LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen voorschot nota en jaar afrekening

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
carlos

geen voorschot nota en jaar afrekening

Ongelezen bericht door carlos »

sinds juni 2003 krijg ik geen voorschot nota's van essent en de jaar afrekening laat ook flink op zich wachten ongeacht ik er meerdere malen er achter aan heb gebeld.nou is het simpel je zet dat geld aan de kant en daar is wel een betalings regeling voor! MAAR WAT ALS IK MEER MOET GAAN BETALEN? daar is zeker niet aan gedacht .en dan nog dat mijn betaalde voorschot van 2003 zo verschillen per maand ,zo verschillen dat ik er al zeeziek van word 'wat een verschil in bedragen'' als ik dat bij moet gaan betalen wat blijft er dan nog over om er van te leven ?callcenters hebben ze maar die helpen je niet verder of komen met allerlei verhaaltjes aan zetten ,waar een hond geen pap van lusten.knoeiers zijn het allemaal .ben er echt blij om dat het een vrije markt op dat gebied komt .lang zal ik niet blijfen bij zulke knoeiers.dat daar nou de economie van moet draaien ,ik schaam me er voor .en maar zeggen dat er iets niet goed zit in dat systeem van hun .ik ben vrij wel een leek op gebied van computers maar een ding is zeker om een probleem op te lossen doe ik er zeker geen tien maanden over hoogstens tien minutten.

Gast

Re: geen voorschot nota en jaar afrekening

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben ook een philips tv
begon met ongeveer 2 jaar al met klachten maar werd steeds erger
hij is op gehaalt 9-3-2004 is nu terug.
maar teletexwerkt nu niet goed de nummer index is maar voor de helft te zien
dit grapje kostte ons wel 330 euro

Gast

Re: geen voorschot nota en jaar afrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Had je die tv bij Essent gekocht?????? hahaha...wel leuk, zo'n bericht tussen die forums in waarin alleen maar geklaagd wordt over bedrijven en hun medewerkers! Houdt de boel lekker luchtig...

Maar goed, geen jaarnota en geen voorschotten is balen...misschien een hanige tip: HOUDT HET GEMIDDELDE VOORSCHOT WAT JE HEBT BETAALD AAN DE KANT ZODAT JE NIET ALLES IN EENS HOEFT TE BETALEN!
En vooral naar een andere leverancier gaan, gelijk wanneer het kan....dat is tenminste een SLIMME zet.

Succes!!! :roll:

Gesloten