LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goed geregeld bij Post.nl en Neckermann.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dave van mierlo
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2012 14:02

Goed geregeld bij Post.nl en Neckermann.

Ongelezen bericht door dave van mierlo »

Ik ben nieuw hier. Mijn eerste reactie was niet echt serieus maar deze wel.
Verder wist ik hem nergens anders te plaatsen en ben een nieuwe topic gestart.

Het gaat over het volgende.

Mijn moeder koopt een koffiezetapparaat in de aanbieding voor 199 euro bij Neckermann. Vandaag kijkt ze bij track and trace omdat het toch wel wat lang duurt en ziet dat hij zaterdag al geleverd is op nr. 324. Wij wonen op nr. 382! Mijn moeder gaat naar nr. 324 en daar verteld een aardige oude vrouw haar dat de buurman van nr. 328 het pakket heeft gehaald. Hij had het briefje van post.nl gekregen dat "zijn" pakket bij 324 af te halen was.
Als ze dan bij nr. 328 aankomt zegt deze meneer dat hij ons pakket bij ons BUITEN op de stoep heeft neergezet omdat er niemand thuis was..!

Omdat mijn moeder hier haar vraagtekens bij heeft, belt ze de politie. Deze belt ongeveer 2 uur later met de medeling dat ze naar binnen zijn geweest. zijn verhaal aan hebben gehoord, geen koffiezetapparaat hebben gezien en verder niets kunnen doen.

Post.nl gebeld (wel 80ct per minuut) en na 5 min. wordt er medegedeeld: u kunt beter op een later tijdstip terugbellen..

Als mijn moeder dan voor de twee keer belt wordt ze door een zeer vriendelijk vrouwelijke medewerkster te woord gestaan. Zij vertelt mijn haar het volgende:
Post.nl gaat een dossier maken waarin alles wordt vermeld wat mijn moeder heeft verteld. Dit dossier gaat naar Neckermann. Als ze morgen Neckermann belt kunnen zij, als het goed is lezen wat er gebeurd is en zal Neckermann een nieuw koffiezetapparaat of geld terug geven. En de rekening gaat naar post.nl!

Ik zou zeggen: en zo hoort het.

Gesloten