LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rolstoelperikelen, en Hulpmiddelencentrum reageert niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Eelhart
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2019 15:01

Rolstoelperikelen, en Hulpmiddelencentrum reageert niet

Ongelezen bericht door Eelhart »

Hulpmiddelencentrum heeft de aanbesteding voor de WMO in Assen. Van HMC, heb ik een steady en 2 rolstoelen in bruikleen. Echter, de rolstoelen zijn een ramp voor mij. Vooral de handbewogen rolstoel. Hij is niet op maat en de kussens een ramp.
Wekker gaat in de ochtend en ik denk: komende 14 uur PIJN! Ik zit nooit lekker, altijd met pijn!
Ik ben aan het eind van mijn Latijn. Ik ben op!
HMC, reageert niet op vragen, hulpvragen, nergens op. In juli is een adviseur geweest. Zijn conclusie was, dat de huidige rolstoel, niet geschikt voor mij is.
Binnen 2 weken, een andere stoel en kussens om te proberen. Omdat ik last heb van spasme, komen kussen nauw.
Het is nu ver in september en heb nooit meer iets vernomen!
Tevens wacht ik al maanden op een pakpaal. Daarmee kan ik zelfstandig uit bed komen. Ook nooit meer iets van vernomen. WMO Assen weet inmiddels van de problematiek.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 sep 2019 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Rolstoelperikelen, en Hulpmiddelencentrum reageert niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als de gemeente dit niet goed uitvoerde enkele politieke partijen voor hulp vragen.

Die kunnen aan de verantwoordelijke wethouder vragen stellen waarom ze dit niet beter controleerde.

Gesloten