LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte bezorging Postnl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door G7 »

Ja Plumber. Ik lees het ook alleen hier, omdat ik toevallig wel een pc heb en wel een beetje de weg weet, maar diegenen die er dus geen hebben, komen deze info dus nooit te weten, dan dat ik/wij het doorgeven.

Ik heb zelf ook een digiD. Ja, moest ik destijds van mijn werk om een verklaring van goed gedrag ( aanleg nieuwe beveiliging bedrijf ) aan te vragen. Ik zei tegen mij leidinggevende, hoe moet dat dan als je geen pc hebt of hier geen verstand van hebt. Dan moest ik het maar op mijn werk doen, omdat zij natuurlijk met pc's werken. Sorry hoor, ik vind dit van de gekke dat we allen hiervoor bijna verplicht worden om het te nemen. Ik heb het dan wel gedaan, maar heb er nadien nooit meer gebruik van gemaakt. Jij wel dus. Fijn dan, anders had je zoon vast een probleem? Kom nou!!!

Dat het een zooitje is bij de postbedrijven, lees ik dus hier en op vara's kassa en hier en daar op tv, maar heb er zelf gelukkig geen last van. Alhoewel.... ik vind wel dat mijn teruggave belasting lang wegblijft. :lol: Zou het dan toch????? Heb wel de blauwe enveloppe van betalen gehad, maar nog niet van de teruggave. Hmmmm ... vreemd!

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door plumber »

G7 schreef:Ja Plumber. Ik lees het ook alleen hier, omdat ik toevallig wel een pc heb en wel een beetje de weg weet, maar diegenen die er dus geen hebben, komen deze info dus nooit te weten, dan dat ik/wij het doorgeven.

Ik heb zelf ook een digiD. Ja, moest ik destijds van mijn werk om een verklaring van goed gedrag ( aanleg nieuwe beveiliging bedrijf ) aan te vragen. Ik zei tegen mij leidinggevende, hoe moet dat dan als je geen pc hebt of hier geen verstand van hebt. Dan moest ik het maar op mijn werk doen, omdat zij natuurlijk met pc's werken. Sorry hoor, ik vind dit van de gekke dat we allen hiervoor bijna verplicht worden om het te nemen. Ik heb het dan wel gedaan, maar heb er nadien nooit meer gebruik van gemaakt. Jij wel dus. Fijn dan, anders had je zoon vast een probleem? Kom nou!!!Dat het een zooitje is bij de postbedrijven, lees ik dus hier en op vara's kassa en hier en daar op tv, maar heb er zelf gelukkig geen last van. Alhoewel.... ik vind wel dat mijn teruggave belasting lang wegblijft. :lol: Zou het dan toch????? Heb wel de blauwe enveloppe van betalen gehad, maar nog niet van de teruggave. Hmmmm ... vreemd!
Nou ook weer niet zo overdrijven G7.Natuurlijk heeft hij geen probleem.
Had anders naar stadhuis gemoeten in Amstelveen en Amsterdam ook voor
bewijs van goed gedrag en geboorteuittreksel,wat ik nu via de PC en fax kon doen.Wist je trouwens dat hij ook een bewijs moest hebben van niet getrouwd zijn.Over regeltjes gesproken.Heeft trouwens niets met de post te maken
maar zoals WA al aangaf krijg je via de post soms papieren die ruim een week na datum pas aankomen of helemaal niet en dat kan knap lastig zijn als het om uitkeringen gaat.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Wim2007 »

witte angora schreef:Post verzenden is vandaag de dag net Russische Roulette, lijkt het wel.
Daar lijkt het inderdaad op. Ben ook zeer ontevreden over de dienstverlening van Post NL. Het probleem lijkt vooral te liggen bij de laatste schakel: de postbezorger. Krijg herhaaldelijk post van een andere adres dan mijn adres in de brievenbus (en mis bovendien ook al een aantal poststukken die ik al had moeten ontvangen). De meest veilige optie lijkt e-mail of, als het gaat om korte afstanden, de post zelf bezorgen. Het probleem lijkt de laatste maanden flink te zijn verergerd. Het is wel een vervelende situatie want het doen van kleine bestellingen bij online winkels is hierdoor ook riskant geworden.

baartim
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 okt 2005 20:18

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door baartim »

Voor de komende verkiezingen worden stempassen verstuurd via PostNL. Mijn pas was op een ander adres bezorgd door PostNL.

Dit doet mij denken aan een artikel van gelderlander.nl van 20 april vorig jaar:

"Ministerie wilde uitleg over niet bezorgde stempassen"

Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft vragen gesteld aan de gemeente Lingewaard over de ruim tweehonderd niet bezorgde stempassen voor de Provinciale Statenverkiezing in de Huissense wijk de Zilverkamp..... Dat er stempassen niet bezorgd zijn is een fout van TNT, zegt de gemeente. Dat heeft echter na intern onderzoek niet kunnen uitvinden wat er mis is gegaan.

Bron: gelderlander.nl (20 april 2011)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het is ook nog eens vakantietijd met vakantiekrachten bij PostNL. Waardoor het "ervaringsniveau" momenteel het laagste van het jaar is.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb wel in een persbericht gelezen dat medische en rouw post wel goed bezorgd zullen blijven. Natuurlijk zijn beloven en doen 2 verschillende zaken.
Wij kregen wel van de trombosedienst elke Dinsdag via de mail de lijst van in te nemen bloedverdunners en ook lag dan, zoals vroeger, de kaart de volgende dag bij de post. Hoewel, de rouwkaart van mijn man is bij 7 families nooit aangekomen. Maar dat kan dan ook nog eens de fout zijn van de begrafenis verzekeraar, daar had ik het in handen gegeven.

Gesloten