Keukenblad

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sabine1984
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2018 21:09

Keukenblad

Ongelezen bericht door Sabine1984 »

Ik ben al vanaf februari bezig met een nieuw aanrechtblad. Die ik in November hebt besteld.

Bij het eerste keer plaatsen bleken ze verkeerd opgemeten te hebben en was het blad te kort. Moest dus opnieuw besteld worden.

Dit bestellen en eer het geleverd word duurt wel een tijd. Maar ondertussen was er alweer lange tijd over heen toen zijn wij gaan bellen waar het blad bleeft toen bleken ze het vergeten zijn het uberhaubt te bestellen.

Uiteindelijk na weer geruime tijd kwam er weer een nieuw blad maar deze was weer te groot. Fout van fabriek volgens hun dus moest wederom weer opnieuw besteld worden.

Na weer geruime tijd later zijn ze van de week geweest met weer een nieuw blad. Wat blijkt!? Kleurverschil en wederom beschadigd. Nu hebben ze weer een nieuwe besteld.

Natuurlijk helemaal niet blij mee en communicatie gaat erg lastig met afspraken nakomen om troep op te halen etc en ik zit natuurlijk nu al vanaf Februari met een keuken die niet af is en elke keer vrij maken van tijd etc heb er stress van want ik heb het blad natuurlijk al betaald.

Ze komen ons nergens in tegemoet je zou zeggen dat je wel iets van korting zou krijgen maar dit bedrijf wil nergens in tegemoet komen.

Wat zijn mijn rechten hier in? Ik houd mijn hart alweer vast of dit blad wel goed gaat komen.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Keukenblad

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt eisen dat binnen 1 maand het probleem opgelost is. Hierna (als er nog steeds niet geleverd is) kunt u de koop ontbinden, zodat u uw geld terug krijgt.
www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen

Het beste is om dit te doen met hulp van uw rechtsbijstandverzekering, want geld terug krijgen is iets wat moeilijk is.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Keukenblad

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Misschien kan het JL iets betekenen?

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Keukenblad

Ongelezen bericht door riddert »

Dagkoers schreef:
18 jul 2023 21:16
Misschien kan het JL iets betekenen?
Heeft het JL dan een passend aanrechtblad liggen?

Sabine1984
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2018 21:09

Re: Keukenblad

Ongelezen bericht door Sabine1984 »

HetIsAltijdWat schreef:
18 jul 2023 13:53
Keukencowboys kunnen er wat van. Een als aangetekend stuk verstuurde ingebrekestelling wil nog weleens helpen. Heeft u dat al gedaan?
https://www.juridischloket.nl/voorbeeld ... estelling/
Valt inderdaad te proberen nog niet gedaan omdat ik dacht in gebreke stellen enkel is als ze geen oplossing bieden. Ze bieden ten slot wel een oplossing maar maken er een compleet zooitje van wat nu dus al maanden duurt.

Plaats reactie