LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Kan Tros Radar nog onafhankelijk genoemd worden?

Nee Tros Radar heeft haar geloofwaardigheid volledig verloren.
3
18%
Nee Tros Radar doet wat ze anderen verwijt, namelijk mensen op het verkeerde been zetten.
7
41%
Weet niet.
2
12%
Ja Tros Radar is onafhankelijk.
5
29%
 
Totaal aantal stemmen: 17

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

Naar aanleiding van de laatste uitzending van Tros Radar welke over lenen ging heb ik besloten dit topic te openen. Ik twijfel namelijk openlijk over de integriteit van Tros Radar en de BV Hertsenberger. Na een aantal uitzendingen te hebben gevolgd is het overduidelijk dat Radar op de een of andere manier gesponsord wordt door Independer en de DSB bank. Ik hoop dan ook dat de redactie van Radar zich ook mengt in deze discussie. Hoeveel signalen moeten er nog van mensen komen dat wat er bij de DSB bank gebeurd niet door de beugel kan.
Maar wat nog veel erger is is dat mevrouw Hertenberger de woorden in haar mond durft te nemen dat de DSB een van de goedkopere is.
Ik durf rustig te stellen dat Radar verre van onafhankelijk is en dat men zich bezighoudt met volksverlakkerij, ofwel oudhollands boerenbedrog. Ben benieuwd naar andere meningen.
Laatst gewijzigd door mvans op 22 nov 2009 11:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het idee om de Dubieuze Schurken Bank van Dirk Scheringa überhaupt te noemen in genoemde uitzending vond ik ook bedenkelijk. Aan de andere kant is het wel een marktpartij die je moeilijk kan negeren.

Independer is een intermediair met winstoogmerk. Dat zou wel wat duidelijker gemaakt mogen worden naar de kijker toe. Aan de andere kant zijn er in de praktijk weinig of geen goede alternatieven voor de vergelijkingen van Independer. Er zijn maar weinig prijsvergelijkers en ze zijn geen van allen volstrekt onafhankelijk. Je moet zo wel een hele lange trui breien om bij "volksverlakkerij" uit te komen.

Yours Truly
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2005 16:33

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door Yours Truly »

Eindelijk !!! :lol:

Ja, eindelijk enkele reacties die lijken op een persoonlijke correspondentie van mijzelf met Mevrouw Hertsbergen, die ik al drie jaar geleden er op heb gewezen dat het TV programma "RADAR" toen al duidelijk NIET meer onafhankelijk was in de rapportage. We moesten als het over financiëel advies ging op meerdere fronten, voortdurend naar "INDEPENDER" toe. Deze zogenaamde onafhankelijke site heb ik al in 2001 leren kennen. Toen waren ze nog echt INDEPENDENT !
Inderdaad, tot men kennis maakte met de TROS. Ik denk dat het momenteel zo is, dat elk bedrijf of instantie die te kennen geeft, NIET met mevrouw Hertsbergen (en dus de "TROS") te willen samenwerken, heel alert zal moeten blijven ! Helaas, de "TROS" is machtig. Zogenaamde koude douches worden makkelijker gegeven dan warme, tenzij men bij de warme kan verdienen dus !
Geef mij maar "KASSA". Is gewoon ook nog humoristisch in de benadering. Zonder enige blijk van betrokkenheid bij belangen.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

Alleen al het feit dat Radar zich niet in deze discussie mengt zegt mij al genoeg. Wat Radar doet is ronduit misdadig.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door BBCS »

Alleen al het feit dat Radar zich niet in deze discussie mengt zegt mij al genoeg. Wat Radar doet is ronduit misdadig.
Doet de redactie nooit.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

Wederom laat Tros Radar weer een steek vallen. Het blijft ijzig stil rondom al die stichtingen die zogenaamd het ebste voor hadden met mensen die woekerpolissen hadden afgesloten. Iedereen moest zich op aanraden van Tros radar aansluiten bij stichting verliespolis of hoe ze ook heten. Alleen nu blijkt dat de enige die er beter van zijn geworden de advocatenkantoren en de verzekeraars zijn. Die lachen zich helemaal krom. Die stichtingen hebben hun zakken gevuld en de klanten zijn mooi bij de verzekeraar uit de buurt gehouden.
Tsja alles voor de kijkcijfers he Antoinette.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

Zo nog maar eens een keer omhoogzetten dit topic. Aangezien mevrouw Hertsenberg zich nu opeens opwerpt als degene die alles aangeslingerd heeft.
Ze is al die tijd ziende blind geweest.
Zo medeschuldig als wat. Al die tijd heeft zij geweten van de wanpraktijken van DSB en al die tijd werd er tussendoor zelfs reclame gemaakt voor de DSB, ook door Heksenberg zelf.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door ronald g »

Niet alleen trosradar maar vele media hebben vooral P Lakeman een podium gegeven zijn gal te spuien. Wat die man aangericht heeft zal voor de voormalige dsb klanten wel eens het financiële einde kunnen betekenen.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

ronald g schreef:Niet alleen trosradar maar vele media hebben vooral P Lakeman een podium gegeven zijn gal te spuien. Wat die man aangericht heeft zal voor de voormalige dsb klanten wel eens het financiële einde kunnen betekenen.
Met alle respect maar de enige schuldige is de DSB zelf hoor. En de Tros heeft hem een podium verschaft.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door ronald g »

Dat is ook zo, maar er werd aan een regeling gewerkt die al bijna klaar was, is nu einde verhaal en curatoren zien enkel geld voor de eisers. Het was toch Lakeman die in bijna alle media riep dat de Dsb kapot moest!. Die media dus ook trosradar is mede schuldig voor het omvallen van de bank, en klanten worden nu zwaar gedupeerd.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

ronald g schreef:Dat is ook zo, maar er werd aan een regeling gewerkt die al bijna klaar was, is nu einde verhaal en curatoren zien enkel geld voor de eisers. Het was toch Lakeman die in bijna alle media riep dat de Dsb kapot moest!. Die media dus ook trosradar is mede schuldig voor het omvallen van de bank, en klanten worden nu zwaar gedupeerd.
Dat was toch onvermijdelijk. Het proces is hooguit versneld.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door ronald g »

Proces versneld, ik denk het niet. Dsb had helemaal niet over de kop hoeven gaan. Er was voldoende solvabiliteit tot de media begon.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door mvans »

ronald g schreef:Proces versneld, ik denk het niet. Dsb had helemaal niet over de kop hoeven gaan. Er was voldoende solvabiliteit tot de media begon.
Slaap rustig verder in dromenland met je Telegraaf retoriek.
Graag alleen on topic reacties omtrent Radar er zijn al genoeg DSB topics

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Voor bankzaken maak ik een uitzondering. Geert Wellink van de Nederlandse Bank had veel eerder moeten ingrijpen. Mensen moeten vertrouwen hebben in een bank en Bank problematieken dienen buiten de media om opgelost te worden. Dat schaat het vertrouwen. De heer L. Lakerman heeft wat mij betreft heel wat op zijn geweten door op te roepen om bankrekeningen leeg te plukken. Ook Trosradar had beter moeten weten. Natuurlijk moet er eindelijk eens een eind komen aan de graai cultuur en belachelijke bonussen. Zolang er onrust blijft in de financiële wereld gaat dat te kosten van de economie. Rust en ordelijkheid is het enig recept.
Jammer dat het zo gelopen is. Ik hoop dat het vertrouwen snel weer hersteld en er rust komt op het financiële front. Zoals het nu gaat is niemand bij gebaat.
Dus ook geen bonussen meer. Dan ga je maar in het bedrijfsleven werken, maar niet bij een Bank. Mensen zetten daar hun zuur verdiende spaarcenten op en daar dien je uiterst zorgvuldig mee om te gaan.!!!!

Voisin
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2009 12:58

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door Voisin »

Geert Wellink van de Nederlandse Bank
Je rookt te veel :lol:

Nout Wellink, Sinterklaas en Geert Wilders.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Geloofwaardigheid Tros Radar met betrekking tot DSB

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Haha Ik rook al zeker 10 jaar niet meer. Ook geen tabak.

Gesloten