LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tickets4u komt beloftes niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Wvanveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2017 21:10

Tickets4u komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Wvanveld »

Op 23 december via google op de organisatie ticket4u terecht gekomen waarin wij 2 kaartjes hebben besteld voor een concert in Ahoy Rotterdam. De site ziet er betrouwbaar uit. Na online betaling middels email, direct een bevestiging van betaling ontvangen. Echter wordt er in de mail aangegeven dat de e tickets een dag van te voren naar je mail wordt verzonden. U zult het waarschijnlijk al raden. Op de aangegeven dag geen tickets ontvangen. Hierop besloten naar tickets4u te bellen aangezien er op de website vermeld staat dat er een goede klantenservice is. U raad het al... telefonisch geen gehoor maar wel een prima computer vrouwenstem in het menu. Tot een contact komen is er niet. Bij spoed kun je een 06 nummer bellen. Ook deze wordt niet opgenomen. Chaos want je wilt je 2e kerst niet laten verpesten door een organisatie die tickets verkopen. Zodoende op internet gezocht naar resensies. Deze waren alles behalve positief! Soort gelijke ervaringen. Hierop besloten naar Ahoy zelf te bellen en de situatie te bespreken. Zij konden me alleen mededelen dat ik niet de enige was die bij deze organisatie tickets had besteld.en aan de telfeoon hing. Het advies was dan ook te kijken op weetwaarjekoopt.nl. Het gevoel van opgelicht te zijn is sterk. Op miraculeuze wijze had een kennis van mij nog 2 kaartjes over waarna ik alsnog naar het concert kon gaan..

Dit bedrijf komt zijn beloftes zoals zij deze op de site vermelden NIET NA! telefonisch en via de mail niet te bereiken. Wil je zekerheid bedenk goed of je je kaartjes bij Ticket4u wil bestellen.

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tickets4u komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom blijven mensen kopen bij de NIET officiële verkoopbureautjes? Hoeveel topics zijn er al aan gewijd en hoe vaak is het al in de media voorbij gekomen? En dan toch nog blijven kopen en deze bedrijven blijven spekken. U bent niet opgelicht, u laat zich oplichten.

Waarschijnlijk klink ik te hard, maar zo lang mensen eerst gaan kopen en daarna pas gaan kijken wat ze gedaan hebben blijven deze topics komen. U kunt zich in de lange rij aanschuiven om uw geld terug te halen. Anders brengt u een bezoekje aan dit bedrijf: Scheggertdijk 22, 7218 NB Almen. Gewoon een woonhuis.
Wijze les voor de volgende keer, niet zomaar op de eerste de beste site klikken en vooraf onderzoek doen waar u besteld.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Tickets4u komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door rvjapio »

Dat wist ik al, maar nogmaals bedankt voor uw waarschuwing.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Tickets4u komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Costnix »

Ik ga sowieso niet meer naar het Ahoy. Ik ben er drie keer geweest en het geluid was zo abominabel, dat je niets van de songs kon horen. Alleen maar herrie :-(

Gesloten