LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
postman2
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2010 13:13

Klachten TNT

Ongelezen bericht door postman2 »

Ik maak het nu voor de zoveelste keer mee dat post gewoon niet aankomt en als ik contact opneem er niets meer te vinden is.
Dit heeft mij nu al aardig wat geld gekost,ik heb TNT daar al eerder over gebelt en diversen mails gestuurd,maar krijg steeds hetzelfde antwoord,dat ik de afzenders aan moet spreken en dat die een formulier in moeten vullen,dat is allemaal al gedaan,maar toch kom steeds weer het bericht,we kunnen niets vinden.
Het gaat om verschillende afzenders en ja ik heb ook getwijfeld of de afzenders het wel opgestuurd hadden,maar dat hebben ze wel gedaan,maar goed het geld wat ik nu al kwijt ben aan weg geraakte post loopt nu al aardig op en dat zal ik denk ik ook niet meer terug zien.
En TNT gaat steeds hetzelfde met de klacht om en hebben steeds hetzelfde antwoord,wat moet ik hier mee,was beter als ze eens met een schadevergoeding zouden komen.
Ik wil ook verder niemand beschuldigen maar ik weet via via dat er op de sorteerband veel post verdwijnt,zo hoorde ik dat er post wordt meegenomen naar het toilet en daar ondaan van de envelop en wat er in zit ja dat verdwijnt.
Wat een controle hebben ze daar dan denk ik bij mijzelf,zo'n groot bedrijf en wij worden daar de dupe van.
Daarom zet ik nu dit onderwerp hier neer omdat ik het helemaal gehad heb met de TNT en de vraag wie doet hier eens een keer iets aan,want ik ben niet de enige merk ik hier. :evil:

Pietp
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2010 20:25

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Pietp »

Op de sorteerband zal er niets snel wat verdwijnen, aangezien er meerder mensen langs staan en er overal camera's hangen, ook worden er willekeurig controle's bij de uitgang gehouden waarbij je al je zakken en tas moet leeg maken.
En als jij snel omdraait als je de controle ziet dan mag je zeker alles leeg maken.

Rhiannon
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mei 2007 03:20

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Nee, je bent niet de enige.
Ik verlies ook regelmatig de inhoud van een enveloppe.
Bestel je iets uit Amerika krijg je mooi een lege enveloppe die provisorische met een plakbandje dicht gemaakt is :twisted: :twisted: en als je belt weten ze niet waar je spullen zijn ......tuurlijk .....

melomaan
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:19

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door melomaan »

Ook ik heb diverse ervaringen met niet of verkeerd ontvangen post. Door de privatisering van de postmarkt zijn er veel vaste werknemers op de werkvloer (postbodes) vervangen door flex-krachten en mensen met een laag urencontract.
Hierdoor is er een groot verloop en gebeurd het steeds minder vaak dat een wijk een vaste bezorger heeft. Ik ben zelf een aantal jaren postbode geweest, maar ben blij dat ik op tijd weggegaan ben. De opleiding en ervaring van het huidige personeel is stukken minder dan vroeger, waardoor de betrouwbaarheid van de bezorging minder is geworden. Ik vermoed dat dit de komende tijd alleen maar erger gaat worden.

Rhiannon
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mei 2007 03:20

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Rhiannon »

2 weken verder en er is een rouwkaart niet aangekomen maar terug gestuurd met de mededeling dat ik er niet woon en een verjaardagkaart weer eens leeggeroofd aangekomen.
Ze hadden er wel een plastic zakje om heen gedaan met een kaartje met excuus voor de beschadiging :twisted: .
Een pakketje is weer spoorloos :twisted: :twisted:
Maar weer de telefoon gepakt, help niks.

heuvel4
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 aug 2006 16:46

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door heuvel4 »

De postbezorging door TNT is momenteel schrikbarend slecht bij mij.
Voor mij bestemde (en goed geadresseeerde) post wordt ergens anders bezorgd.
Voor mij NIET bestemde post (en ook niet aan mij geadresseerd) wordt wel in m'n brievenbus gedaan.
Postbezorgster er op aangesproken: een stomme en onnozle reactie.
Ja, ze kunnen echt niet meer lezen bij TNT-Post.

En het interresseert ze totaal niet waar de post wordt bezorgd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door JtC »

Sorry hoor, maar ik herken dit probleem dus niet. Ik verzend echt een hoop met TNT, zowel brievenbuspost als pakketjes, maar het gaat echt altijd goed. :|

hakani
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2010 07:20

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door hakani »

ik herken het ook wel hoor.
Er verdwijnt best nog vaak post.

Soms geld, soms DVD's, boeken, ik ben met al die spaaracties al stickers en diverse poppetjes kwijt geraakt.
Van 2 kanten op hoor. Ik krijg het soms niet, maar ook als ik het opstuur dat de ontvanger het niet krijgt.

Mijn vertrouwen in TNT en de anderen is erg laag inmiddels. Ook ik heb vaak zat gebeld en geschreven, maar het helpt niets. Verstuur het dan maar met de pakketpost of aangetekend....
Makkelijk antwoord van TNT en het levert hun weer lekker wat extra inkomsten op....

hemrika
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2009 11:53

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door hemrika »

En of ik het hereken :evil: :evil:
Op hobbyjournaal zijn wij ( alle hobbymaatjes) heel hard bezig om kaarten in te zamelen voor het Sophia Kinderziekenhuis en de stichting KIKA.
Er zijn inmiddels al duizenden klachten bij TNT ingevuld omdat onze spullen regelmatig beschadigd, en helaas nog vaker, helemaal NIET aankomen,
iedereen krijgt hetzelfde standaard briefje
dat de klacht in behandleling wordt genomen, antwoorden kun je niet op dit bericht en met de klachten wordt niets gedaan.
twee weken geleden heeft TNT het doodleuk gepresteerd om een doos met maar liefst 200 kaarten,ja u leest het goed, 200 kaarten , in snippers bij een van onze hobbymaatjes af te leveren met een simpel briefje: sorry.
U begrijpt we sprongen massaal uit ons vel en hoewel TNT een toezegging had gedaan ,nadat wij massaal hadden besloten om stappen te ondernemen richting de media ,hielden wij ons hart vast, er werd een bedrag gestort voor het goede doel, in mijn ogen nog steeds een zoethoudertje om aandacht van de media te voorkomen, maar hieruit blijkt des te meer als er geen goed doel bijbetrokken was geweest hadden de ontvanger en verzender gewoon pech, hadden we het verzekerd moeten versturen wordt er dan gezegd, belachelijk, we plakken alle enveloppen nu maar extra met tape dicht, zorgen van ellende dat er tape over de postzegls geplakt worden,want ook die waaien blijkbaar heel spontaan van onze post af en ondertussen betalen wij ons blauw aan postzegels, enveloppe, en tape!!!!!!!!!!!!! En als het dan zou helpen, nee natuurlijk niet, de envelop wordt door zoveel tape te zwaar, strafport dus, TNT ook weer blij, weer extra inkomsten, en wij schieten er geen moer mee op. :evil: :evil:
vanwege de actie belt onze postbode tegenwoordig maar aan,want het pas niet door de brievenbus, onze postbode die door de weeks bij ons komt, kreeg laats een hoogrode kleur, vanwege de vele enveloppen die beschadigd zijn en zei: het spijt mijmevrouw, ik schaam mij voor mijn eigen baas dat ik deze enveloppen zo moet overhandigen, uiteraard was het niet de postbode die de schade had veroorzaakt, maar ook voor de postbode wordt zijn baan niet leuker, hij krijgt al het gemopper over zich heen, dus TNT is ook heeeeeeeeel goed voor zijn werknemers!!!!!!!!!!!!!!!
OP zaterdag hebben wij een andere postbode, nou dat is mij er een hoor, gisteren propte hij letterlijk alle ( ook de hele dikke ) enveloppen massal door de brievenbus,ondanks dat het met elastiek gebundeld was, gewoon doordouwen joh, dus weer beschadigingen, nadat ik alle 32 poststukken had nagekeken waren er maar liefst 11 niet voor mijn adres bestemd, toen ik hem terugriep vond meneer dat het niet zijn probleem was, wat denk TNT wel niet, dat ik nu ook nog voor postbode ga spelen?
ik heb echt mijn buik vol van TNT,
inmiddels gaat alle pakketpost gelukkig via een ander bedrijf uit onze omgeving, een stuk goedkoper, als je voor 12.00 uur belt wordt het netjes opgehaald en de volgende dag keurig bij de klant bezorgd,aangetekend en verzekerd!!!!!!!!!!!!!
Hier kan TNT nog heel wat van leren, en ik hoop dat er ooit een dag komt dat dit bedrijf ook de brievenbus post gaat doen :wink:

renew23
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2010 23:34

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door renew23 »

Problemen bij TNT gelden ook voor aangetekende post.

Recent aangetekende brief naar een ambassade in Den Haag gestuurd in verband met visum. Met Track en Trace konden we echter niets terug vinden. Gebeld. Dame aan de telefoon kon nagaan dat de post in een postbus was verdwenen. Nummer of eigenaar kon ze helaas niet geven in verband met privacy. Na doorvragen bleek dat het de postbus voor onbestelbare stukken was. Brief was goed geadresseerd en zelfs de afzender nog vermeld. Misschien dat er een cijfertje in de postcode is omgedraaid, maar aan de andere kant heeft het betreffende land gelukkig maar 1 ambassade in Nederland. Vroeger werden dat soort brieven dan gewoon bezorgd.
Het was ook niet mogelijk om de aangetekende brief nog naar de betreffende ambassade of teruggestuurd te krijgen. Het personeel mag alleen maar klachtenformulieren opsturen. Wat doe ik nu? Formulier invullen en maar hopen dat het goed komt?

Aantal maanden geleden bijna hetzelfde meegemaakt, maar dan als ontvanger. Telefoon besteld en deze was volgens track en trace al afgeleverd. Alle familieleden gevraagd, maar niets bekend. Vervolgens voorzichtig bij de buren gevraagd. Ja, gelukkig was de telefoon daar. Vroeger gooiden ze dan nog een kaartje bij jou in de bus, zodat je wist waar het was.

Kostbare zaken of unieke documenten dus niet via TNT versturen. Het risico is te groot. :(

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door marnix »

vraagje: worden de stempassen bij een ieder tegelijk bezorgd of zijn er meer mensen die hem nog niet hebben ontvangen? Ik weet van mensen die hem/haar al hebben.

BounceMeister
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 jan 2004 19:31

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Ik heb een maand geleden een pakje verstuurd, dat is het laatst bij een distributiecentrum geregistreerd, daarna spoorloos.
Eerste navraagformulier wat ik had opgestuurd was ook spoorloos.
Daarna er maar twee tegelijk opgestuurd vanaf verschillende locaties.
Nu stuurt TNT me een brief waarin ze bevestigen dat het pakket inderdaad echt kwijt is.
Vanwege de "vervoersvoorwaarden" kunnen ze echter geen schadevergoeding geven (Basis Pakket).

Zij beloven echter om het pakket "de volgende werkdag te bezorgen", dat hebben ze niet gedaan, daardoor heb ik nu 50 euro schade.

Kan dat op een of andere manier verhaald worden?

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Gompy47 »

renew23 schreef:Problemen bij TNT gelden ook voor aangetekende post.
*knip*
Kostbare zaken of unieke documenten dus niet via TNT versturen. Het risico is te groot. :(
Er is genoeg te lezen op diverse fora over TNT, maar welke vervoerder is dan wel goed/te vertrouwen?
In feite is het toch godgeklaagd dat je bij elk poststuk wat je wilt versturen je af moet vragen of het wel aankomt, en als het aankomt het niet beschadigd is geworden, erg hoor... :cry:

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door kiz »

Gompy47 schreef:
renew23 schreef:Problemen bij TNT gelden ook voor aangetekende post.
*knip*
Kostbare zaken of unieke documenten dus niet via TNT versturen. Het risico is te groot. :(
Er is genoeg te lezen op diverse fora over TNT, maar welke vervoerder is dan wel goed/te vertrouwen?
In feite is het toch godgeklaagd dat je bij elk poststuk wat je wilt versturen je af moet vragen of het wel aankomt, en als het aankomt het niet beschadigd is geworden, erg hoor... :cry:
Geen idee! Ook hier problemen met een niet ontvangen vrijwaringsbewijs. En die wordt maar éénmalig verstrekt...

Contact opnemen met TNT is zinloos "u denkt toch niet dat we hier een map met zoekgeraakte stukken hebben?"
Niemand aanspreekbaar, niemand aansprakelijk en afhankelijk van de inhoud van de zending is ófwel de ontvanger ófwel de verzender de Pisang.

Vuurvliegje5968
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 10:11

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Vuurvliegje5968 »

Hoezo machtsmisbruik TNT Post!????

Afgelopen vrijdag (29-10-2010) ontvingen wij met stomme verbazing onderstaande brief van TNT, met als onderwerp “uw brievenbus”.

“Geachte heer/ mevrouw,

Onze postbodes bezorgen dagelijks zo goed mogelijk de post op miljoenen adressen in Nederland. Ook bij u. Om de post zo goed en doelmatig mogelijk te bezorgen, is het van belang dat uw brievenbus aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Er is bij u vastgesteld dat onlangs uw brievenbus is verplaatst. Hierdoor kunnen onze postbodes uw post niet efficiënt bezorgen. Wij vragen u vriendelijk om binnen 1 maand, dat is uiterlijk op 28 november 2010, uw brievenbus aan te passen volgens de voorwaarden. Hiermee voorkomt u dat de postbezorging op uw adres wordt stopgezet. Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking!

In bijgevoegde folder leest u aan welke voorwaarden uw brievenbus moet voldoen*. Ook leest u hoe u snel en eenvoudig in het bezit komt van een goede brievenbus.

Heeft u aanvullende vragen? Belt u dan gerust met één van mijn collega’s van TNT Post Klantensevice via (058) 233 33 33. Onze medewerkers helpen u graag doordeweeks van 08.00 tot 1.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet
Ger Jacobs
Commercieel Directeur.

* Voorwaarden: De eisen voor uitvoering en plaats van brievenbussen zijn wettelijk vastgelegd in de Postregeling 2009 (Stcrt. 2009, 61). De volledige tekst kunt u vinden op www.tntpost.nl. Wanneer niet aan deze eisen wordt voldaan, mag TNT Post voor u bestemde post als onbestelbaar behandelen. ”



Bij deze brief zat de folder “waar moet een brievenbus aan voldoen” en een kortingsbon van de Gamma ter waarde van 5,00 euro op een brabantia brievenbus (welke de goedkoopste tussen de 62,50 – 79,95 euro
kost (hebben wij op internet nagezocht)).

Wij hebben hierop meteen contact opgenomen met TNT, gesproken met dhr. Gosma, en we zouden binnen 3 werkdagen een schriftelijke reactie krijgen. Wij weren echter diezelfde middag nog teruggebeld met de mededeling dat TNT bezig was met een inhaalslag van achterstalligheden bezig zijn, waaronder dus deze, en iedereen in onze straat/buurt zou waarschijnlijk deze brief hebben gekregen. Ook zou er iemand worden gestuurd om de lengte van de tuinpaden te meten, i.v.m. de max. afstand van 10 meter (volgend de richtlijnen van TNT).

In onze straat staan 31 dezelfde huur huizen (onderdeel van een buurt met 3 dezelfde straten), met allemaal dezelfde lengte voortuin (ca. 10,5 meter) en allemaal dezelfde standaard voordeur, waarin zich allemaal dezelfde standaard brievenbus bevind. Sinds wij hier wonen 1996 is dit geheel hetzelfde gebleven, en is onze brievenbus de gewone brievenbus, zoals hier boven beschreven. In onze straat (van 31 huizen) staan er al die tijd slechts 5 groene “buitenbrievenbussen” aan het desbetreffende tuinpad. Sinds de bouw (ca. 1957) is er geen enkel probleem geweest met de postbezorging in de normale deur brievenbussen, tot nu dus.
En wordt er dus zomaar door TNT geacht (lees verplicht) dat een hele buurt maar “even” een buitenbrievenbus aanschaft, en dan het liefst allemaal bij de gamma (i.v.m. de kortingsbon).

Dit ruikt naar machtsmisbruik van TNT en een dealtje met de Gamma! In een tijd van crisis, waarbij er bij ons in de straat in het afgelopen jaar, de meeste er financieel aardig wat op achteruit zijn gegaan en/of minima zijn, en de postbezorging wat betreft de postbodes (welke ze massaal ontslaan om vervolgens partimers in dienst te nemen, welke tegen stukloon worden uitgebuit), nog nooit (van 1957 tot afgelopen vrijdag) een probleem is geweest.

Daar komt bij dat we al regelmatig klachten hebben ingediend bij TNT over de postbezorging. Er werd hier namelijk regelmatig post uit de hele buurt in de bus gegooid, welke wij dan maar persoonlijk op het juiste aders afleverde. Ook werd hier zelfs een keer post voor een geadresseerde in Zandvoort in de bus gestopt.
Dan hebben we nog een klacht ingediend, nadat de Rabobank ons belde, met de mededeling dat onze post was teruggekomen met de mededeling dat onze brievenbus vol was. Nou zit de brievenbus dis op ca. 1,25 meter in de deur….dan zou er dus een berg post moeten hebben gelegen van pak hem beet 1,30 meter!???? Terwijl we gewoon iedere dag thuis zijn en niet met vakantie zijn geweest, al jaren niet!
Vreemd, heel vreemd!

Wat kunnen wij hier nog aan/mee doen om te zorgen dat wij geen hoge kosten hoeven te maken voor een nieuwe/andere “buitenbrievenbus”, en wij toch de TNT post na 28 november 2010 gewoon bezorgd krijgen?

Vuurvliegje5968
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 10:11

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Vuurvliegje5968 »

heuvel4 schreef:De postbezorging door TNT is momenteel schrikbarend slecht bij mij.
Voor mij bestemde (en goed geadresseeerde) post wordt ergens anders bezorgd.
Voor mij NIET bestemde post (en ook niet aan mij geadresseerd) wordt wel in m'n brievenbus gedaan.
Postbezorgster er op aangesproken: een stomme en onnozle reactie.
Ja, ze kunnen echt niet meer lezen bij TNT-Post.

En het interresseert ze totaal niet waar de post wordt bezorgd.
Klopt helemaal. Wij wonen in Ter Apel en er word hier namelijk regelmatig post uit de hele buurt in de bus gegooid, welke wij dan maar persoonlijk op het juiste adres afleveren. Ook is hier afgelopen zomer zelfs een keer post voor een geadresseerde in Zandvoort in de bus gestopt..... Wij wonen aan de duitse grens in Groningen....Zandvoort ligt aan zee.... Wonen we nu in Ter Apel aan Zee!?
En als het zo doorgaat krijgen wij na 28 november 2010 zelf geen post meer door een "klantvriendelijke aktie van TNT" (lees eveneens op dit forum).

Vuurvliegje5968
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 10:11

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door Vuurvliegje5968 »

Vuurvliegje5968 schreef:Hoezo machtsmisbruik TNT Post!????

Afgelopen vrijdag (29-10-2010) ontvingen wij met stomme verbazing onderstaande brief van TNT, met als onderwerp “uw brievenbus”.

“Geachte heer/ mevrouw,

Onze postbodes bezorgen dagelijks zo goed mogelijk de post op miljoenen adressen in Nederland. Ook bij u. Om de post zo goed en doelmatig mogelijk te bezorgen, is het van belang dat uw brievenbus aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Er is bij u vastgesteld dat onlangs uw brievenbus is verplaatst. Hierdoor kunnen onze postbodes uw post niet efficiënt bezorgen. Wij vragen u vriendelijk om binnen 1 maand, dat is uiterlijk op 28 november 2010, uw brievenbus aan te passen volgens de voorwaarden. Hiermee voorkomt u dat de postbezorging op uw adres wordt stopgezet. Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking!

In bijgevoegde folder leest u aan welke voorwaarden uw brievenbus moet voldoen*. Ook leest u hoe u snel en eenvoudig in het bezit komt van een goede brievenbus.

Heeft u aanvullende vragen? Belt u dan gerust met één van mijn collega’s van TNT Post Klantensevice via (058) 233 33 33. Onze medewerkers helpen u graag doordeweeks van 08.00 tot 1.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet
Ger Jacobs
Commercieel Directeur.

* Voorwaarden: De eisen voor uitvoering en plaats van brievenbussen zijn wettelijk vastgelegd in de Postregeling 2009 (Stcrt. 2009, 61). De volledige tekst kunt u vinden op http://www.tntpost.nl. Wanneer niet aan deze eisen wordt voldaan, mag TNT Post voor u bestemde post als onbestelbaar behandelen. ”



Bij deze brief zat de folder “waar moet een brievenbus aan voldoen” en een kortingsbon van de Gamma ter waarde van 5,00 euro op een brabantia brievenbus (welke de goedkoopste tussen de 62,50 – 79,95 euro
kost (hebben wij op internet nagezocht)).

Wij hebben hierop meteen contact opgenomen met TNT, gesproken met dhr. Gosma, en we zouden binnen 3 werkdagen een schriftelijke reactie krijgen. Wij weren echter diezelfde middag nog teruggebeld met de mededeling dat TNT bezig was met een inhaalslag van achterstalligheden bezig zijn, waaronder dus deze, en iedereen in onze straat/buurt zou waarschijnlijk deze brief hebben gekregen. Ook zou er iemand worden gestuurd om de lengte van de tuinpaden te meten, i.v.m. de max. afstand van 10 meter (volgend de richtlijnen van TNT).

In onze straat staan 31 dezelfde huur huizen (onderdeel van een buurt met 3 dezelfde straten), met allemaal dezelfde lengte voortuin (ca. 10,5 meter) en allemaal dezelfde standaard voordeur, waarin zich allemaal dezelfde standaard brievenbus bevind. Sinds wij hier wonen 1996 is dit geheel hetzelfde gebleven, en is onze brievenbus de gewone brievenbus, zoals hier boven beschreven. In onze straat (van 31 huizen) staan er al die tijd slechts 5 groene “buitenbrievenbussen” aan het desbetreffende tuinpad. Sinds de bouw (ca. 1957) is er geen enkel probleem geweest met de postbezorging in de normale deur brievenbussen, tot nu dus.
En wordt er dus zomaar door TNT geacht (lees verplicht) dat een hele buurt maar “even” een buitenbrievenbus aanschaft, en dan het liefst allemaal bij de gamma (i.v.m. de kortingsbon).

Dit ruikt naar machtsmisbruik van TNT en een dealtje met de Gamma! In een tijd van crisis, waarbij er bij ons in de straat in het afgelopen jaar, de meeste er financieel aardig wat op achteruit zijn gegaan en/of minima zijn, en de postbezorging wat betreft de postbodes (welke ze massaal ontslaan om vervolgens partimers in dienst te nemen, welke tegen stukloon worden uitgebuit), nog nooit (van 1957 tot afgelopen vrijdag) een probleem is geweest.

Daar komt bij dat we al regelmatig klachten hebben ingediend bij TNT over de postbezorging. Er werd hier namelijk regelmatig post uit de hele buurt in de bus gegooid, welke wij dan maar persoonlijk op het juiste aders afleverde. Ook werd hier zelfs een keer post voor een geadresseerde in Zandvoort in de bus gestopt.
Dan hebben we nog een klacht ingediend, nadat de Rabobank ons belde, met de mededeling dat onze post was teruggekomen met de mededeling dat onze brievenbus vol was. Nou zit de brievenbus dis op ca. 1,25 meter in de deur….dan zou er dus een berg post moeten hebben gelegen van pak hem beet 1,30 meter!???? Terwijl we gewoon iedere dag thuis zijn en niet met vakantie zijn geweest, al jaren niet!
Vreemd, heel vreemd!

Wat kunnen wij hier nog aan/mee doen om te zorgen dat wij geen hoge kosten hoeven te maken voor een nieuwe/andere “buitenbrievenbus”, en wij toch de TNT post na 28 november 2010 gewoon bezorgd krijgen?
Wij hebben zojuist in de straat/buurt nagevraagd en niemand heeft zo'n brief gekregen.

MAXIEM

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Vuurvliegje5968

Dit valt onder de categorie "klantje pesten".

Maxiem.

gedupeerde VSM
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 12:31

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door gedupeerde VSM »

TNT????? pffff

sslekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:13

Re: Klachten TNT

Ongelezen bericht door sslekker »

Tnt bezorgd de post in mijn straat (amsterdma oud west) gewoonweg niet! Zo heb ik al de volgende problemen gehad
- geen stempas ontvangen voor de 2e Kamerverkiezingen
- geen kostenspecificatie van herberekening van mijn erfpacht (waardoor kosten automatisch werden vastgesteld)
- meerdere malen betalingsherinneringen MET boete van gemeente en overheid voor toeslagen en belasting omdat de eerste niet bezorgd is
- tickets via ticketmaster NIET ontvangen waardoor ik nogmaals kaartjes moest kopen
Ik ben het echt helemaal zat en begrijp niet waarom er geen maatregelen tegen deze organisatie worden genomen.

Heeft iemand een aanklacht tegen het bedrijf lopen waarop ik kan aanhaken?

Gesloten