LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON komt afsluiten

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Veerle

NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door Veerle »

Wie kan helpen???

In augustus kreeg ik een foutieve eindafrekening van de Nuon. Op zich een bekend probleem. Zij willen geld van mij, terwijl ik geld van Nuon moet krijgen. Ook in rekening gebrachte herinneringskosten en aanmaningskosten bleken ten onrechte. Ik heb ze dit geschreven, met alle kopieen van de betalingen, ook aangetekend. Ik kreeg geen reactie van Nuon. Wel krijg ik nu een incassobureau op mij af, en de Nuon zelf. Die komen a.s vrijdag (5 maart) de electra afsluiten.
HELP HELP HELP :twisted:
Wie kan helpen????

En als het dat nu was, nee hoor, gisteren valt er een schrijven van een ander incassobureau in de brievenbus. Graag binnen 5 dagen meer dan € 1.100 betalen. Ja, ook hierover strijd geleverd, meer dan een jaar niets meer van vernomen, en nu dit.

Wij worden ziek en gek ervan!!!

Graag reactie voor hulp!!

Met vriendelijke groet,

V. Theunissen

A.G

Re: NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door A.G »

Ik kan u helaas niet helpen, maar wel vraag ik mij af, hoe of dit mogelijk is. Bij ons wordt in April de stand weer opgenomen van de Nuon. Nou, ik houd mijn hart vast, als ik al deze en andere verhalen lees!

Kunt u zich niet aanmelden bij een consumenten organisatie? Ik lees dat de consumentenbond voor heel veel Essent klachten in de bres gaat springen. Misschien geld dat ook voor Nuon klanten en klachten. Bel ze eens, zou ik zeggen! Of misschien naar Tros Radar?

Nu, veel succes en sterkte ermee! A.G.

benard

Re: NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door benard »

beste Familie Theunissen

Ik ben 20 Feb. jl. ook afgesloten na een finacieel hoogoplopend conflikt
(of wij ff € 1.899,00 bijbetalen volgens hun was er vorig jaar niets betaald)wij hebben reeds een raadsman ingeschakelt en de NUON gedagvaard wegens misleiding, mishandeling van minderjarigen(dochter van 6mnd en zoontje 6 jr.) en fraude ik laat er na 2001 geen gras over groeien, troost je met het geweten dat het niet aan jullie ligt maar aan de Nuon.

tevens heb ik een tip over het afsluiten betaal de rekening niet en neem ook een raadsman in de arm en ga daar zelf mee dreigen, zo voorkom je verdere ellende met de nuon,de deurwaarders en incassos laten jullie dan met rust daar het een juridisch spel word dan mogen ze geen stappen ondernemen, maar laat vooral je betalingen doorlopen via de bank(periodieke overdracht)

veel sterkte en met vriendelijke groet
Bernard

pharahilde
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2004 10:21

Re: NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door pharahilde »

Beste Bernhard,

Nou, we hebben reeds een raadsman in de arm genomen, maar of het iets uithaald weet ik niet. Wat ik wel weet is dat wij a.s. vrijdag voor oorlog gaan zorgen. Wij hopen ook op de nodige media aandacht, maar die schijnt moeilijk te krijgen te zijn. Waarschijnlijk zijn ze al overspoeld met dit soort acties.
En ja, een periodieke overschrijving, dat is het enige dat ik nog wel wil doen. Een machtiging krijgen ze niet, want deze boeven stelen je rekening leeg.
Maar het idee om ze te dagvaarden voor mishandeling ed. vind ik een hele goede. Zelfs nu al is het mishandeling, aangezien wij nu stikken van de stress met alle gevolgen van dien.
Is het mogelijk om met meerdere dit soort zaken te voeren, zodat we niet alleen staan. Het is toch te gek dat zo'n bedrijf maar van alles kan en mag, en de consument zou zich alles moeten laten welgevallen?
In elk geval bedankt voor je reactie.

Groeten,

Veerle

Roenie

Re: NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door Roenie »

Nuon niet binnenlaten is in ieder geval het mist wat je kan doen.

Anno
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 mar 2004 21:36

Re: NUON komt afsluiten

Ongelezen bericht door Anno »

Goeje zaak voor Pieter Storms.

Gesloten