LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Echoporaktijk Echobaby.be is zwendel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Paul1981
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2012 22:02

Echoporaktijk Echobaby.be is zwendel

Ongelezen bericht door Paul1981 »

Vandaag een 4d Echo gehad samen met mijn vriendin. Iemand adviseerde ons om dit bij Echobaby.be in Lommel (België) te doen. Dit bedrijfje is op internet te vinden op http://www.echobaby.be. Voorafgaand aan ons bezoek pleegde ik diverse telefoontjes met de vraag of de foto's die gemaakt werden wel in goede kwaliteit zouden zijn, waarbij de baby natuurlijk ook nog eens goed zichtbaar moet zijn. Was allemaal geen probleem, aldus de eigenaresse, [persoonsgegevens verwijderd door moderator].

Eenmaal aangekomen in Lommel bleek al snel dat mevrouw haast had. De echo werd opgenomen op DVD en ze begon in normaal 2d beeld op te nemen. Bij het overschakelen naar 3D/4D werd ons in een razendsnel tempo verteld wat wat zou moeten zijn om vervolgens continue de DVD te onderbreken voor andere werkzaamheden. Er stond werkelijk waar haast geen enkel bewegend beeld van onze baby op DVD en ook de foto's die ze had gemaakt waren baggerslecht. We hadden vergelijkingsmateriaal van een andere echopraktijk waar wij eerder waren geweest. dit was Baby onderweg in Zaltbommel, waarvan de kwaliteit aanzienlijk beter was. We wilden gewoon een nieuwe 4D echo laten maken in een hogere resolutie dan in Zaltbommel en volgens kenners zou dat in België kunnen. De resolutie van de foto's in Zaltbommel was niet voldoende om deze uitvergroot af te drukken.

toen [persoonsgegevens verwijderd door moderator] vertelde dat ze klaar was zakte bij mij de broek nog net niet af. Wat een lelijke foto's had ze gemaakt en ik weigerde daarvoor 95 euro te betalen. Er stond slechts enkele minuten op DVD dus dat werd een discussie. Mevrouw weigerde enige vorm van communicatie en het was betalen of vertrekken. Ik besloot te vertrekken maar dan moesten we wel 50 euro betalen voor alleen het kijken naar de echo. Euh......wie is hier nou gek?

Goede kandidaat voor een zeer koude douche wat mij betreft. 50 euro uiteindelijk maar contant voldaan (pinnen kon niet maar dat was vooraf al heel duidelijk gemaakt) maar laat het duidelijk zijn dat we hier nooit meer naar toe zullen gaan en het ook iedereen afraden.

Gesloten