LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips SpotOn original black veel uitval ( led verlichting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dutch1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2012 09:26

Philips SpotOn original black veel uitval ( led verlichting

Ongelezen bericht door dutch1960 »

ik had enkele SpotOn original's aangeschaft van Philips Lighting, maar binnen enkele dagen functioneerden deze niet meer. Omgewisseld door'Philips, maar ook deze zending heeft amper twee dagen gewerkt. Contactem met Philips geven aan dat er onderzocht zou worden waar het mankemet zit. Echter heb ik nog niets mogen vernemen over deze onderzoeken. Inmiddels heb ik de tigste nieuwe zending ontvangen van SpotOn's , maar ook deze hebben inmiddels het loodje gelegd. Met Philips lighting besproken dat ik dit maal mijn defecte led lampen in eigen beheer houd als een soort onderpand / bewijs dat de lampen ook werkelijk defect zijn. Door het omwisselen had ik nooit een bewijs in handen.
Philips ging hiermme akkoord en kon zich ook wel voorstellen dat ik er inmiddels zo overdacht.
De laatste zending van 8 stuks hebben het maximaal twee week volgehouden.

philips zegt nu; nog nooit klachten te hebben ontvangen over de SpotOn, op mijn vraag of het wellicht over dit specifieke type ging moest Philips het antwoord schuldig blijven.

We hebben ook andere types SpotOn van Philips waar we uitermate tevreden over zijn.
Dus enig vergelijkbaar materiaal en ervaring hebben we wel met SpotOn van Philips.
Echter dit type ( made in China ) is 100 % uitval.

Ervaringen ??

Gesloten