LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sokken ????

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
h.buis
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2003 09:06

sokken ????

Ongelezen bericht door h.buis »

Ik ben nu al twee maal benaderd door het incasso bureau INTRUM JUSTITIA met een rekening voor naar nu blijkt sokken die ik nooit heb gevraagd maar ook nooit heb ontvangen. Ik krijg nu een rekening van 67 euro waar ik dus niets voor heb ontvangen. Het gaat hiet om het bedrijf SOCKS nergens kan je iets vinden over dit bedrijf.

Wat moet je hier nu mee??
In de brief van Intrum staat dat er een deurwaarder komt en dat de rekening dan 500 euro kan gan worden

HELP HELP ik wordt er toch wel een beetje benauwd onder.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: sokken ????

Ongelezen bericht door momo »

deurwaarders zijn echt geen boemanne hoor, intrum zou es beter zijn research moeten doen voordat ze mensen met hoge geldboetes gaan versturen, misschien is dit een onderwerp voor de uitzending dan gaan ze dat bedrijf opsporen....

barry20

Re: sokken ????

Ongelezen bericht door barry20 »

Hallo, ook wij zijn benaderd door de firma intrum justitia uit Den Haag om de zogenaamd geleverde sokken te betalen. Het zou gaan om sokken van de firma sock van nog geen 5 euro. Nu sturen ze een dreigende brief met rechtsmaatregelen in het vooruitzicht.
de firma socks is niet te bereiken en in de brief van intrum staat wel dat je telefonisch kunt reageren maar een telefoonnummer is nergens te vinden.

Kan ik hier problemen verder mee verwachten ? Wat is uw advies.

alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite,
mvg

Barry van Dam

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: sokken ????

Ongelezen bericht door Simon »

Intrum Justitia

v Oldenbarnev ln 11,
2582NE S GRAVENHAGE
070 3065123

Als je niks hebt afgenomen hoef je ook niks te betalen. Bel eens met je rechtsbijstandverzekeraar, die kunnen zeker helpen.

titelitus

Re: sokken ????

Ongelezen bericht door titelitus »

Ook ik ben de klos met een paar sokken waar ik het bestaan niet van weet.Na al 2x gebeld te hebben met intrum justitia krijg ik nog steeds herrineringen en wordt er niks gedaan wat nu :

Gesloten