LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent -administratieve puinhoop

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Essent -administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door opnaaier »

chretienne, ik heb jouw verhaal een paar gelezen maar kan er kop noch staart aan breien. Nu staat dit nog op papier, je kunt het dus herlezen tot je, eventueel met hedt plaatsen van punten en komma's op plaatsen waar die thuishoren, er iets zinnigs van kunt breien. Als je echter aan de telefoon het verhaal hebt verteld zoals je het hier schrijft, kan ik mij voorstellen dat die dame aan de andere kant er niks van heeft gesnapt en jij haar verhaal nog slechter hebt begrepen. Wellicht spreek en schrijft jouw vriend niet in raadsels en wordt de zaak opgelost.

Allet
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2003 18:33

Re: Essent -administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door Allet »

Naar aanleiding van alle klachten over Essent plaats ik hier dit bericht, zelf kreeg ik deze per e- mail toegezonden.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van afgelopen uitzending (15 november) roept Essent de Kassa-kijkers op hun klachten naar [email protected] te sturen onder vermelding van Kassa. We hopen dat uw klacht nu snel zal worden opgelost.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa.

Het is wel van een andere omroep maar ik dacht het zal toch geen kwaad kunnen het hier te plaatsen.

Groet van Allet

Allet
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2003 18:33

Re: Essent -administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door Allet »

Naar aanleiding van alle klachten over Essent plaats ik hier dit bericht, zelf kreeg ik deze per e- mail toegezonden.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van afgelopen uitzending (15 november) roept Essent de Kassa-kijkers op hun klachten naar [email protected] te sturen onder vermelding van Kassa. We hopen dat uw klacht nu snel zal worden opgelost.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa.

Het is wel van een andere omroep maar ik dacht het zal toch geen kwaad kunnen het hier te plaatsen.

Groet van Allet

guest

Re: Essent -administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door guest »

Jammer dat Kassa hierin is getrapt; de klachten gaan juist over het email-adres en 0800-0330, en dan met name het feit dat het een zinloze bezigheid is op die manier een vraag te stellen of klacht in te dienen...

Franciska

Re: Essent -administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door Franciska »

Niet alleen consumenten maar ook bedrijven hebben er mee te maken.
Wij (bedrijf waar ik werk) hebben al meerdere herinneringen gehad voor rekeningen die wij allang betaald hebben. Hierover heb ik iedere keer keurig contact opgenomen met Essent. En vandaag krijgen we notabene een aanmaning met mededeling dat wij nooit gereageerd hebben op de herinneringen en dat indien wij niet binnen zeven dagen betalen de gasaansluiting wordt afgesloten.

Bellen naar 0800-0330 is zoals bekend een ramp. Lange wachttijden die ik mij niet kan permitteren omdat ik meer werk te doen heb. Mijn baas betaalt mij niet om uren aan de lijn te hangen met Essent.
Ik heb ook nog gefaxt, maar duurde tien keer (steeds in gesprek) voor hij er door was dus die fax zal ook wel op een grote hoop belanden.
Aangetekende brief is nog een optie. Maar het stuit mij wat tegen de borst dat wij kosten moeten maken om Essent te wijzen op haar gebrekkige administratie.

Maar aan afsluiting moet ik toch ook niet denken.
Ik weet het nou ook even niet meer.

Francis

Gesloten