LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moteefe online kleding verkoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Richard38@
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2015 11:15

Moteefe online kleding verkoop

Ongelezen bericht door Richard38@ »

Mijn klacht gaat over de website Moteefe, deze adverteren met allerlei artikelen zoals t-shirts, moeder-en vaderdag cadeau's. In april van dit jaar zag ik op facebook een t-shirt met een afbeelding van Johan Cruijff waar het bedrijf mee adverteert. Aangezien het een tijdelijke actie was direct het shirt besteld en online betaald. Ging om een bedrag van 27.50 all in. Tot op heden nog niets ontvangen. In juni heb ik het bedrijf gemaild(deze heeft alleen mogelijkheid om te mailen en geen telefonische helpdesk) hoe het zat met de bestelling. Hierop werd aangegeven dat door Corona enige vertraging was met leveren. Begin juli nog niets ontvangen en was volgens de helpdesk de verzending zoek geraakt. Ze boden aan om het shirt nogmaals gratis te versturen(logisch want had reeds eerder betaald en niets gekregen). Maar nog niets gekregen. Heb ze om duidelijkheid gevraagd en dat waanneer het shirt eind volgende week er nog niet is mijn geld terug wil.

Maar gezien de vele negatieve recensies over Moteefe kan ik bijna zeggen dat het geld kwijt is. Graag aandacht in jullie programma over deze oplichters.

Mvg Richard Koning

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Moteefe online kleding verkoop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Richard38@ schreef:
09 jul 2020 17:42
Graag aandacht in jullie programma over deze oplichters.
Hoeveel aandacht moet online kopen hebben volgens u? Al jaren wordt gewaarschuwd waar de consument op moet letten bij het online kopen. Als u daar niet op let, waarom zou opnieuw de media er in moeten duiken?

Weet waar u koopt. Heeft het een KVK nummer, fysiek adres, contactmogelijkheden, enz? Bestellen bij vage webshops lijkt wel een grotere pandemie te worden dan corona.

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Moteefe online kleding verkoop

Ongelezen bericht door juliomariner »

De afgelopen maanden is er heel veel aandacht in de media over dropshippers en nep chinese webshops geweest en waar men op moet letten bij online koop. Allemaal gemist?
Ik kan steeds minder medelijden opbrengen voor personen die hier nog steeds intrappen.
Hoeveel tv en radioprogramma's en andere media aandacht moet er nog gegeven worden om zo ook de laatste slapers te bereiken volgens u?


sake1987

Re: Moteefe online kleding verkoop

Ongelezen bericht door sake1987 »

breien schreef:
09 jul 2020 20:27
sake1987 schreef:
09 jul 2020 19:35
https://nl.aliexpress.com/af/johan-cruy ... 0709093222

Niet schrikken
Dat ze het verkopen wil niet zeggen dat ze toestemming hebben.
Denk ook niet dat ze toestemming hebben, maar daar trekken ze zich in China niet zoveel van aan met hum namaak Ray ban, Rolex enz/

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Moteefe online kleding verkoop

Ongelezen bericht door rvjapio »

Moteefe...daarbij denk ik niet gelijk aan kleding:).
Een zichzelf respecterende webshop zorgt dat alle gegevens en informatie kloppen, gebruikt geen 06-nummer en verzint een winkelnaam die te maken heeft met het te verkopen product. Sterkte.

Gesloten