LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie via United Consumers

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
NiekieGee
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2009 14:16

Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door NiekieGee »

Hallo energie vrienden,

het zal vast al eens behandeld zijn, alhoewel ik op "united consumers" gezocht heb binnen het forum maar geen bericht vond dat hierover ging (behalve een stukje van een uitzending uit 2004).

Ik ben door hun benaderd met de garantie dat ze 0,5 eurocent goedkoper per kWh leveren dan mijn huidige energie leverancier (ook aardgas leveren ze 0,5 eurocent per m3 goedkoper).

Ik heb even via google gezocht naar opmerkingen en verhalen over united customers, maar die zijn vrij nietszeggend (mensen die nog geen afrekening gehad hebben ed ).

Het contract dat je met ze hebt is per direct opzegbaar, en de prijzen zijn variabel (dus geen vaste prijzen die voor een bepaalde tijd vastliggen).

Heeft iemand van jullie (langdurig) ervaring met United Consumers en hoe is dat bevallen?

Alvast bedankt voor jullie reactie :) ,

Nicole
Laatst gewijzigd door NiekieGee op 26 feb 2009 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Zoek op United Consumers

NiekieGee
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2009 14:16

Re: Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door NiekieGee »

Hey NewDutchie,

bedankt voor de verbetering, slip of the fingers zullen we maar zeggen, ik heb wel gegoogled op "united consumers", en binnen deze site krijg ik alleen maar een stukje van een uitzending van 2004.

Dus reacties over United Consumers mbt energie zijn van harte welkom.

Groetjes,
Nicole

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Apart, als ik in het kader achter 'Snelzoeken in het forum' de term untited consumers intik krijg ik 3 pagina's met hits.

Hoor goede dingen over deze organisatie maar mijn eigen ervaring is dat ze niet nauwkeurig zijn. Op basis van mijn postcode zouden ze moeten weten dat ik op stadsverwarming zit maar ik blijf maar aanbiedingen voor goedkoper gas krijgen. Tot 3x geprobeerd om dit door te geven maar de mailtjes etc blijven komen.

mask
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2009 17:33

Re: Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door mask »

Ik zit nu vanaf Jan.'09 bij hen (afkomstig van Essent) en het heeft me alleen nog maar geld gekost.
Ik wacht de jaarrekening nog even af en dan switch ik als een speer weer terug naar mijn oude leverancier.
Zelfs de netwerkkosten krijg ik nog een aparte rekening van, er is dus nauwelijks wat geregeld.
1x overstappen, snel weer terug en nooit meer veranderen.

Ter vergelijk:

Essent p/m : €229,-
UC p/m : €259,- + €15,- netwerkkosten

jan.janssen1
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2009 07:57

Re: Energie via United Consumers

Ongelezen bericht door jan.janssen1 »

@ mask:

Ik heb ook zeer negatieve ervaringen met UC. Kan je wellicht even via de mail contact opnemen: [email protected]

Gesloten