LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarzegels AH

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
f.gans
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2007 14:59

Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door f.gans »

Ah heeft een nieuwe spaaractie, Pannenzegels daarmee spaar je voor mooie pannen, alleen; per 10 euro krijg je 1 spaarzegel en op de spaarkaart moeten er 60 geplakt worden ! is een kostenplaatje van 600 euro en dan nog dien je bij te betalen ! va. 9.99 dit vind ik niet normaal zo duur zijn die pannen van Royal toch niet ? als ik het goed bereken kost het je € 600+ € 9.99 voor één pan(netje) !
Dus 1 vollespaarkaart geeft 1 pan(netje) + bijbetaling ! 31-01-2021 eindigt deze actie...! Ik vind dit erg duur !

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Natuurlijk kosten die pannen je geen € 600,-! Daar heb je de boodschappen voor gekocht. Ik ben alleen al maandelijks € 600,- aan boodschappen kwijt, laat staan een gezin.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door kuklos »

f.gans schreef:
12 okt 2020 15:01
als ik het goed bereken kost het je € 600+ € 9.99 voor één pan(netje) !
Nee, je hebt €600 voor je boodschappen betaald. Niet voor het pannetje, dat kost €9,99.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door berndv »

Dan kunt u beter bij de jumbo sparen voor masterchef pannen. Daar hoeft u maar 1 spaarkaart van 30 zegels in te leveren, en ook daar krijgt u bij iedere 10 euro aan boodschappen een gratis zegel.

U kunt het ook anders zien. U koopt voor 610 euro een pan en krijgt hier gratis boodschappen ter waarde van 600 euro voor.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

U koopt voor 610 euro een pan en krijgt hier gratis boodschappen ter waarde van 600 euro voor.
:lol: :lol: :lol:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door kweenie »

Het gaat ook om bijna 4 maanden (inclusief de dure decembermaand). Ik denk dat de meeste mensen in 4 maanden werk voor 150 euro boodschappen doen. En er zijn ook diverse producten waar je extra zegels bij krijgt. Lijkt me dus niet heel moeilijk om je spaarkaart vol te krijgen.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Je kan trouwens via je Appie app ook zegels vragen aan vrienden, familie, buren enz.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door sjohie »

Tjeessus, moeten dit soort reacties nou elke keer als er zegels voor pannen/schalen/whatever te sparen zijn?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt ook gewoon naar een Pannenwinkel toe en laat de dure supermarkt links liggen. AH behoort tot de duurdere supermarkten (4% duurder dan gemiddeld), terwijl er ook supermarkten zijn die 7% goedkoper zijn dan gemiddeld. Dus van die €600,- aan boodschappen kunt u al toch al een eurootje of 60 besparen. Plus dat tientje van de pan, dan heeft u €70,- te besteden. Kan je toch een behoorlijke pan voor kopen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die Airmiles van AH zijn nog veel maller. Heb het ooit een keer uitgerekend. Je moet geloof ik voor 200 miljoen euro aan boodschappen doen om tien euro korting te krijgen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door scontra »

Probeer het nog eens, maar nu bij meneer Frits, u weet wel die van JUMBO.

Ook 'gratis' boodschappen bij aankoop van pannetjes en potjes die slechts voor de inkoopprijs aan de klant worden aangeboden.
Mooier en goedkoper kunnen ze het niet maken.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door kweenie »

Bob Schurkjens schreef:
12 okt 2020 17:23
Die Airmiles van AH zijn nog veel maller. Heb het ooit een keer uitgerekend. Je moet geloof ik voor 200 miljoen euro aan boodschappen doen om tien euro korting te krijgen.
Haha, overdrijven is ook een vak. Met ongeveer 1000 euro aan boodschappen heb je een tientje korting. Is dus ongeveer 1% korting die je 'gratis' kunt krijgen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door sjohie »

Waarom krijg ik eigenlijk geen korting als ik zelfscan? Waar vroeger 1 kassière een enkele kassa kon bedienen, kan die nu met die handheld er ~6 tegelijk bestieren, dus ze besparen 5 FTE aan mensen per cluster van zelfscanunits.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Nijogeth »

sjohie schreef:
13 okt 2020 12:15
Waarom krijg ik eigenlijk geen korting als ik zelfscan? Waar vroeger 1 kassière een enkele kassa kon bedienen, kan die nu met die handheld er ~6 tegelijk bestieren, dus ze besparen 5 FTE aan mensen per cluster van zelfscanunits.
Zou je zeggen, maar je bekijkt het maar van 1 kant. Deze dingen zijn namelijk ook diefstalgevoelig en kosten op dat gebied dus weer meer dan een normale kassa.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door sjohie »

Nijogeth schreef:
13 okt 2020 12:24
sjohie schreef:
13 okt 2020 12:15
Waarom krijg ik eigenlijk geen korting als ik zelfscan? Waar vroeger 1 kassière een enkele kassa kon bedienen, kan die nu met die handheld er ~6 tegelijk bestieren, dus ze besparen 5 FTE aan mensen per cluster van zelfscanunits.
Zou je zeggen, maar je bekijkt het maar van 1 kant. Deze dingen zijn namelijk ook diefstalgevoelig en kosten op dat gebied dus weer meer dan een normale kassa.
AH heeft een erg capabele IT afdeling, dus die hebben dat echtwel met wat AI en statistici berekend, onderaan de streep zal dit ze zeker geld op leveren.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door sjohie »

Dat ze niet aan liefdadigheid doen snap ik, het is een beursgenoteerd bedrijf, geen kerk ofzo. Wat ik me wel afvraag, hoe het heeft kunnen gebeuren dat "we" dat zelfscannen blijkbaar zijn gaan doen/accepteren, terwijl de supers er geld door overhouden. Dan trek ik als consument onderaan de streep aan het kortste eind volgens mijn rekenmachine. Denk er sterk over, om voortaan weer bij de ouderwetsche bemenste kassa te gaan staan.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Lady1234 »

PietertjeTwee schreef:
14 okt 2020 15:29
Het grote voordeel van zelfscannen voor de klant is dat het in het algemeen een stuk sneller is.
Dat valt wel mee, of tegen. Het is maar hoe je het bekijkt. De meeste caissières zijn razendsnel.

En wat is er tegen een persoon?

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door JozJan »

Ik denk dat er weinig klanten zijn die moeite hebben met 'een persoon' (degenen die een vervelende medewerker treffen daargelaten). Het is meer het bedrijf zelf dat moeite heeft met 'een persoon', kosten...

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zelfscannen is sowieso altijd sneller dan de snelste cassiere. Ik heb geen enkele behoefte aan een gewone kassa. Ik ga niet naar de supermarkt voor de gezelligheid ofzo, en aan in de rij staan of wachten heb ik een broertje dood.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En ik ga altijd naar de supermarkt om met de caissière te flirten. Vergeet de helft van de tijd dat ik nog boodschappen moet pakken en dan sta ik al bij de kassa ;)

Gesloten