Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

App van de Lidl, extra coupons, jumbopas, kruitvatpas, ahbonuskaart, premiumpas van de appie, servieszegels, max verstappenzegels, zilverzegels, air miles, eftelingzegels, ah koopzegels jumbo koopzegels...

Ik kom bij een supermarkt voor de boodschappen, al die fratsen kunnen me gestolen worden. En ik betaal a contant.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

De Hema heeft ook een pas. Net als de Gamma, de Ikea, de Milieustraat en nog een hele hoop andere bedrijven.

Al die pasjes passen niet in je portemonnee, dan maar in de telefoon. En daar ben je ook flink wat tijd kwijt om ze te vinden en in te schakelen. Moet je ook nog alle aanbiedingen en actievoorwaarden lezen enzovoorts.

Ik lees eerlijk gezegd liever een goed boek. En de reclamefolders, dat is 5 minuten werk. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
21 mar 2024 08:35
De Hema heeft ook een pas. Net als de Gamma, de Ikea, de Milieustraat en nog een hele hoop andere bedrijven.

Al die pasjes passen niet in je portemonnee, dan maar in de telefoon. En daar ben je ook flink wat tijd kwijt om ze te vinden en in te schakelen. Moet je ook nog alle aanbiedingen en actievoorwaarden lezen enzovoorts.

Ik lees eerlijk gezegd liever een goed boek. En de reclamefolders, dat is 5 minuten werk. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook.
En bij AH was het in de aanbieding zonder bonuspas?

Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Methusalah »

witte angora schreef:
20 mar 2024 20:12
Inderdaad. Er zijn nog steeds mensen die niet de hele dag lopen te tiktokken, tijdens het wandelen of boodschappen doen in het luchtledige kletsen, gamen en weet ik veel wat met zo'n ding. Dat ding heb ik om te bellen, maar ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Komt omdat ik de mensen gewoon zie.

Wat heeft het een met het ander nou te maken? Mijn telefoon staat gewoon aan omdat opstarten meer dan een minuut duurt. Dat is gewoon praktisch. Dat zegt letterlijk niets over mijn gebruik er van.

Er zijn zoveel praktische toepassingen voor maar jij bent zoals gewoonlijk compleet negatief over moderne dingen omdat je er bang voor bent of het niet snapt. Maar de wereld gaat gewoon verder. Ik ben blij dat mijn vader van 85 wel gewoon met zijn tijd is mee gegaan.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als het hetzelfde was:

. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook
.

Hoe kan het dan beter smaken?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
21 mar 2024 10:28
Als het hetzelfde was:

. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook
.

Hoe kan het dan beter smaken?
Dezelfde soort artikelen. Ander merk, maar verder hetzelfde. De aardappeltjes waren beter gaar, en de kip was steviger, en smaakte ook beter. Alles was ook nét even wat beter gekruid.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Methusalah schreef:
21 mar 2024 09:21
witte angora schreef:
20 mar 2024 20:12
Inderdaad. Er zijn nog steeds mensen die niet de hele dag lopen te tiktokken, tijdens het wandelen of boodschappen doen in het luchtledige kletsen, gamen en weet ik veel wat met zo'n ding. Dat ding heb ik om te bellen, maar ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Komt omdat ik de mensen gewoon zie.

Wat heeft het een met het ander nou te maken? Mijn telefoon staat gewoon aan omdat opstarten meer dan een minuut duurt. Dat is gewoon praktisch. Dat zegt letterlijk niets over mijn gebruik er van.
Bij mij floept hij na een halve minuut uit, en dat laat ik maar zo. Als hij aanblijft stuitert hij gegarandeerd door alle menu's heen. Kun je dat weer recht gaan zitten zetten. Gebeurt sowieso al regelmatig, dat ik bij aanzetten eerst allerlei apps moet wissen die ik helemaal niet gebruikt heb.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
21 mar 2024 10:32
Lady1234 schreef:
21 mar 2024 10:28
Als het hetzelfde was:

. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook
.

Hoe kan het dan beter smaken?
Dezelfde soort artikelen. Ander merk, maar verder hetzelfde. De aardappeltjes waren beter gaar, en de kip was steviger, en smaakte ook beter. Alles was ook nét even wat beter gekruid.
Conclusie: het product was dus niet exact hetzelfde, maar een soortgelijk product.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, een woordje. :roll:

Voor mij ligt er hetzelfde op het bord: krieltjes met een stuk kip en groente erbij.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
21 mar 2024 10:36
Ach, een woordje. :roll:

Voor mij ligt er hetzelfde op het bord: krieltjes met een stuk kip en groente erbij.
Yeah, right. :roll:

Ik heb laatst exact hetzelfde gegeten in een 5 sterren restaurant, best raar dat ik daarvoor veel meer voor moest betalen dan jouw kant-en-klaar maaltijd...

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja, de een gaat slimmer met zijn geld om als de ander... :lol: En weet jij veel waar dat restaurant zijn spullen vandaan haalt? Misschien wel de overblijvers van de Plus, om wat te noemen.... :mrgreen:

Kant-en-klaar was het trouwens niet, het moest toch echt nog even met beleid opgebakken worden.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat het dan “beter” smaakte, kan dus ook aan uw kookkunst liggen.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat een gezochte discussie. Het is volkomen duidelijk wat WA bedoelde met "exact hetzelfde". Want Ah verkoopt niet de LIDL-producten...

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:16
Wat een gezochte discussie. Het is volkomen duidelijk wat WA bedoelde met "exact hetzelfde". Want Ah verkoopt niet de LIDL-producten...
Wel, als jij als deurwaarder het verschil niet weet tussen exact en soortgelijk, maak ik liever geen gebruik van je diensten. Nee, AH verkoopt geen Lidl zooi, maar misschien de Lidl wel merkproducten die ook bij Appie te koop zijn. Niet iedereen komt nl in de Lidl.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, Moneyman, sommige mensen hier hebben niks te doen. En mij helpt het om even wat lucht in mijn hoofd te krijgen, er speelt weer een en ander hier. Komt ook wel weer goed.

Nu nog even gauw de afwas van gisteren doen. In de ochtend werkt voor mij toch het prettigste. Zo heel veel is het ook weer niet. Twee pannen, drie bordjes en wat bestek, dan heb je het wel een beetje gehad. Kan ik vanmiddag de andere helft van de krieltjes en de kip 'bereiden'. Met uiteraard andere groente erbij.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:20
AH verkoopt geen Lidl zooi, maar misschien de Lidl wel merkproducten die ook bij Appie te koop zijn.
Dus als Lidl een merkproduct van Appie verkoopt is het zooi, maar als Appie de zooi van Lidl verkoopt is het een merkproduct?

Ben niet helemaal wakker geloof ik.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
21 mar 2024 11:21
Ach, Moneyman, sommige mensen hier hebben niks te doen. En mij helpt het om even wat lucht in mijn hoofd te krijgen, er speelt weer een en ander hier. Komt ook wel weer goed.

Nu nog even gauw de afwas van gisteren doen. In de ochtend werkt voor mij toch het prettigste. Zo heel veel is het ook weer niet. Twee pannen, drie bordjes en wat bestek, dan heb je het wel een beetje gehad. Kan ik vanmiddag de andere helft van de krieltjes en de kip 'bereiden'. Met uiteraard andere groente erbij.
Kom op zeg, je schroomt ook niet om anderen van repliek te dienen. Maar oh wee als een ander dat bij jou doet. Ja, MM kom er maar weer als reddende engel in...

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:20
Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:16
Wat een gezochte discussie. Het is volkomen duidelijk wat WA bedoelde met "exact hetzelfde". Want Ah verkoopt niet de LIDL-producten...
Wel, als jij als deurwaarder het verschil niet weet tussen exact en soortgelijk, maak ik liever geen gebruik van je diensten.
Als dat je afdronk is, heb je niet begrepen wat ik schreef.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:26
ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:20
Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:16
Wat een gezochte discussie. Het is volkomen duidelijk wat WA bedoelde met "exact hetzelfde". Want Ah verkoopt niet de LIDL-producten...
Wel, als jij als deurwaarder het verschil niet weet tussen exact en soortgelijk, maak ik liever geen gebruik van je diensten.
Als dat je afdronk is, heb je niet begrepen wat ik schreef.
Ik lees wat jij schrijft, niet meer dan dat. Oh, bij mij speelt ook het e.e.a....

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

De popcorn is misschien wel in de aanbieding bij de lidl.

Plaats reactie