LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent wil mijn klantvoordeel niet uitzetten. Ik zoek nu een andere leverancier

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Essent wil mijn klantvoordeel niet uitzetten. Ik zoek nu een andere leverancier

Ongelezen bericht door kweenie »

Rinustp schreef:
05 jan 2021 10:34
Maar intussen heb ik een nieuw probleem. Ik wil overstappen naar Vattenfall maar kan geen contact krijgen. Via de chat krijg ik geen antwoord op mijn vraag en via de telefoon heb ik het probleem van een computer die mij niet verstaat.
Ongelofelijk moeilijk om klant te worden zo. Tenminste voor mij. Maar het zal wel aan mij liggen.
Ik vraag me af wat voor vragen je ze dan zou willen stellen. En of het antwoord op die vragen niet op de website terug te vinden zijn. Ik ben de afgelopen 20 jaar bijna ieder jaar overgestapt en ik kan me niet herinneren dat ik daarvoor ooit iemand heb willen of moeten bellen/chatten. Gaat altijd via internet, soms via een vergelijkingssite.

Ik kan je dus helaas niet adviseren over het contact met Vattenfall. Maar wat al gesuggereerd is, als je moeilijk contact met ze kunt krijgen en dat wel voor jou een belangrijk punt is, dan zou ik niet naar deze leverancier overstappen. Keus genoeg.

Gesloten