LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
shelly1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2021 18:40

Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door shelly1991 »

Hoi iedereen,

Ik heb 3 januari een bestelling geplaatst bij ikea. Een babyspeelmat, deze zou 21 januari geleverd worden.
Helaas is dit niet gebeurd en stond er in de mail kan 3-4 dagen langer duren. We zijn ondertussen een week verder en heb nog steeds niks. Heb een track en trace en daar staat bestelling wordt gereed gemaakt.
Dit staat er helaas al weken.
Contact met ze opnemen lukt niet. Als je belt krijg je te horen wegens topdrukte kunnen we u niet te woord staan. En verbinding wordt verbroken.
Op facebook proberen contact te zoeken, maar helaas geen reactie. Zie alleen maar klachten van mensen, bestellingen van begin december die nog steeds niet geleverd zijn.
Heeft iemand tips wat ik nog meer kan proberen om hun te bereiken? Of iemand dezelfde ervaringen met Ikea?

Bedankt voor het meedenken alvast!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door sylvesterb »

shelly1991 schreef:
27 jan 2021 18:49
Hoi iedereen,

Ik heb 3 januari een bestelling geplaatst bij ikea. Een babyspeelmat, deze zou 21 januari geleverd worden.
Helaas is dit niet gebeurd en stond er in de mail kan 3-4 dagen langer duren. We zijn ondertussen een week verder en heb nog steeds niks. Heb een track en trace en daar staat bestelling wordt gereed gemaakt.
Dit staat er helaas al weken.
Contact met ze opnemen lukt niet. Als je belt krijg je te horen wegens topdrukte kunnen we u niet te woord staan. En verbinding wordt verbroken.
Op facebook proberen contact te zoeken, maar helaas geen reactie. Zie alleen maar klachten van mensen, bestellingen van begin december die nog steeds niet geleverd zijn.
Heeft iemand tips wat ik nog meer kan proberen om hun te bereiken? Of iemand dezelfde ervaringen met Ikea?

Bedankt voor het meedenken alvast!
Zoals in een ander topic over Ikea staat (Warme Douche viewtopic.php?f=1&t=195967) moet je het gewoon blijven proberen. Op facebook reageren ze wel maar kan het soms een week duren is mijn ervaring.

Ikea heeft net zoals heel veel andere grote winkels te maken met een enorme vraag via de webshop die voorheen nooit zo was. Iets met Corona....

Bij mijn keukenbestelling die ik wat wilde verzetten ook 10 of 20 keer proberen te bellen en op een bepaalde moment kom je er wel doorheen en dan wordt je ook prima geholpen (is mijn ervaring). Via Facebook kreeg ik dagen later pas een reactie.

Lowieze
Berichten: 6598
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door Lowieze »

Er is al een topic hierover geopend.
meubels-f14/ikea-online-shop-problemen- ... 95959.html

witte angora
Berichten: 30796
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door witte angora »

Verbazingwekkend hoeveel Ikea-topics er ineens geopend worden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ikea is ook écht hot momenteel: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/k ... orgkosten/

Ik Koop Ergens Anders maar die rvs pureeknijper van ze gebruik ik al ruim twee decennia met veel plezier. Echt Idealisk.

Liesjeconsu01
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2020 12:03

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door Liesjeconsu01 »

Dag allemaal,

Ik heb op 22 januari een bestelling geplaats, die op 28 januari zou worden geleverd. Ik heb gister een SMS ontvangen dat de bestelling tussen 13.00 en 19.00 uur zou worden geleverd, maar...niets. Als ik inlog en kijk naar de status van de bestelling, staat dat de order wordt verzameld. Tot op heden geen nieuwe SMS gekregen en ook niets geleverd gekregen. Heel vervelend.

Brigitte L
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2021 15:44

Re: Ikea niet bereikbaar, maar je hebt wel een bestelling staan

Ongelezen bericht door Brigitte L »

Klopt dat er problemen zijn bij Ikea ik had in November via Klarna voor 86,31 aan goederen besteld omdat December een drukke maand zou worden.
Ik kreeg het begin december binnen heb gelijk betaald aan Klarna die dag.
Einde December kreeg ik weer een rekening van Klarna dat ik niet betaald had dus ik op mijn bank kijken maar ik keek per ongeluk bij Ikea dus ik zag de rekening niet staan dus ik betaal nog een keer.
Een paar dagen later keek ik weer op mijn giro en bedacht dat ik via Klarna besteld had en toen heb ik Klarna gebeld en die zou het uitzoeken maar tot heden heb ik nog niets gehoord.
2 weken geleden belde ik Ikea niet te bereiken en dan krijg je zo'n stomme computer als je iets uitlegt dan is het ik niet begrijpen.
Ik heb nu al een aantal keren contact eindelijk gehad met Ikea en iedere keer stuurde ik de kopieën op van de rekening wat ik dubbel betaald heb met als ze naar boven scrollen de ordenummer en iedere keer sturen ze mij een bericht met de vraag om het ordernummer.
Ik zit nu vandaag al een maand te wachten op mijn geld en ik word het een beetje zat voor een ander is 86,31 niet veel maar voor mij wel.
Met vriendelijke groet Brigitte L

Gesloten