LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarzegels AH

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30109
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Moneyman »

Le Creuset is inderdaad top. Wel belachelijk duur, maar goed: die koop je maar één keer in je leven.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door kweenie »

Brahms schreef:
15 okt 2020 00:13
kweenie schreef:
14 okt 2020 23:47
Ik vind het grootste voordeel dat ik de spullen direct uit het schap na het scannen kan inpakken in tas of krat.
Juridisch gezien ben je wel in overtreding, immers spullen in tas of jas stoppen in de winkel staat gewoon gelijk aan diefstal. Dat het met een handscanner in de hand wordt gedoogd is nog altijd opvallend te noemen en werkt veel diefstal in de hand.
Mijn blauwe supermarkt geeft het zelf aan als een van de voordelen van zelfscannen: "Je kan direct jouw boodschappen inpakken"

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door Revoked »

Mijn wadjan is eigenlijk aan vervanging toe. Maar die is natuurlijk niet te sparen/kopen bij Appie. Dat wordt weer bestellen in Indonesië.... verzending is duurder dan de wadjan....

ggt1966
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2020 20:46

Re: Spaarzegels AH

Ongelezen bericht door ggt1966 »

Revoked schreef:
16 okt 2020 02:13
Mijn wadjan is eigenlijk aan vervanging toe. Maar die is natuurlijk niet te sparen/kopen bij Appie. Dat wordt weer bestellen in Indonesië.... verzending is duurder dan de wadjan....
Is er geen goede toko in Nederland die deze pannen heeft? Er zijn zoveel mensen met een Indische achtergrond in Nederland dat ik me haast niet kan voorstellen dat die hun spullen allemaal zelf uit Indonesie moeten halen.

Gesloten