LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugvragen borg Canal+!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
antjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2005 11:58

terugvragen borg Canal+!!!

Ongelezen bericht door antjuh »

Een ieder die een abonnement heeft opgezegt bij Canal+ kan zijn borg terugvragen.
Dit is € 34.03 oftewel Fl 75,-

Ik had na een paar telefoontjes waar ik het geld (minus administratie kosten??) kreeg toegezegt, maar toch niks terug kreeg,toch maar een brief gestuurd naar het adres waar je ook moet opzeggen.
Ik werd toen de volgende avond al gebeld door iemand van Canal+ met de toezegging dat t eind van de maand zou worden gestort en dat er geen administratie kosten zouden worden afgehaald.
Welnu vanmorgen check ik mn giro en jawel hoor het geld is netjes teruggestort €34,03!!!!!!!!

Het heeft me wel wat moeite gekost maar t is er

Dus voor een ieder die het nog niet heeft, neem geen genoegen met minder en vraag je borg terug.
Als je zelf niets onderneemt dan krijg je het ook niet.

Nog even het adres waar ik naar geschreven heb:

Canal +
T.a.v. Hr. Bal
Postbus 990
1200 AZ Hilversum

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: terugvragen borg Canal+!!!

Ongelezen bericht door aussienl »

dan heb jij nog geluk gehad.
Ik zei na 10 jaar mijn abonnement op en kreeg te horen dat ik geen borg betaald had.
toen ik vermelde dat ik wel degelijk borg betaald had kreeg ik als antwoord : bewijs dat dan maar. Net alsof ik na 10 jaar nog een kwitantie heb ligg1n !!
Verder moest ik de decoder aangetekend terugsturen. Toen ik melde dat ik de decoder in een winkel had opgehaald en deze ook in een winkel wilde terugbrengen werd me gemeld dat dit niet ging. Ik heb Canal+ verteld dat ik de kosten om op te sturen dan ook niet betaalde. Vanuit de medewerker van Cana;+ werd ik toen regelrecht bedreigd met o.a. een deurwaarder etc. Ik heb hem verteld waar hij de deurwaarder kon stoppen ( in andere woorden) en dat ik de decoder nog twee maanden zou bewaren om door hen opgehaald te worden waarnaar hij in de vuilnisbak zou verdwijnen. Hierop kwamen wederom een aantal bedreigingen waarna ik de hoorn erop gegooid heb. Enigste wat ik hierna nog van Canal+ heb gehoord zijn de brieven of ik aub lid wilde blijven en mooie aanbiedingen!!!!

Gesloten