LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen contact met klantenservice MediActive

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
LidySchoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2019 14:57

Geen contact met klantenservice MediActive

Ongelezen bericht door LidySchoon »

Mijn matras is binnen de garantieperiode van 5 jaar niet meer goed, heeft kuilen. MediActive is onbereikbaar per telefoon of internet. Wat kan ik nog doen om een nieuw matras te krijgen?

Lowieze
Berichten: 6599
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Geen contact met klantenservice MediActive

Ongelezen bericht door Lowieze »

Gezien dit artikel https://www.matras.info/matras-artikele ... ngcomfort/, vrees ik dat u dat nieuwe matras gewoon zelf zult moeten betalen.

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen contact met klantenservice MediActive

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ook al zou u nog wel contact kunnen krijgen, dan nog wil het niet zeggen dat u een nieuw matras zou kunnen krijgen. Garantie wil niet zeggen dat er automatisch vervangen wordt, maar dat problemen die veroorzaakt zijn door een productfout opgelost worden. Als u de juiste bedbodem zou hebben en uw gewicht pas bij de gewichtsklasse van het matras, dan zou het matras opgevuld kunnen worden b.v.. vervanging is dan niet aan de orde.
Kuilvorming ontstaat over het algemeen door een verkeerde bedbodem. Als het geheel teveel vering krijgt buigt het matras teveel door. Laat u bij aankoop van een volgend matras goed adviseren welke lattenbodem of bak past bij het matras.

Gesloten