Ongevraagd abonnement puzzelboekjes

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Twijfelaartje77
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2024 12:29

Ongevraagd abonnement puzzelboekjes

Ongelezen bericht door Twijfelaartje77 »

Ik werd vanochtend gebeld door een onlineservice voor online puzzels die claimde dat ik een keer mee had gedaan aan een puzzelwedstrijd en dat ik daarbij een gratis puzzelboek en een abonnement op hun site had gewonnen. Het puzzelboek krijg ik gratis opgestuurd en er wordt ook een mail gestuurd met daarin een link naar hun site. Er werd gezegd dat ik de site 14 dagen gratis kon gebruiken en daarna, als ik nog geïnteresseerd was een abonnement aan kan vragen. Ik kan me niet herinneren met zo'n puzzelwedstrijd te hebben meegedaan, ik ben daar namelijk helemaal niet geïnteresseerd en had dat ook doorgegeven. Nu ben ik alleen bang dat ik aan een dure en ongevraagd abonnement vastzit en ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik hier weer vanaf kan kom. Kan iemand mij hier advies in geven?
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2024 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We gebruiken geen worden als 'opgelicht'

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ongevraagd abonnement puzzelboekjes

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar niet op die link klikken dus. En voortaan antwoorden met geen belangstelling, goedendag. En niet uw gegevens verstrekken.

witte angora
Berichten: 30803
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ongevraagd abonnement puzzelboekjes

Ongelezen bericht door witte angora »

Twijfelaartje77 schreef:
01 mar 2024 12:34
Ik werd vanochtend gebeld door een onlineservice voor online puzzels die claimde dat ik een keer mee had gedaan aan een puzzelwedstrijd
Voldoende rode vlaggen direct om op te hangen na de mededeling dat je geen interesse hebt. Als je behoefte hebt aan puzzelboekjes kun je ze ook gewoon in de winkel kopen, en dan koop je gewoon naar gelang je nodig hebt.

Mocht je wel je gegevens verstrekt hebben, dan heb je het recht om binnen 14 dagen te annuleren, zonder opgaaf van reden. Dat kun je dan het beste direct de eerste dag al doen. Let er ook op dat je een bevestiging krijgt van de annulering.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ongevraagd abonnement puzzelboekjes

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Oei, zijn dat van die wekelijkse puzzelboekjes? Dan ben ik bang dat u tot het einde van het abonnement dagelijks flink aan de bak moet om al die puzzels af te krijgen. Zou ook zo maar kunnen dat ze dat scherp controleren.

Plaats reactie