Geen geld terug na annuleren bestelling...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
RvH1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2021 17:03

Geen geld terug na annuleren bestelling...

Ongelezen bericht door RvH1989 »

Op 12 maart heb ik een pizza besteld bij new york pizza delft. 20 minuten later werd ik gebeld dat de wachttijd 2 uur was en er werd gevraagd of ik de bestelling wilde annuleren. Ik heb de bestelling geannuleerd en zou binnen 3 werkdagen mijn geld terugkrijgen.
Die week erna heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ik zou vervolgens binnen 8 dagen mijn geld terugkrijgen.
Hierna nog meerdere meldingen gedaan met hetzelfde automatische antwoord. Ook heb ik nog naar de vestiging zelf gebeld, ze zouden het doorgeven aan de eigenaar/franchisenemer. Afgelopen woensdag ben ik langsgegaan bij de vestiging, de eigenaar was er echter niet. De medewerker zei dat ze het zouden doorgeven. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen behalve een stap naar de rechter. Hoewel het om slechts 12 euro gaat is het ook een principekwestie.

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Geen geld terug na annuleren bestelling...

Ongelezen bericht door Jablan »

Volhouden en nu niet alleen de 12 euro, ook de bijkomende kosten. Nog een keer naar het filiaal, vragen wanneer de manager aanwezig is en dan toeslaan.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen geld terug na annuleren bestelling...

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Of het bedrag 12 euro of 12.000 is, het proces is hetzelfde. Je ook naar een deurwaarder gaan. Indien betaald met je creditcard, kan je beroep doen op aflevering garantie.

Hopelijk kunnen jullie het onderling regelen.

Gesloten