Opgelicht op Marktplaats: Verkoper (afzender) heeft het pakket digitaal voorgemeld maar niet aan bij PostNL overgedragen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Opgelicht op Marktplaats: Verkoper (afzender) heeft het pakket digitaal voorgemeld maar niet aan bij PostNL overgedragen

Ongelezen bericht door Dirkie »

MirandaFok schreef:
27 feb 2024 10:06
Een optie zou zijn om via BSN in te loggen. Dit voorkomt oplichting. Mocht je opgelicht zijn dan kan marktplaats actie ondernemen. Ik dacht gaat de wereld een beetje beter maken door spullen te hergebruiken #NOT. Regering moet hier eens naar kijken. Marktplaats is bron van oplichting !!!
Wat bedoel je met inloggen via BSN. Als je daarmee bedoeld dat je via DigID in wil loggen dan heb je een probleem want volgens mij van Marktplaats geen gebruik maken van DigID.
En ik weet niet of ik mijn BSN aan een commerciële partij als Marktplaats wil geven (zie deze link van de overkoepelende organisatie)
En waarom moet de regering zich bemoeien met Marktplaats. Meestal wordt het er niet beter op als de regering zich ergens mee gaat bemoeien.

Plaats reactie