LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
martiensch
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 12:49

gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door martiensch »

Ik ben gedupeerd door een zekere mevrouw van de Donk. Mevr van der Donk gaat als volgt te werk. Ze zoekt woningen en of bedrijfspanden door geheel nederland maar vooral in brabant. om deze vervolgens vol te zetten met wiet. Zolang de wiet kwekerij gewoon in werking is betaald ze gewoon netjes de huur maar zo gauw als het weer eens mis is gegaan. want dat is al verschillende keren gebeurt vertrekt ze weer met de noorderzon. Daarbij achterlatend een geheel gesloopte woning of loods. Zijn er mensen die ook door deze mevrouw zijn gedupeerd en hebben ze ook hezelfde meegemaakt laat het me dan even weten. Ik heb inmiddels haar nieuwe adres achterhaald waar ze nu hoogst waarschijnlijk weer een nieuw slachtoffer aan het maken is.Ook ben ik er inmiddels achter dat ze bij de kamer van koophandel te eindhoven staat ingeschteven onder de naam klaassen party goederen. Ik wacht op een reactie mvg Martien s

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je een huis verhuurt en je weet dat er wiet in gekweekt wordt dan ben je zoiezo strafbaar. Dus als je deze mevrouw aangeeft, dan kun je ook zelf meteen meegaan.

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Mensen die er voor kiezen deel te nemen aan illegale activiteiten moeten ook niet zeuren over de gevolgen. Of dat hier het geval is is mij niet helemaal duidelijk.

Toolboy

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door Toolboy »

Leuke reacties hier.
Stel jezelf eerst eens de vraag of de topicstarter er achteraf is achtergekomen.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door opa »

Een heel erg vreemde topic,

Volgens mij bedoelde de topic starter dat hij of zij een huis te huur heeft en deze vervolgens verhuurde aan een persoon die illegale bezigheden in de woning uitvoerde.
Met andere woorden, bij aanvang wist de verhuurder niet wat de huurder in de woning uit ging spoken.

Sorry Toolboy, 2 zielen met 1 gedachte en door gelijktijdige plaatsing zag uw bericht te laat.

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Ah jah en nu is het mijn schuld dat het bericht van de topic starter niet duidelijk is? Het is bijvoorbeeld ook niet duidelijk wat hij al ondernomen heeft via de normale weg, de politie. Zelf op onderzoek uit gaan en actie ondernemen kan in dit soort zaken zelf gevaarlijk zijn vandaar dat ik het me allemaal afvraag.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door opa »

Volgens mij bedoelde de topic starter het meer als een waarschuwing voor andere mensen :wink:

martiensch
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 12:49

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door martiensch »

Ik wist uiteraard van te voren niet wat ze met mijn woning uit gingen spoken ik dacht dat dat heel erg duidelijk was....Normaal gesproken huren mensen een woning om in te gaan wonen. en omdat de politie wel degelijk hier is ingeschakelt maar zo als altijd weer eens niets doen zal ik er toch zelf achteraan moeten. en er voor die lui inkriupen doe ik zeer zeker niet.....martien

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: gedupeerd door wietkwekerij mevr van der donk

Ongelezen bericht door shaibah »

@ Martien,

Ik hoop dat je eventuele volgende slachtoffers kunt behoeden voor de praktijken van deze mevrouw.

misschien kan je hier ook melding van maken op Mp, bijvoorbeeld een van de forums.

Heel veel succes met het opsporen van deze persoon.

Gesloten