deze prijzen konden niet op. Auto s geld reizen ect ect. Einde verhaal heb ik nu dus een "exclusief" messen set bij elkaar gespaard. Deze kwam ik later voor 10 euro in een winkel tegen!!!!!!!! Tip ga naar www.infofilter.nl en laat je blokkeren voor dit soort praktijken. Tevens kun je ook je telefoonnummer laten blokkeren tegen telefonische verkoop ect. Je word voor vijf jaar geblokkeert. En ik krijg dit soort praktijken niet meer in mijn brievenbus :!: :!: :!: :!:

Gast

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door Gast »

hoe kan dat nou????????????????
ik had de unieke code hoe kan het dan dat jullie die prijs hebben.
hier begrijp ik niksnievan.!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Reader digest prijsvraag

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een taktiek van Readers Digest om een aantal aanmaningen te sturen terwijl ze weten dat ze de spullen al terug hebben ontvangen. Een flink deel van de mensen sturen de spullen terug zonder het retourbiljet af te laten stempelen op het hoofdkantoor of raken de papieren van het retour sturen kwijt. De opbrengsten hiervan zijn hoger dan de kosten van de diverse aanmaningen. En als je wilt doorgeven dat je toch hebt teruggestuurd kan dat alleen via een duur betallnummer.
Ervaring is dat na 3 of 4 aanmaningen je niets meer hoort.

Gesloten