LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon moe

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
marjo27

nuon moe

Ongelezen bericht door marjo27 »

eigelijk wil ik alleen maar kwijt dat ik het beiltje erbij neer gooi ik ben het zat om elke week weer aan het bellen te gaan om informatie te krijgen wat ik nou het beste kan doen enzo maar elke keer krijg ik de pen op mn neus bij nuon geen enkele medewerker kan mij een beetje tegemoet komen wil echt naar mn probleem luisteren echt helpen om mn probleem op te lossen terwijl nuon ook voor de helft schuldig is aan mijn probleem ik heb er geen zin meer in kan nergens hulp vinden ik betaal maar dan heb ik tenminste rust bedankt nuon

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: nuon moe

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

NUON heeft een aparte afdeling waar zaken komen als ze na 1,5 jaar nog niet opgelost zijn. Dus je moet ene hele lange adem hebben en blijven schrijven en bellen. Mij is het na bijna twee jaar gelukt.
Volhouden dus!
QM

CosmoReizen
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 mar 2004 19:54

Re: nuon moe

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

NEE NEE NEE - NIET VOLHOUDEN - gewoon alles ongeopend weggooien, net zolang tot ze echt willen overgaan tot maatregelen - dat moeten ze eerst AANGETEKEND bekend maken. Bij ons gaat alle post van Nuon (zijn sinds juni 2003 bij een ander) ongelezen door de papiervernietiger en dus hebben wij het nooit ontvangen. Zij reageren toch ook nooit op mailtjes, faxen en brieven en de telefoon is duur en onbereikbaar - de pot verwijt ........ Gebruik je energie voor leuke dingen en verdoe het niet aan dat stelletje kl*******en.

Gesloten