LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantvriendelijkheid bij de blokker..

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Jan, dat is lekker verwarrend inderdaad.

Op Blokker > link Service > link "Garentie en ruilen" staat alleen ruilen en wordt retourneren niet genoemd.

Op Blokker > link Service > link "Meestgestelde vragen" staat "ruilen of retourneren".

Blokker zegt dus twee verschillende dingen. Met die mogelijkheid had ik geen rekening gehouden.

Retourneren kan maar één betekenis hebben hier en dat is geld terug. (Wat zou het anders moeten betekenen?)

Tiesties
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2006 23:10

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door Tiesties »

Bianca,

Aan de toon en woordkeus te lezen waarmee jij het personeelslid beschrijft, kan ik me een beetje een beeld vormen van de persoon die jij waarschijnlijk wel bent. Kan me ten eerste ook niet voorstellen dat het betreffende personeelslid zo heeft gereageerd zonder dat daar aanleiding voor was. Zal even zeggen hoe ik denk dat het is gegaan. Je tv was niet in orde, dat kan gebeuren. Jij bent de blokker ingestapt en bent van quit af aan in de aanval gegaan met als doel je gelijk te halen, terwijl dit niet nodig was geweest. Helaas voor jouw trof je iemand die niet van dit gedrag gediend was, en gelijk had ie. Je bent dan wel klant en dus "koning", maar het personeel is geen slaaf en voetveeg. Ofwel zoals jij hen tegemoet treed, treden zij jouw tegemoet. Dus als advies zou ik zeggen dat je maar met die man mee moet gaan op die cursus "klantvriendelijkheid", want jij kan ook nog wel wat leren!!

Tiesties
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2006 23:10

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door Tiesties »

Heb ik nog niets gezegt over het "vieze slechte mannetje met manieren van een buitenlander". Denk dat het ook niet hoeft, want het onderbouwd nog eens mijn bovenstaande betoog!

robpatat
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 nov 2005 20:30

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door robpatat »

Geplaatst op 15 Sep 2006 00:43 door HvdC


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ken dat van klanten zoals Biancas. Weinig uitgeven en als dan de kwaliteit te wensen overlaat dan gewoon gaan bitchen.
hoe goedkoop dan ook, je mag verwachten dat het het doet.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door ehltech »

een goedkope tv van de blokker hoeft echt bestempeld te worden als rotzooi,als deze tv direct na aanschaf defect is ,is het logisch dat je of direct een andere krijgt of anders je geld terug. blokker is inderdaad niet een voorbeeld van bedrijf dat zijn personeel opleid,om in mijns inziens onduidelijke reden werken hier vaak vrouwen ,de kassieres zijn vaak 16,17 jarige meiden met weinige ervaring en een beperkte sociale vaardigheid bij klachten of problemen. Ik zou uberhaupt geen tv kopen bij blokker,koop hem dan bij de kruidvat oid ,die geven wel service !

mientje01
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2006 11:53

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door mientje01 »

Evaring bij Blokker: ik wilde eens niet zo'n goedkope knofflookpers (roeste snel) om er wat langer mee te doen. Goed na een paar x gebruiken breekt het roostertje eruit. Terug naar een filiaal van Blokker (ik had geen kassabon meer, na 1 á 2 weken dacht ik ach zit wel goed) De verkoopster zegt zonder bon ruilen we niet (weet ik is de regel). Ik zeg: dat begrijp ik kan je niet bellen met het hoofdkantoor en uitleggen: en dat ze het beter uit hun assortiment kunnen halen want het metaal is niet geschikt voor een pers. Ik kon duidelijk merken dat ze geen moeite wilde doen. Ze bleef maar roepen zonder bon doen we niks. Ik was zo nijdig en zei: Blokker staat op internet neem ik aan. Na contact met het hoofdkantoor per E-mail werd ik netjes teruggebeld en kon een andere halen in een ander filiaal. Deze begaf het ook na een paar x gebruiken. Na weer contact te hebben gehad met het hoofdkantoor kon ik mijn geld ophalen. Service gehad. Alleen niet van het winkel personeel. Training klantvriendelijkheid hebben ze zeker nodig en een beter salaris zal ook motiverend werken. Ze verdienen echt een schijntje!

Vriendelijke groet

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door bitchy »

Ik zeg: dat begrijp ik kan je niet bellen met het hoofdkantoor en uitleggen: en dat ze het beter uit hun assortiment kunnen halen want het metaal is niet geschikt voor een pers.
fijn dat u er zoveel verstand van heeft :roll: .

ik heb helemaal geen slechte ervaring met blokker, & word ook altijd vriendelijk geholpen. misschien dat je eigen houding ook veel doet.
als ik een opmerking of klacht heb vertel ik die met een glimlach :)
geloof me, het werkt.

mientje01
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2006 11:53

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door mientje01 »

Ik spreek duidelijk over de service die mij verleend is door het hoofdkantoor, en dat ik netjes ben behandeld bij een ander filiaal van Blokker. Dat je nu alleen het negatieve eruit haalt zegt iets over jezelf denk ik zo. En ik ben de laatste die een winkelbediende zal uitkafferen niet eens tegen degene die mij geen service bood.

IkjeS
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2006 08:48

Re: klantvriendelijkheid bij de blokker..

Ongelezen bericht door IkjeS »

In het dukaten-blaadje van Blokker had ik een burostoel met massagefunctie gezien. Wilde weleens kijken of dat echt iets is voor als je toch weer te lang op internet zit.
Dat hij vastgezet stond aan andere artikelen kan ik me nog wel voorstellen. Maar kon er zelfs niet op gaan zitten, om te kijken of hij gwoon al goed zat. En als je dan aan het personeel vraagt of je hem ook even kan proberen, word het toch wel erg moeilijk.
Ten eerste wisten ze niet hoe hij werkte en ten tweede wisten ze in de buurt geen stopkontakt om te gebruiken. Na mijn vraag of er misschien iemand in de winkel was die het wel wist, ging ze een rondje bellen en kwam terug met de mededeling dat niemand het wist. "Kom morgen maar terug, misschien weet iemand het dan wel" De andere optie was om hem gewoon maar te kopen, thuis te kijken of ik hem wel kon gebruiken en als dat niet lukte kon ik hem terugbrengen.

Ben maar heel zachtjes weggelopen, mezelf schamend dat ik iets misschien had wilen kopen bij Blokker.

Gesloten