LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electrabel deur-aan-deur actie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Wesly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2008 23:09

Re: Electrabel deur-aan-deur actie

Ongelezen bericht door Wesly »

margriet63 schreef:in mei 2009 stapte ik over naar electrable ook via zo n mannetje aan de deur.
wat ik normaal nooit doe maar mijn vriendin was bij mij en daar waren ze ook geweest.
alles zou geregeld worden de overstap zouden hun doorgeven ik zou een bonus ontvangen en goedkoper uit zijn.
maar eneco bleef ook maar de maandelijkse voorschotten afschrijven . dus gebeld en zei zeiden niks door gekregen te hebben.
nu vele e mails later en zo n 1000 euro armer nog geen stap verder.
uiteindelijk mijn rekening geblokkeerd en toen volgden de deurwaarders brieven en telefoontjes van de incasso afdelingen.ik ben inmiddels verhuist en ben bij geen van beiden meer maar ben nog steeds bezig te proberen mijn geld bij electrable terug te krijgen. Ik kreeg van beide bedrijven een eindafrekening bij mijn verhuizing!
ik heb van eneco een afbetalinsregeling gekregen aan het probleem doen ze niks......electrable reaeert helemaal nergens meer op nu ik ze betaald heb...
ik ben wanhopig ik lig er wakker van :(
Margriet, wat vervelend om te horen.
Ik ken wat mensen her en der en ik zal tros-radar vragen om je mijn e-mailadres te mailen.
Mischien kan ik je verder helpen.
Ik wil wel benadrukken dat ik niet bij Electrabel werk en dus geen wonderen kan verrichten, maar ik zal het proberen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Electrabel deur-aan-deur actie

Ongelezen bericht door antileugens »

Bovendien zit je nergens aan vast. Alleen bij ons kun je ieder moment kosteloos opzeggen.
Da's dus al een leugen want ook Greenchoice bied dit.

walthanas
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2009 21:30

Re: Electrabel deur-aan-deur actie

Ongelezen bericht door walthanas »

Wesly schreef: Dat is nog tot daar aan toe, maar wij hebben in grote letters een boodschap aan onze deur hangen, waar duidelijk wordt gemaakt dat wij niet aan de deur geven of kopen. Toch wordt er keer op keer aangebeld door dit soort van parasieten.

<snip>

Ik ben er alleen nog niet uit of het handiger is om ze eerst hun hele verhaal te laten doen en ze dan zonder resultaat weg te sturen, of om er maar meteen een emmer water overheen te gooien als duidelijk is dat het colporteurs zijn. :-)
Zullen we dan ook maar meteen emmers water over de parkeerwachters, belastinginspecteurs en incassomedewerkers gaan gooien? :wink: :lol:

[/quote]

Wesly, we hebben een duidelijke boodschap aan de deur hangen, specifiek gericht aan colporteurs, bedelaars voor goede doelen en bijbelridders, die echt niet mis te verstaan is. Iemand die dat niet respecteert is al bewust over onze grenzen heen aan het gaan, en die vraagt er eigenlijk wel om dat we ze dan nog duidelijker aangeven.

In ons bericht hebben we het niet over parkeerwachters, belastinginspecteurs of incassomedewerkers (die ik overigens geen van allen ooit aan de deur heb gehad), dus waarom zouden die een emmer water verdienen?

Gesloten