LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ikbenik

Re: maria duval

Ongelezen bericht door ikbenik »

Niet op haar reageren!!

Trap er niet in!!!

Wie dat nu nog doet is heeft echt het IQ van een poffertje!

Ze beloofd van alles, wat niemand ooit kan nakomen.

Gelukkig heeft ze haar gave niet meer. :lol:

Frans J. M. Hendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2008 18:20

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Frans J. M. Hendriks »

www.rechtkrom.nl/ - 25k -

“Maria Duval” is een van de langstlopende oplichtingszaken. Door de grootschalige omvang zijn er vele duizenden slachtoffers, waarschijnlijk zelfs honderden duizenden.
De gedupeerden zijn niet alleen financieel benadeeld, maar hebben ook vaak geestelijke schade opgelopen omdat zij - tevergeefs - verwachtten ook werkelijk persoonlijk geholpen te worden.

Help daarom allen mee om zoveel mogelijk tegen deze oplichterij te waarschuwen. Kopieer onderstaande afbeelding, en plaats hem op zoveel mogelijk plaatsen op internet.
Hebt u een eigen website, zet hem dan op uw website. U helpt er velen mee! Alvast bedankt.

U kunt ook op andere manieren helpen.
Door de afbeelding op uw eigen printer af te drukken en overal in uw omgeving te verspreiden en op te hangen.
Als u aan goede doelen geeft, dan kunt u één keer uw geld besteden aan het laten kopiëren van de afbeelding en het affiche huis aan huis bezorgen of laten bezorgen in uw omgeving.

En bent u zelf bezorger van huis-aan-huis bladen waarin de advertenties van Maria Duval staan, dan kunt u gelijktijdig met het blad ook een affiche met deze afbeelding bezorgen.

P.S. Het is af te raden om de afbeelding als “spam” of e-mailkettingbrief te verspreiden, daar kan Recht & Krom beslist niet achter staan!
U kunt wél de kleine afbeelding bijvoegen bij uw persoonlijke e-mail, dat zal (hopelijk) minder irritatie oproepen.

:twisted:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: maria duval

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Telefoonboek?

In de antwoordenvelop bakstenen doen voor die oplichters! Dan is het snel afgelopen met dat tuig!

ricco
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2008 17:08

Re: maria duval

Ongelezen bericht door ricco »

Ja ik zou eens willen weten wat u hier weten over "het Goed Gevoel"en of over Astrloog PaulRitter.Ik vraag me af is dit allemaal een potje nat???

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: maria duval

Ongelezen bericht door svdmeer »

Bakstenen is mij teveel werk, dan moet ik het ook nog naar het postkantoor brengen..

Wat ik doe is in de antwoordenvelop zoveel mogelijk troep doen. Dus ook de envelop waar de ongevraagde zending in zat, in stukjes verschuurd, want de antwoordenveloppen zijn vaak klein.

Voordat de antwoordenvelop dicht gaat, kwijl ik er ook nog even in. Gewoon omdat het kan.
De Postcodeloterij is gestopt, nu is de bankgiroloterij begonnen *kwijl*

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Paul Ritter is iets anders, het gaat hier over Maria Duval. Op de eerste plaats bestaat ze helemaal niet, en wordt er ook gehandeld onder de naam Chris (die nep-zwitser).

Bij zendingen naar een antwoordnummer dien je te beseffen dat je er niet onbeperkt zware dingen in kunt stoppen, er is een gewichtslimiet. Ik meen dat dat een halve kilo is, maar kan ook 5 kilo zijn. Straks sta je daar aan het loket, en moet je alsnog vele euro's porto betalen, omdat je in de veronderstelling bent dat je dat gratis kan doen.

winnaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2009 15:02

Re: maria duval

Ongelezen bericht door winnaar »

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door winnaar op 19 apr 2009 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: maria duval

Ongelezen bericht door puma73 »

de paashaas, sinterklaas en de kerstman bestaan ook echt.

laat je nakijken winnaar en ga geen onzin zitten uitkramen.

l.lieve
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2009 16:50

Re: maria duval

Ongelezen bericht door l.lieve »

Maria Duval is weer actief maar nu in gelderland / arnhem,ongevraagd kregen wij post en hebben getracht dit te achter halen met als antwoordnr 30 ,3000 wb r'dam en pb 21040,3001aa r'dam,Wij mijn vrouw en ik zetten zich belangeloos in voor arme kinderen in Polen,liefde werk en is zijn zij daar ook actief.Wij reageerden nl of zij iets konden doen voor deze arme kinderen niet geschoten is nooit raak...toch.En ja hoor daar stroomde de post binnen aan ons zelf gericht.Maar op gerichte vragen kwaM GEEN antwoord wel nog meer van die rotzooi,nee wij hebben niets betaald.Boos zijn wij dat ieder mens hier kan na denken dat dit niet klopt maar met ons project voor de arme kinderen wat wij uit eigen middelen doen maakt dit ons zeer kwaad te meer dat zij al 12 jr hun gang kunnen gaan hier in dit ontwikkelde land en niemand iets doet ( politiek)en hoeveel mensen hier putten daar weer hoop uit en vallen met open ogen in de put.
wellicht kunt weer een waarschuwing doen uit gaan.
U bent dus gewaarschuwd

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Momenteel word ook via e-mail door een of andere helderziende gespamd.

"Ik kan u helpen" is de boodschap.

Deze "dame" heeft zichzelf al bewezen als oplichter - aangezien ik die troep helemaal niet wil.

Zo helderziend is ze dus nu ook weer niet.

lieveallemaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door lieveallemaal »

Hallo allemaal,

Met wat nazoeken vond ik bij dezelfde firmanamen die Maria Duval gebruikt ook de naam van Maria Callas en nog meer Maria's als Marie de Fortune (adres in zwitserland). Er is een site waar je adresgegevens van oplichters vindt:
http://www.rechtkrom.nl/oplicht/adressen.html
goed om eens naar te kijken.
Bovendien vond ik een adres in Amsterdam waar de firma haar hoofdkantoor heeft Prolight Concepts B.V.
Vestigingsadres: Modemstraat 20 I
Vestigingsplaats: 1033RW Amsterdam
Als je googelt op Prolight Concepts b.v. dan vind je ook KvK gegevens en dan is er veel op te vragen over het bedrijf.
Groetjes,

Lieveallemaal :wink:

quattrocento
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:49

Re: maria duval

Ongelezen bericht door quattrocento »

Onlangs koekenpannen besteld bij Garant-O-Matic voor 12.99 Euro.
De rekening bedroeg: 22.48 Euro, gespecificeerd als volgt:
pannen: 12.99
milieubijdrage: 1.00
bankkosten voor open rekening: 1.50
verzendkosten: 6.99.

1. Een milieubijdrage is alleen verplicht als het elektrische apparatuur betreft.
2. Die "bankkosten" waren berekend omdat ik niet met de acceptgiro, maar via Internet wilde betalen.
3. Ook zijn de verzendkosten erg hoog.
Gebeld met het contactnummer.
Een juffrouw zou "iets doen" met mijn klacht. Dat heeft ze ook gedaan, ik kreeg even later een aanmaning ad 4.98 WEGENS WANBETALING.
TOTALE BIJKOMENDE KOSTEN VAN DE PANNETJES VAN 12.99 BEDROEGEN DUS: 14.99.
DOE NOOIT ZAKEN MET DEZE "FIRMA".

dj stan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2009 18:59

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dj stan »

ik ben maria duval eeuwig dankbaar ..
klopte precies allemaal.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: maria duval

Ongelezen bericht door puma73 »

en hoeveel geld was je kwijt aan deze meesteroplichtster.

sinterklaas, de paashaas en de kerstman bestaan ook echt.

dj stan is daar ook heilig van overtuigd

dj stan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2009 18:59

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dj stan »

niks ..

briefje in de envenlope gedaan met ,

jij straalt extra energie in mijn geluks data

doen we 50-50 als ik win ..

koop ik van t geld dat je van mij vraagt loten op mijn geluks data

en leg ik t geluks amulet tussen de loten

kreeg ik n sms van ...deal !!


je moet er inderdaad in geloven ...

gaat om positieve energie ...

stofzuigertje

Re: maria duval

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ooit heb ik een oude fiets verkocht,
omdat hij tekort geld had en de automaat bij bank weigerde betaalde hij met een staatslot....

Is mijn oude fiets nu ook.....?

Nee gewoon toeval en als U dit nogmaals probeerde krijgt U vermoedelijk niets!
Ik ga nu echt niet nog meer fietsen verkopen tegen staats loten want de kans dat er nog iemand een winnend lot weg zal geven...?

dj stan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2009 18:59

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dj stan »

oke das jullie mening ..

ik ben n zeer ruimdenkend mens ..

ieder mag denken wat ie wil ,

ik laat n ieder in zijn waarde ..

met alle respect..

ik rijd nu dankzij maria duval in n

Volkswagen Phaethon 2006 rond ..

nu jij weer !!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: maria duval

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jul 2009 23:22 door dj stan
ik rijd nu dankzij maria duval in n

Volkswagen Phaethon 2006 rond ..

nu jij weer !!
Dat is toch heel fijn voor je, en als je straks wakker word wel even kijken of het geen dinky toy is natuurlijk.Jou reactie lijsten we in bij de afdeling fantastische verhalen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En, hoe weet je dat dat Maria Duval was?

En niet:
- God
- Godin
- Vliegende Spaghetti Monster
- Buddha
- Allah
etc. etc ?

En, het feit dat je in een VW rondrijd, is te danken aan de VW dealer. Die verkocht hem aan je.
Of aan de particulier, of aan de fabrikant - lijkt me simpel.

Dus - hoe kan je bewijzen dat het deze Duval was - die dit geregeld heeft, en HOE heeft zij dit gedaan?

dj stan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2009 18:59

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dj stan »

grappemakers..

nuchtere mensen ,
saai lijkt me dat zo door t leven te gaan

maarja onder modaal rond moeten komen is geen pretje
dat begrijp ik wel

dan worden de mensen gefrustreerd
als dan door n onverklaarbaar iets
het opeens beter gaat met n ander

worden ze scepties en gefrustreerd
en jaloer als maria duval de zakken vult
uit vrije wil vd mensen .

Je doet zelf dat geld overmaken

Wie is er dan dom ??

Gesloten