LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen contact met klantenservice MediActive
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 sep 2019 14:57
Geen contact met klantenservice MediActive
Mijn matras is binnen de garantieperiode van 5 jaar niet meer goed, heeft kuilen. MediActive is onbereikbaar per telefoon of internet. Wat kan ik nog doen om een nieuw matras te krijgen?
Re: Geen contact met klantenservice MediActive
Gezien dit artikel https://www.matras.info/matras-artikele ... ngcomfort/, vrees ik dat u dat nieuwe matras gewoon zelf zult moeten betalen.
-
- Berichten: 12325
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Geen contact met klantenservice MediActive
Ook al zou u nog wel contact kunnen krijgen, dan nog wil het niet zeggen dat u een nieuw matras zou kunnen krijgen. Garantie wil niet zeggen dat er automatisch vervangen wordt, maar dat problemen die veroorzaakt zijn door een productfout opgelost worden. Als u de juiste bedbodem zou hebben en uw gewicht pas bij de gewichtsklasse van het matras, dan zou het matras opgevuld kunnen worden b.v.. vervanging is dan niet aan de orde.
Kuilvorming ontstaat over het algemeen door een verkeerde bedbodem. Als het geheel teveel vering krijgt buigt het matras teveel door. Laat u bij aankoop van een volgend matras goed adviseren welke lattenbodem of bak past bij het matras.
Kuilvorming ontstaat over het algemeen door een verkeerde bedbodem. Als het geheel teveel vering krijgt buigt het matras teveel door. Laat u bij aankoop van een volgend matras goed adviseren welke lattenbodem of bak past bij het matras.