Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik heb het idee dat het Dries248 niet echt veel kan schelen hoe anderen er over denken, aangezien hij nergens op reageert.

hjean
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2021 11:29

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door hjean »

Sorry, wat een belachelijke topic dit.
als je alleen aanbiedingen koopt dan is dat oké, maar dan moet je er wel wat voor over hebben. Dat is natuurlijk een bewuste keuze van die winkelketens zodat je telkens ook wat meer meeneemt dan alleen aanbiedingen.
Maar als je nog zo jong bent, wat maakt het dan uit dat je meerdere keren boodschappen doet. De gemiddelde mens moet gewoon nog tot z'n 67e werken. Dus die leeftijd is geen excuus.
Alleen als je vroeg gestopt bent met werken, voel je je kennelijk ook eerder oud.

Noël Maesen
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Het klopt inderdaad.
We zijn als een aantal wel prijsbewust en € in de geldbeugel ook. Wie veel heeft kan, terwijl een ander centen tellen. Kijken en vergelijken.
Rondrijden iedere dag om ..... is geen optie.
Koop je alleen dit produkt of niet, lokkertjes zijn het altijd.
Hebben we een winkelpapiertje bij?

Candle
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2021 18:58

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door Candle »

Ik steun het punt dat de familie wil maken van harte. Niet alleen vanwege corona, maar ook vanuit het oogpunt van het klimaat!
Natuurlijk hoef je geen gebruik te maken van álle aanbiedingen, maar ik merk vaak dat ik met een heel normaal boodschappenlijstje toch minimaal 2 maal naar Lidl ga. Van een echte aanbieding sla ik uiteraard meteen extra in, om hierdoor weer minder vaak naar de winkel te hoeven.

Vorige week (47) maakte Lidl het wel heel erg bont.

Als je gebruik wilde maken van alle dagdeals zou je 7 x naar de winkel moeten zijn gegaan; bij een gemiddeld boodschappenlijstje toch minimaal 3 keer, vooral als er ook nog staat op=op.

Natuurlijk begrijp ik ook de marketingtactiek achter dit beleid, maar in de huidige tijd kan dit echt niet meer. Niet alleen zijn al deze bezoekjes, als je met de auto gaat (en ja, sommige mensen kunnen ook met de fiets of lopend), slecht voor de CO2 uitstoot en de eigen portemonnee, maar iedere keer dat je naar de winkel gaat loop je ook weer een risico om besmet te raken met corona. De regering wil toch minder 'bewegingen' en minder contacten van mensen onderling? Het zou Lidl en ook andere supermarkten echt sieren hier bij stil te staan. Wat is het probleem om de aanbiedingen gewoon een hele week te laten gelden?

Ik schrik van de hardheid van de reacties van menigeen op dit forum. Dat de familie niet reageert verbaast me niets.
Misschien is een forum niet de juiste plek om aandacht voor dit probleem te vragen, maar AVRO/TROS wil graag eerst weten of een bepaald topic echt speelt onder haar kijkers/forumleden, voordat ze er een onderwerp van willen maken in het programma. Vandaar ook dit bericht.

Gesloten