LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidmaatschap dierenpark

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Sprietje »

Hallo,

Een tijd geleden heb ik een lidmaatschap voor een jaar aangevraagd bij een dierenpark.
Je mocht het bedrag aan de kassa betalen maar ook per bank van tevoren betalen.
Als je van tevoren betaald, krijg je een betalingsbewijs thuis met gratis toeganskaartjes.
Ik dacht het is wel prettig om alvast te betalen en dan kan ik later de kaart ophalen.
Ik kreeg een e-mail dat ik een betalingsbewijs krijg thuisgezonden met de gratis toegangskaartjes.
Nu ben ik eigenlijk heel bang vanwege de vele fouten die we bij TNT Post hebben meegemaakt dat het betalingsbewijs en de toegangskaartjes wel niet aan kunnen komen.
Ik wist niet dat ze dat zouden toesturen per post, ik dacht dat je alles gewoon gratis kreeg als je de kaart zou komen afhalen en dat ze daar gewoon konden zien dat je al betaald hebt.
Als het betalingsbewijs nu niet aankomt kan iemand anders dan zomaar je lidmaatschapkaart gaan ophalen als die een brief van het dierenpark krijgt met het betalingsbewijs erin?, want de foto moet nog gemaakt worden.
Hebben jullie misschien wel eens iets meegemaakt dat je het betalingsbewijs van een lidmaatschap niet thuis kreeg?
En alle gratis toegangskaartjes krijg je die dan niet meer opnieuw? (je kan natuurlijk niet bewijzen dat je iets niet hebt aangekregen)
Ik heb de betaling al twee weken geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen, ik weet niet hoelang het duurt voordat de betalingen daar verwerkt zijn in een dierenpark?

Hopelijk komt alles nog aan eerdaags.

Sprietje

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door coño »

Als je van tevoren betaald, krijg je een betalingsbewijs thuis met gratis toeganskaartjes.
Ik wist niet dat ze dat zouden toesturen per post
Wat dacht je dan???? Met een postduif of zo????

Ik had ze binnen 5 werkdagen in huis.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Frans75 »

Als, als, als.....

Misschien eerst even contact opnemen met het dierenpark :idea:

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Sprietje »

Ja, met de postduif hahiha
Ik dacht dat ik het misschien na de betaling mocht afhalen samen met de lidmaatschapkaart in het dierenpark zelf.
De post is hier vreselijk, de post raakt altijd kwijt en regelmatig zit er post in de brievenbus van hele andere nummers, er zijn veel klachten over.
Ik zal het allemaal afwachten en als het over ongeveer 1 week niets binnen is gekomen zal ik contact zoeken met het dierenpark.

Sprietje

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Zo gek is dat idee van de postduif niet.

Het gaat toch over een DIERENpark ?

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Sprietje »

Nee, dat is nog niet zo raar of misschien wordt het gebracht door een witte sneeuwuil zoals in Harry Potter hihihahi

Sprietje

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: Lidmaatschap dierenpark

Ongelezen bericht door Abarth »

een postduif...doe niet zo gek.
iedereen heeft toch e-meeuw tegenwoordig :D

Gesloten