Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Methusalah
Berichten: 1178
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Methusalah »

Een Wiskunde Student schreef:
11 apr 2024 12:06
Blijft het punt dat het wel zo netjes is als de Jumbo gewoon reageert naar hun klant

Ze kunnen immers de argumenten tegen een financiële vergoeding gewoon weergeven, en zelf eventueel een coulance toekennen zoals de Lidl in een soortgelijk geval wel heeft gedaan.

Jumbo is echt een arrogante supermarkt aan het worden sinds Max Wereldkampioen is.

Weet jij veel op hoe veel berichten de Jumbo moet reageren? Weet jij veel welk toonzetting de TO heeft gemaakt. Als die heel kort door de bocht is geweest snap ik het wel dat er geen reactie komt.

Verwachten dat iedereen alles voor je laat vallen als je een vraag hebt is ook een vorm van arrogantie.

Moneyman
Berichten: 30145
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
11 apr 2024 12:06
Jumbo is echt een arrogante supermarkt aan het worden sinds Max Wereldkampioen is.
:mrgreen: :lol: :mrgreen: Vandaar dat ze gelijk de sponsoring hebben gestopt... :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Methusalah schreef:
11 apr 2024 12:32
Verwachten dat iedereen alles voor je laat vallen als je een vraag hebt is ook een vorm van arrogantie.
Dat hoeft ook niet, maar je kan nog steeds je klant gewoon antwoord geven

Bezorgdeburger
Berichten: 613
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Een Wiskunde Student schreef:
11 apr 2024 12:06
Blijft het punt dat het wel zo netjes is als de Jumbo gewoon reageert naar hun klant

Ze kunnen immers de argumenten tegen een financiële vergoeding gewoon weergeven, en zelf eventueel een coulance toekennen zoals de Lidl in een soortgelijk geval wel heeft gedaan.

Jumbo is echt een arrogante supermarkt aan het worden sinds Max Wereldkampioen is.
Waar lees jij dat TS contact heeft opgenomen met de Jumbo?

Lady1234
Berichten: 27167
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mail gestuurd, whats app gestuurd.

Thijs124
Berichten: 709
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Thijs124 »

En dat staat in de openings post.

Bezorgdeburger
Berichten: 613
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Lady1234 schreef:
11 apr 2024 19:13
Mail gestuurd, whats app gestuurd.
Dat schrijft TS maar is dat ook aangekomen? Daar lees ik verder niets over.
Kan me bijna niet voorstellen dat de klantenservice van zo'n groot bedrijf geen reactie geeft.

En TS interesseert het ook niet echt geloof ik. Na plaatsen van zijn bericht is hij niet meer ingelogd.

Moneyman
Berichten: 30145
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bezorgdeburger schreef:
11 apr 2024 20:32
Lady1234 schreef:
11 apr 2024 19:13
Mail gestuurd, whats app gestuurd.
Dat schrijft TS maar is dat ook aangekomen? Daar lees ik verder niets over.
Dan heeft TS toch contact opgenomen? Natuurlijk is dat aangekomen - waarom zou dat niet zo zijn?

Bezorgdeburger
Berichten: 613
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Moneyman schreef:
11 apr 2024 21:22
Bezorgdeburger schreef:
11 apr 2024 20:32
Lady1234 schreef:
11 apr 2024 19:13
Mail gestuurd, whats app gestuurd.
Dat schrijft TS maar is dat ook aangekomen? Daar lees ik verder niets over.
Dan heeft TS toch contact opgenomen? Natuurlijk is dat aangekomen - waarom zou dat niet zo zijn?
Ja TS schrijft inderdaad dat hij mail en WhatsApp bericht heeft verstuurd.

Maar ik vind het vreemd dat de klantenservice van een bedrijf als Jumbo niet reageert.

Vind jij dat niet vreemd?

Moneyman
Berichten: 30145
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bezorgdeburger schreef:
11 apr 2024 21:31
Maar ik vind het vreemd dat de klantenservice van een bedrijf als Jumbo niet reageert.

Vind jij dat niet vreemd?
Welnee, natuurlijk niet. Denken dat een groot bedrijf altijd reageert is echt onjuist. Zou jij als vaste forumbezoeker toch wel moeten weten.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Moneyman schreef:
11 apr 2024 22:04
Bezorgdeburger schreef:
11 apr 2024 21:31
Maar ik vind het vreemd dat de klantenservice van een bedrijf als Jumbo niet reageert.

Vind jij dat niet vreemd?
Welnee, natuurlijk niet. Denken dat een groot bedrijf altijd reageert is echt onjuist. Zou jij als vaste forumbezoeker toch wel moeten weten.
Als een klant meldt dat zijn gebit is gebroken door een "slecht" product van de Jumbo , zou dat echt wel serieus genoeg moeten zijn voor de klantenservice om te reageren.

Maar het kan natuurlijk zijn dat ze net allemaal de kwalificatie van de GP van Japan aan het bekijken waren.

Moneyman
Berichten: 30145
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 09:32
Moneyman schreef:
11 apr 2024 22:04
Bezorgdeburger schreef:
11 apr 2024 21:31
Maar ik vind het vreemd dat de klantenservice van een bedrijf als Jumbo niet reageert.

Vind jij dat niet vreemd?
Welnee, natuurlijk niet. Denken dat een groot bedrijf altijd reageert is echt onjuist. Zou jij als vaste forumbezoeker toch wel moeten weten.
Als een klant meldt dat zijn gebit is gebroken door een "slecht" product van de Jumbo , zou dat echt wel serieus genoeg moeten zijn voor de klantenservice om te reageren.
Uiteraard. Maar dat de werkelijkheid anders is, zal je hopelijk niet verbazen.
Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 09:32
Maar het kan natuurlijk zijn dat ze net allemaal de kwalificatie van de GP van Japan aan het bekijken waren.
Die F1 zit je wel hoog hé.... :lol: :lol:

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Stel. ( dit is dus niet echt gebeurd )

ik koop een pot mayonaise, en bij het eten blijken er stukjes glas in de mayo te zitten waardoor ik een (bloedende) wond in mijn mond oploop. Ik stuur een mail en een app naar de klantenservice van de Jumbo. Ik verwacht dus echt wel een reactie ( misschien tijdens een rondje met de safety Car, als het te druk is).

Enfin, ik vraag me af of de Jumbo de mails echt leest en bewust bepaalt waarop ze wel of niet reageren, of dat er zoveel mails binnenkomen dat ze die niet eens openen.

Misschien even de proef op de som nemen.:)

Nijogeth
Berichten: 10005
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nou ja, als op de pot staat dat deze stukjes glas kan bevatten, zoals op de kipfilet staat dat er ondanks zorgvuldige controle toch nog botjes in kunnen zitten, dan denk ik dat ze er weinig om geven.

Dit staat er namelijk op:
"Ondanks alle zorg die wij aan het product hebben besteed, kunnen er bij uitzondering nog enkele botresten voorkomen.'

rwolters
Berichten: 1564
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door rwolters »

Een Wiskunde Student schreef:
13 apr 2024 10:19
Stel. ( dit is dus niet echt gebeurd )

ik koop een pot mayonaise, en bij het eten blijken er stukjes glas in de mayo te zitten waardoor ik een (bloedende) wond in mijn mond oploop. Ik stuur een mail en een app naar de klantenservice van de Jumbo. Ik verwacht dus echt wel een reactie ( misschien tijdens een rondje met de safety Car, als het te druk is).

Enfin, ik vraag me af of de Jumbo de mails echt leest en bewust bepaalt waarop ze wel of niet reageren, of dat er zoveel mails binnenkomen dat ze die niet eens openen.

Misschien even de proef op de som nemen.:)
Stukjes glas horen niet in een pot mayonaise. Maar kippen hebben nog altijd botten die er door mensen uitgehaald moeten worden. Daardoor kan je nooit uitsluiten dat er botjes achter blijven. (al zouden de kippenfokkers waarschijnlijk graag botloze kippen gaan maken want kipfilet levert het meeste op).

BL2
Berichten: 4843
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door BL2 »

rwolters schreef:
13 apr 2024 13:16
....al zouden de kippenfokkers waarschijnlijk graag botloze kippen gaan maken want kipfilet levert het meeste op....
Nee, het ingespoten water in de kipfilet leverd het meeste op.

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
13 apr 2024 13:16
(al zouden de kippenfokkers waarschijnlijk graag botloze kippen gaan maken want kipfilet levert het meeste op).
Ach, het is jaren geleden ook gelukt om druiven onder pitten te kweken. En die zijn nu volop voorhanden. Dus wie weet is er op een dag iemand die dit gat in de markt weet te dichten.

Alhoewel ik zo vermoed dat de vegetarische kip een logischer alternatief is.

Moneyman
Berichten: 30145
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
14 apr 2024 13:37
Alhoewel ik zo vermoed dat de vegetarische kip een logischer alternatief is.
Of kippekweekvlees. Zit er in ieder geval gegarandeerd geen bot is.

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door witte angora »

Of water met kippensmaak. Beetje chemicaliën er in, net zoiets als halvarine, beetje meel erbij, en dan heb je halvakip. Is nog goed voor de lijn ook. Beetje vitamines erbij, doet het ook altijd goed.

En voor de tandartsen is het ook beter, want in sommige gebieden schijnt er een tekort aan tandartsen te zijn. Minder breuken in het gebit is minder werk, dus die tekorten worden dan ook opgelost.

Maar toch vraag ik me af of de vraag van TS hiermee beantwoordt is. Want die had echt bot in echte kip.

juliomariner
Berichten: 4847
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Gebit kapot door bot in kipfilet. Jumbo reageert niet.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Moneyman schreef:
14 apr 2024 13:51
witte angora schreef:
14 apr 2024 13:37
Alhoewel ik zo vermoed dat de vegetarische kip een logischer alternatief is.
Of kippekweekvlees. Zit er in ieder geval gegarandeerd geen bot is.
Of kip seperatoren vlees, dat is zo vermalen dat daar ook geen bot in zit.

Plaats reactie