LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opmaak website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door nevermind »

Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

nevermind schreef:
Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.
6 moderators? Vandaar dat er zo beroerd gemodereerd wordt (2 x per dag of zo) en 's avonds helemaal niet.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:
nevermind schreef:
Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.
6 moderators? Vandaar dat er zo beroerd gemodereerd wordt (2 x per dag of zo) en 's avonds helemaal niet.
Niet allemaal moderators.
Klik beneden op: Het Team, dan kan je alle zien.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

Ja ok, er zijn 4 accounts, + een account 'restafval', dat laatste staat dan onder de rubriek 'moderator'. De andere 4 staan onder de rubriek 'beheerders'.

Denk je niet dat de moderatoren gebruik maken van één account voor het modereren? Op sommige fora heeft iedere moderator inderdaad een eigen account, maar heeft men hier voor een gezamenlijk moderatie-account gekozen?

flipo
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 sep 2012 22:36

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door flipo »

Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die
hele melding niet zien ! Iemand een idee ?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door nevermind »

flipo schreef:Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die
hele melding niet zien ! Iemand een idee ?
Stuur een PB naar de moderator, dan krijg je uitleg.

flipo
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 sep 2012 22:36

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door flipo »

Ok bedankt.

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door karateb »

flipo schreef:Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die
hele melding niet zien ! Iemand een idee ?
Ik heb je een PB met uitleg gestuurd !

Gesloten