Website Your look for less

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
wst
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2021 13:51

Website Your look for less

Ongelezen bericht door wst »

Ik heb een klacht over Your look for less.
Ik wil een bestelling doen met een waardebon voor gratis verzending.
Nu klopt het eindbedrag van mijn bestelling niet.
Van de waarde van de bestelling wordt er eerst 5,50 afgetrokken en 2 refels later 5,50 bijgeteld zodat je weer op de waarde van de bestelde items komt

Ik heb een mailwissing gehad met het bedrijf maar zij blijven bij het standpunt dat het bedrag klopt.

Meer mensen last van?

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Website Your look for less

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik lees dat de kortingscode alleen geldig is bij een bestelling vanaf 25 euro. Zou dit het probleem kunnen zijn bij uw bestelling?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Website Your look for less

Ongelezen bericht door moederslink »

wst schreef:
21 sep 2023 17:50
Ik heb een klacht over Your look for less.
Ik wil een bestelling doen met een waardebon voor gratis verzending.
Nu klopt het eindbedrag van mijn bestelling niet.
Van de waarde van de bestelling wordt er eerst 5,50 afgetrokken en 2 refels later 5,50 bijgeteld zodat je weer op de waarde van de bestelde items komt

Ik heb een mailwissing gehad met het bedrijf maar zij blijven bij het standpunt dat het bedrag klopt.

Meer mensen last van?
Ik ken het bedrijf al jaren, bestel daar regelmatig , zijn goed meewerkend en coulant en ja idd je kunt voor een gratis verzending gaan en daarvoor moet je aan het eind vh bestelproces een code invoeren.
Ik had de laatste keer eerst 1 bestelling gedaan mét code ......dus idd zonder verzendkosten.
De bevestiging kwam keurig per mail binnen en idd géén verzendkosten🚩
In hetzelfde uur bestelde ik nóg wat en toen kwamen er wel verzendkosten bij , je kunt dus maar 1x de code inwisselen.
Én het minimale bedrag moet idd € 25 zijn, dat was het de 1e keer wél, 2e keer niet.
Kijk maar eens goed naar je bestelproces , hoe dat precies is gegaan. Misschien toch een foutje gemaakt?
Misschien weer wat teruggestuurd?

Plaats reactie