LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
NicaBerg
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2017 20:24

Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door NicaBerg »

Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!

mas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2017 21:26

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door mas »

Triest hoor dat je weigert empathie te tonen vanwege de bizar slechte weersomstandigheden.
Een DPD bezorger heeft ongeveer 50 afleveradressen per dag, dat haalt niemand bij deze uitzonderlijke omstandigheden.
Je kunt rechtsbijstand inschakelen echter kan die ook niets voor jou betekenen.
Je geeft aan dat je veel geld hebt betaald aan DPD, dan ben je ook akkoord gegaan met de voorwaarden van DPD.
In die voorwaarden staat iets beschreven over uitzonderlijk weer en situaties
Vreemd dat je akkoord gaat met de voorwaarden en nu quasi verontwaardigd oprecht boos loopt te wezen.

NeoDutchio
Berichten: 12361
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wie heeft DPD betaald? Volgens mij betaald de verzender nog steeds. Deze is opdrachtgever en dat is de enige die schade lijdt. U bent 'slechts' ontvanger en heeft dus niets te eisen.
Overigens bent u hier op een forum, niet bij DPD zelf. Het roepen met 'jullie' heeft dus geen nut.
En even buiten alles, heeft u vandaag de gordijnen dicht gehad en de radio en tv uitgehad? Zo nee, dan had u kunnen zien en weten wat voor weer het was. Niet zo vreemd dat er vertragingen ontstaan.

Moneyman
Berichten: 30263
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door Moneyman »

NicaBerg schreef:Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!
Sorry, maar mag ik dit zwaar overtrokken vinden?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door sylvesterb »

NicaBerg schreef:Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!
Heb je onder een steen gewoond? Heel Nederland stond vandaag vast... Ieder normaal denkend persoon kan begrijpen dat je pakketje op z'n dag met extreme weersomstandigheden niet geleverd kan worden, maar jij gaat je beklagen hierover op de Tros Website en eist compensatie en gaat dreigen met nutteloze zaken.

DPD levert een pakketje en dat doen zij in opdracht van degene die u heeft betaald. U bent helemaal geen partij voor DPD, dus uw zinlose dreigementen met uw rechtsbijstand verzekering is compleet zinloos, los dat ze uw klacht nog geen eens in behandeling nemen. DPD zou uw adres op een zwarte lijst moeten zetten om dat u geen enkel begrip heeft dat DPD hun chauffeurs niet hun leven op het spel laten zetten voor 1 of ander pakketje uit Frankrijk.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door mahadma »

Het weer en verkeer werkt effe niet mee, er wordt 30 tot 40% van de vluchten afgelast op schiphol, de wegen zijn spekglad en er gebeuren honderden ongelukken (met file's daaropvolgend). En dan schrijven: "Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken!". Ik vrees persoonlijk dat je rechtsbijstand hier niet voor zal gaan werken, maar dàt terzijde. Bedenk dat zelfs de keizer of koning of generaal zijn wens niet uitkomt als er overduidelijk een sprake is van overmacht. Geduld is een schone zaak. En als dat pakketje zo belangrijk is, dan weet je ook dat bestellen en leveren in de decembermaand wel eens wat langer kan duren door alleen al "drukte". U had dat pakketje wellicht ook eerder kunnen bestellen.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Dus...zucht...

Een pakketje dat vreselijk belangrijk is uit het buitenland laten komen dat alleen vandaag bezorgt mocht worden....terwijl er al dagen sneeuw voor vandaag voorspeld werd.

Je zult maar een webshop hebben en dit soort klanten krijgen :shock:

Verwijderd

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Mijn vrouw heeft vanavond bij CoolBlue iets besteld en mijn ervaring is dat ze het credo 'vandaag besteld, morgen in huis' uitstekend naleven. Maar we houden er natuurlijk vanwege 1. de extreme weersomstandigheden en 2. het feit dat het bijna kerst is en de post dus superdruk is, er ernstig rekening mee dat het pakketje wellicht niet morgen aankomt maar 1 of 2 dagen later. Leer er mee leven, zeg.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door mahadma »

Ik hoor net dat zelfs de pizzabezorgers niet rijden ................

Verwijderd

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

mahadma schreef:Ik hoor net dat zelfs de pizzabezorgers niet rijden ................
Deze jongen is de enige die momenteel bezorgt ;)

https://twitter.com/johnvandertol/statu ... 4099569665

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door moederslink »

mahadma schreef:Ik hoor net dat zelfs de pizzabezorgers niet rijden ................
Schande! Bij ons is het oud papier en het plastic niet opgehaald! GRRRRR ......waar kan ik een klacht indienen? En ook de afvalcontainers zijn niet geleegd! Ik betaal hier wel voor hoor........ :evil:
Of zal ik dan ook maar mijn rechtsbijstandverzekering bellen?
Maar voor ieder van jullie wens ik een behouden auto/ fiets/ trein en bus en tramreis de komende dagen ..... :wink:

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door mahadma »

De vraagsteller schrijft: "Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes!"
ALS en ik bedoel ALS er enige vorm van compensatie gegeven zou gaan worden (wat ik ook niet zie gebeuren) dan zal de opdrachtgever = de afzender dat krijgen. En stel nou effe, doe eens gek, aan welke compensatie zou de vraagsteller dan denken? Misschien een wintersport vakantie?

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door arvandongen »

TS is de betalende opdrachtgever aan DPD en ook de ontvanger van het pakket.
Ja, dat kan.

Verder durf ik niets te schrijven, want voordat je het weet krijg je een rechtsbijstandverzekering op je dak :(

Verwijderd

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

arvandongen schreef:TS is de betalende opdrachtgever aan DPD en ook de ontvanger van het pakket.
Ja, dat kan.
Stuur je dan een pakketje naar jezelf?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door kokka »

NicaBerg schreef:Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!
beste Nica, wij van het radar forum schamen ons diep dat we gister jouw levensbelangrijke pakketje, niet hebben kunnen bezorgen. we zullen ons best doen om het zo snel mogenlijk alsnog te bezorgen.
met vriendelijke groet..

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door arvandongen »

JohnTheBassist schreef:
arvandongen schreef:TS is de betalende opdrachtgever aan DPD en ook de ontvanger van het pakket.
Ja, dat kan.
Stuur je dan een pakketje naar jezelf?
Inderdaad ja.
Je koopt bijvoorbeeld een product in het buitenland exclusief transport. Dan geef je een bedrijf zoals DPD de opdracht om het pakket voor je op te halen. Kosten en risico zijn dan voor ontvanger.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door yan »

Belangrijk pakketje?
Er zijn maar enkele écht belangrijke pakketjes, en die gaan niet met dpd.

Je ziet zelf dat het niet geleverd wordt, nou dan proberen ze een andere dag: ipv hier op het forum te schrijven had je beter even kunnen bellen met dpd om een andere afspraak te maken.

Je rechtsbijstand & creditcard maatschappij zullen je waarschijnlijk net zo hard uitlachen als de rest van het forum hier.

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het is niet netjes om ts zo te behandelen ,Ts heeft een groot probleem :wink: Als service hadden ze het toch met de arreslee kunnen brengen .

Moneyman
Berichten: 30263
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door Moneyman »

arvandongen schreef:
JohnTheBassist schreef:
arvandongen schreef:TS is de betalende opdrachtgever aan DPD en ook de ontvanger van het pakket.
Ja, dat kan.
Stuur je dan een pakketje naar jezelf?
Inderdaad ja.
Je koopt bijvoorbeeld een product in het buitenland exclusief transport. Dan geef je een bedrijf zoals DPD de opdracht om het pakket voor je op te halen. Kosten en risico zijn dan voor ontvanger.
Dat kan natuurlijk, in theorie. Maar de kans dat het zo gegaan is, lijkt me erg klein. Enerzijds omdat dat uitzonderlijk is, en anderzijds omdat TS dat dan wel gezegd zou hebben.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Dpd is vreselijke service!Mijn pakketje werd niet bezorgd

Ongelezen bericht door arvandongen »

Moneyman schreef: Dat kan natuurlijk, in theorie. Maar de kans dat het zo gegaan is, lijkt me erg klein. Enerzijds omdat dat uitzonderlijk is, en anderzijds omdat TS dat dan wel gezegd zou hebben.
Lees de openingspost nog eens goed.

Gesloten