LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JurjenB.
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 aug 2020 19:21

GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door JurjenB. »

Een tijdje geleden een bestelling geplaatst bij een extern bedrijf van Bol.com. Het bedrijf heet Buffalo.com. Vandaag zou het pakket bij mij thuis afgeleverd zijn en er is op een bepaald tijdstip voor getekend door iemand met exact mijn naam.

Alleen, ik heb niets ontvangen, niets getekend, niets in de bus van info of iets dergelijks, helemaal niets! Bovendien is het tijdstip waarop getekend is voor ontvangst een tijdstip waarop ik nog op mijn werkplek zit en nog een tijdje moet werken voordat ik naar huis mag gaan.

Iedereen verwijst naar elkaar en bellen met GLS kost 1 euro per minuut, de afzetters. Wat is wijsheid?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door mahadma »

Email of post, stuur ze een bericht.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door Moneyman »

JurjenB. schreef:
25 aug 2020 19:29
Wat is wijsheid?
Niet bellen met GLS (daar heb jij niets mee te maken), maar met de verkoper. Die moet het oplossen.

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door huzky »

Al diverse keren meegemaakt dat een bezorger zelf tekent voor ontvangst van het pakket, dus dat zal hier waarschijnlijk gebeurd zijn. Is te bewijzen dat het handschrift zodanig zeker niet uw handschrift is? En kunt u bewijzen dat u inderdaad op dat tijdstip elders was? Dan zou ik die bewijzen erbij doen en inderdaad, zoals Moneyman adviseert, contact opnemen met Buffalo. Zij kunnen dan GLS benaderen voor meer duidelijkheid/schadevergoeding o.i.d. en als ze netjes zijn, zenden ze het bestelde alvast nogmaals, zodat u niet op de uitkomst van het onderzoek hoeft te wachten (voor zover ze daar bij Buffalo tijd in zullen gaan steken; zal waarschijnlijk ook wel afhangen van de verkoopprijs van het bestelde). Veel succes!

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Dat er voor getekend is, zegt niet heel veel. Bezorgers doen dat ook zelf.
Ligt het pakket niet op een afhaalpunt in uw buurt?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: GLS pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

simpel, stuur de verkoper een berichtje dat u uw pakket niet heeft ontvangen, deze is verantwoordelijk tot het tijdstip dat u pakketje heeft....

doe dit per mail en voeg een verklaring bij van uw werkgever dat u op tijdstip levering nog op uw werk aanwezig was!!!!

Gesloten