LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MarionCW
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2018 19:25

Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door MarionCW »

Afgelopen week ben ik bij Hans Anders geweest om een nieuwe bril aan te laten meten. Mijn oog viel op de reclame die op de computer verscheen terwijl ik al in een kamertje zat te wachten op de oogmeting. Die gaf aan dat je de 2e en de 3e bril gratis zou krijgen.

Na de oogmeting werd ik mee terug genomen naar de winkel voor de verdere afhandeling. Er werd niets gezegs over de aanbieding dus bracht ik dat zelf ter sprake en werd er gezegd dat die aanbieding inderdaad nu geldig was. Dus ik een 2e bril uitgezocht maar een 3e vond ik iets teveel van het goede. Na een hoop gereken kwam er een bedrag uit van iets meer dan € 500 wat ik nogal veel vond. Ik vroeg daarna wat het zou kosten als ik maar 1 bril zou nemen en dit bleek ineens ruim € 100 goedkoper te zijn. Dus wat nou een 2e en 3e bril gratis.

Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 sep 2018 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

witte angora
Berichten: 30797
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door witte angora »

MarionCW schreef:
22 sep 2018 20:06
Afgelopen week ben ik bij Hans Anders geweest om een nieuwe bril aan te laten meten. Mijn oog viel op de reclame die op de computer verscheen terwijl ik al in een kamertje zat te wachten op de oogmeting. Die gaf aan dat je de 2e en de 3e bril gratis zou krijgen.

Na de oogmeting werd ik mee terug genomen naar de winkel voor de verdere afhandeling. Er werd niets gezegs over de aanbieding dus bracht ik dat zelf ter sprake en werd er gezegd dat die aanbieding inderdaad nu geldig was. Dus ik een 2e bril uitgezocht maar een 3e vond ik iets teveel van het goede. Na een hoop gereken kwam er een bedrag uit van iets meer dan € 500 wat ik nogal veel vond. Ik vroeg daarna wat het zou kosten als ik maar 1 bril zou nemen en dit bleek ineens ruim € 100 goedkoper te zijn. Dus wat nou een 2e en 3e bril gratis.

Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren?
Dat komt vaker voor. Of het nog zo is weet ik niet, maar het is bij Beter Bed een tijdje geweest dat als je één matras kocht, je de tweede gratis kreeg, en als je er één nam, dan kreeg je 30% korting.

Kennelijk gaat het om adviesprijzen waar je korting op krijgt, afhankelijk van wat je afneemt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het staat erbij, als je er maar een neemt krijg je korting. Heel duidelijk.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door kokka »

Er is helemaal niks gratis, ze proberen alleen mensen ervan te overtuigen dat het zo is. Blijkbaar trappen veel mensen hier nog steeds in
Hans Anders is gewoon een ondernemer die geld wil verdienen.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Die bril is gratis. Maar het ontspiegelen etc erbij moet wel betaald worden, wat het prijsverschil kan verklaren. Even gewoon de prijsopgave bekijken dan zie je zo waar het in zit.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Hans Anders: 2e en 3e bril gratis?

Ongelezen bericht door renewouters »

MarionCW schreef:
22 sep 2018 20:06
Ik vroeg daarna wat het zou kosten als ik maar 1 bril zou nemen en dit bleek ineens ruim € 100 goedkoper te zijn.
Ze hadden ook geen korting hoeven geven. Maar het is blijkbaar nooit goed wat een leverancier doet. Maar met een beetje basiskennis Bedrijfskunde kan je het zelf ook beredeneren wat er gebeurt.

Gesloten