LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijbewijs Concurrent

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jan_
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:53

Rijbewijs Concurrent

Ongelezen bericht door Jan_ »

Aankomende week heb ik een gratis proefles voor mijn rijbewijs bij rijschool concurrent nou heb ik zoveel verhalen gehoord ontremt deze bewuste rijschool wegens fraude of andere probleemkwesties..waardoor ik nu al mijn grote twijfels heb bij deze rijschool..

Wie heeft of kent iemand met ervaringen bij concurrent zowel positief als negatief...let me know..

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Rijbewijs Concurrent

Ongelezen bericht door jor »

Bedoel je ,, rijbewijsconcurrent?,, Als dat zo is zou ik nog even goed alle voor en tegens lezen die je op google.nl kunt vinden. Heel erg goed staan deze niet aangegeven, aangenomen dat jij die bedoeld.

roberto40
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2007 03:41

Re: Rijbewijs Concurrent

Ongelezen bericht door roberto40 »

Ik, als oud rij-instructeur van de Rijbewijsconcurrent kan je adviseren NIET met hen in zee te gaan. Zonder in detail te treden wou ik willen zeggen, ga naar een kleine, betrouwbare rijschool in de buurt! Met de zogenaamde rekenkunsten van de RC lijkt het als of ze goedkoop zijn, maar ze zijn dat in geen geval. Als je wat meer over hun rekenkunsten wilt weten, laat maar een bericht achter en ik breng je op de hoogte

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: Rijbewijs Concurrent

Ongelezen bericht door foreverfan »

Toevallig staat er een stukje vandaag over hun in de Telegraaf

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5875 ... tml?p=10,1

Gesloten