LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht DPD Pakketservice: DPD maakt pakket zoek maar betaald geen schadevergoeding uit.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gps
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jun 2005 00:06

Klacht DPD Pakketservice: DPD maakt pakket zoek maar betaald geen schadevergoeding uit.

Ongelezen bericht door gps »

Op 18 december 2020 lever ik voor het eerst een pakket af bij bij een Pickup Parcelshop van DPD in Rotterdam. Normaal verstuur ik alles met Post.nl maar de Bruna is vanwege corona gesloten. Na een week krijg ik bericht van de geadresseerde dat hij nog niets heeft ontvangen. In de tracking is te zien dat ik het pakket heb afgeleverd en dat er order informatie is doorgegeven aan DPD. Na melding bij DPD stuurt men mij een claimsformulier op 31 december 2020 wat ik dezelfde dag retourneer. Op 2 januari 2021 krijg ik bericht dat het pakket zoek is en op 4 januari 2021 krijg ik bericht dat DPD het pakket gaat vergoeden en dat dit binnen 2 weken wordt uitbetaald. Op 20 januari nog geen betaling ontvangen en ik stuur een bericht. Omdat er geen reactie komt stuur ik op 26 januari weer een bericht en krijg dezelfde dag bericht dat het binnen 2 weken wordt uitbetaald. Maar nu na 4 weken nog steeds geen betaling ontvangen!
Geadresseerde heb ik zijn aankoop via Marktplaats al lang terug betaald.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Klacht DPD Pakketservice: DPD maakt pakket zoek maar betaald geen schadevergoeding uit.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Stuur een ingebrekestelling.

J. Deltoer
Berichten: 3086
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Klacht DPD Pakketservice: DPD maakt pakket zoek maar betaald geen schadevergoeding uit.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Of een geldmens (m/v/g)

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klacht DPD Pakketservice: DPD maakt pakket zoek maar betaald geen schadevergoeding uit.

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Tenzij je het aangetekend verstuurd hebt, is het heel moeilijk.

Probeer het zaak aan te melden bij je rechtsbijstandverzekering.

Gesloten